Ik vraag me af of Hennie of in dat kader, wie dan ook zijn/haar handen hier nog aan gaat branden ....quote:Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze Hennie Vrienten niet vragen om dit op te pakken. Die zou dit wel vlot kunnen trekken.
Ja, vooral als je bedenkt dat die vrouw kraamverzorgende van beroep is. Het is dus zeer goed mogelijk dat het andermans kind is op die foto. Sowieso natuurlijk triest om een onschuldige baby mee te slepen in dit conflict, omdat je als componist op je teentjes bent getrapt. Dan ben je zelf toch geen haar beter dan de mensen die jou beledigen?quote:Op zondag 21 april 2013 08:36 schreef Greenpeas het volgende:
Die opmerking tegenover die mevrouw met die baby was wel heel zielig.
Allemaal meer dan terechte kritiek hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef polderturk het volgende:
Ik vind wel dat het nummer wel op een overdreven manier wordt afgebrand
Gewoon een paar fatsoenlijke singer-songwriters inhuren. Frank Boeijen, Stef Bos, Alex Roeka, Thé Lau, De Dijk, Raymond van 't Groenewoud, Gerard van Maasakkers, Boudewijn de Groot.quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Hennie of in dat kader, wie dan ook zijn/haar handen hier nog aan gaat branden ....
En dat te bedenken dat mevrouw haar mening op een normale manier heeft gegeven. Er zijn daarentegen ook mensen die gelijk, asociaal, met doodsverwensingen e.d. aankomen en daar heeft meneer Ewbank dan niets tegen te zeggen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vooral als je bedenkt dat die vrouw kraamverzorgende van beroep is. Het is dus zeer goed mogelijk dat het andermans kind is op die foto. Sowieso natuurlijk triest om een onschuldige baby mee te slepen in dit conflict, omdat je als componist op je teentjes bent getrapt. Dan ben je zelf toch geen haar beter dan de mensen die jou beledigen?
Trouwens: hoe moet dat met de mensen die inmiddels officieel het nummer hadden gekocht? Moeten die nu hun mp3 weer inleveren?
Het is een draak van een nummer en er zijn sowieso 50 artiesten bij betrokken geweest en niemand heeft in de tijd dat het gecomponeerd werd ook maar enigszins gedacht, dit deugt niet ...... Het is ook allemaal wel zeer curieus!quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef polderturk het volgende:
Ik vind wel dat het nummer wel op een overdreven manier wordt afgebrand
Acda en de Munnik zijn waarschijnlijk niet voor niets uit het project gestapt.quote:Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is een draak van een nummer en er zijn sowieso 50 artiesten bij betrokken geweest en niemand heeft in de tijd dat het gecomponeerd werd ook maar enigszins gedacht, dit deugt niet ...... Het is ook allemaal wel zeer curieus!
Ook nog ja. De vrouw gaf op een fatsoenlijke manier haar mening. Ik ben er trouwens steeds meer van overtuigd dat het een professionele, beroepsmatige foto is (en dus andermans baby). De vrouw werkt bij Koru Kraamzorg.quote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
En dat te bedenken dat mevrouw haar mening op een normale manier heeft gegeven. Er zijn daarentegen ook mensen die gelijk, asociaal, met doodsverwensingen e.d. aankomen en daar heeft meneer Ewbank dan niets tegen te zeggen.
Ik denk trouwens dat meneer Ewbank het mp3'tje persoonlijk, met paraplu op, van de gelukkigen komt verwijderen.
Lekker interessant.quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook nog ja. De vrouw gaf op een fatsoenlijke manier haar mening. Ik ben er trouwens steeds meer van overtuigd dat het een professionele, beroepsmatige foto is (en dus andermans baby). De vrouw werkt bij Koru Kraamzorg.
quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook nog ja. De vrouw gaf op een fatsoenlijke manier haar mening. Ik ben er trouwens steeds meer van overtuigd dat het een professionele, beroepsmatige foto is (en dus andermans baby). De vrouw werkt bij Koru Kraamzorg.
Weet hij ook eens hoe dat voelt.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef TC03 het volgende:
Bijv. dat Jamai () zich schaamt Nederlander te zijn,
Inderdaad, dat het een incestkringetje is, ok, maar ze zijn ook nog daadwerkelijk verliefd op elkaar.quote:Het is gewoon een zéér eng kliekje dat
niet tegen kritiek kan.
Wat is dat voor man dan, dat hij zo'n belediging neerzet op Twitter. Ik wist niet eens dat al die BN'ers zo waren! Echt niet, maar wat een rare mensen. Wat een gezeik.quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, vooral als je bedenkt dat die vrouw kraamverzorgende van beroep is. Het is dus zeer goed mogelijk dat het andermans kind is op die foto. Sowieso natuurlijk triest om een onschuldige baby mee te slepen in dit conflict, omdat je als componist op je teentjes bent getrapt. Dan ben je zelf toch geen haar beter dan de mensen die jou beledigen?
Trouwens: hoe moet dat met de mensen die inmiddels officieel het nummer hadden gekocht? Moeten die nu hun mp3 weer inleveren?
Zijn boze reactie komt voort uit (terechte) kritiek op zich, die paar die over de schreef zijn wordt alleen als excuus gebruikt om zijn woede te rechtvaardigen, maar deze man is voornamelijk boos omdat mensen van buiten het kliekje het niks vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik wel, want dat het mogelijk niet om de eigen baby van de vrouw gaat, maar om andermans baby, maakt de trieste reactie van Ewbank nog zieliger en kinderachtiger.quote:
Nou, volgens mij kijkt hij d'r wel naar uit. Hij heeft er immers voor gekozen, toch. Hij had ook kunnen zeggen dat hij niet wil/.quote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ook niet klopte aan dat lied is dat Nederlanders totaal niet chauvinistisch of patriottisch zijn, alleen als het om voetbal gaat. Maar door zo'n achterlijk lied lijkt het net of we nog chauvinistischer zijn dan Amerikanen en Fransen.. Die Ewbank snapt er gewoon helemaal niks van. En zich verplaatsen in Willem Alexander kan hij ook niet. Dat lied doet voorkomen dat WA naar de dag van de troonopvolging heeft uitgekeken, terwijl het mij eerder andersom lijkt.. als het aan hem had gelegen was hij liever wat anders gaan doen in het leven.
Eigenlijk had de tekst dus moet luiden:quote:Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ook niet klopte aan dat lied is dat Nederlanders totaal niet chauvinistisch of patriottisch zijn, alleen als het om voetbal gaat. Maar door zo'n achterlijk lied lijkt het net of we nog chauvinistischer zijn dan Amerikanen en Fransen.. Die Ewbank snapt er gewoon helemaal niks van. En zich verplaatsen in Willem Alexander kan hij ook niet. Dat lied doet voorkomen dat WA naar de dag van de troonopvolging heeft uitgekeken, terwijl het mij eerder andersom lijkt.. als het aan hem had gelegen was hij liever wat anders gaan doen in het leven.
Ja, je bent wel een enorme sneue kneus als je een persoon gaat bashen enkel om doodnormale kritiek.quote:
Maar om je er nou druk om te gaan lopen maken.quote:Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind ik wel, want dat het mogelijk niet om de eigen baby van de vrouw gaat, maar om andermans baby, maakt de trieste reactie van Ewbank nog zieliger en kinderachtiger.
Sowieso: wat voor stumperd ben je als je gaat lopen schelden op een baby?
Die willen ook graag aandachtquote:Op zondag 21 april 2013 12:10 schreef OProg het volgende:
De melodramatische reacties van sommige van die 'BN'ers'.
Ik snap nog steeds niet waarom het namens het volk isquote:Op zondag 21 april 2013 12:07 schreef Doodloper het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iemand heeft besloten een heel lied namens het volk te mogen maken, alsof iedereen daar op zit te wachten.
Laat dan gewoon iedereen inzendingen doen en laat mensen stemmen.
Wordt wel door GS verneukt dan, maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |