abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 april 2013 @ 12:41:28 #176
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_125550547
Kunnen ze Hennie Vrienten niet vragen om dit op te pakken. Die zou dit wel vlot kunnen trekken.
pi_125550577
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
The W of wake up, eating mash pot.
Dat rijmt
pi_125550600
Ik vind wel dat het nummer wel op een overdreven manier wordt afgebrand
  zondag 21 april 2013 @ 12:44:19 #179
241662 Jian
Well, well, well
pi_125550626
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze Hennie Vrienten niet vragen om dit op te pakken. Die zou dit wel vlot kunnen trekken.
Ik vraag me af of Hennie of in dat kader, wie dan ook zijn/haar handen hier nog aan gaat branden ....
pi_125550641
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 08:36 schreef Greenpeas het volgende:
Die opmerking tegenover die mevrouw met die baby was wel heel zielig. :')
Ja, vooral als je bedenkt dat die vrouw kraamverzorgende van beroep is. Het is dus zeer goed mogelijk dat het andermans kind is op die foto. Sowieso natuurlijk triest om een onschuldige baby mee te slepen in dit conflict, omdat je als componist op je teentjes bent getrapt. Dan ben je zelf toch geen haar beter dan de mensen die jou beledigen?

Trouwens: hoe moet dat met de mensen die inmiddels officieel het nummer hadden gekocht? Moeten die nu hun mp3 weer inleveren?
pi_125550650
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef polderturk het volgende:
Allemaal meer dan terechte kritiek hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_125550720
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik vraag me af of Hennie of in dat kader, wie dan ook zijn/haar handen hier nog aan gaat branden ....
Gewoon een paar fatsoenlijke singer-songwriters inhuren. Frank Boeijen, Stef Bos, Alex Roeka, Thé Lau, De Dijk, Raymond van 't Groenewoud, Gerard van Maasakkers, Boudewijn de Groot.

Zeg maar de betere Nederlandstalige chansonniers.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 21 april 2013 @ 12:47:10 #183
338108 SecretStoryWous
Geld verdienen met Jort Kelder
pi_125550725
Dit is gewoon raar :l
  zondag 21 april 2013 @ 12:47:54 #184
240395 Greenpeas
Oppergroen
pi_125550754
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ja, vooral als je bedenkt dat die vrouw kraamverzorgende van beroep is. Het is dus zeer goed mogelijk dat het andermans kind is op die foto. Sowieso natuurlijk triest om een onschuldige baby mee te slepen in dit conflict, omdat je als componist op je teentjes bent getrapt. Dan ben je zelf toch geen haar beter dan de mensen die jou beledigen?

Trouwens: hoe moet dat met de mensen die inmiddels officieel het nummer hadden gekocht? Moeten die nu hun mp3 weer inleveren?
En dat te bedenken dat mevrouw haar mening op een normale manier heeft gegeven. Er zijn daarentegen ook mensen die gelijk, asociaal, met doodsverwensingen e.d. aankomen en daar heeft meneer Ewbank dan niets tegen te zeggen.

Ik denk trouwens dat meneer Ewbank het mp3'tje persoonlijk, met paraplu op, van de gelukkigen komt verwijderen. :P
I see peas of green, red roses too....
  zondag 21 april 2013 @ 12:48:07 #185
241662 Jian
Well, well, well
pi_125550766
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef polderturk het volgende:
Het is een draak van een nummer en er zijn sowieso 50 artiesten bij betrokken geweest en niemand heeft in de tijd dat het gecomponeerd werd ook maar enigszins gedacht, dit deugt niet ...... Het is ook allemaal wel zeer curieus! :D
  † In Memoriam † zondag 21 april 2013 @ 12:48:56 #186
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_125550802
Het was een jankende en verwijfde verzameling van patriostisme waar de thee vanaf druipt.
Typisch Nederland weer hoor.

Gewoon een megavet klassiek stuk in elkaar rammen wat overgaat in wat rock. Zoals Handel - Zadok the Priest. Mooi.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_125550816
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:48 schreef Jian het volgende:

[..]

Het is een draak van een nummer en er zijn sowieso 50 artiesten bij betrokken geweest en niemand heeft in de tijd dat het gecomponeerd werd ook maar enigszins gedacht, dit deugt niet ...... Het is ook allemaal wel zeer curieus! :D
Acda en de Munnik zijn waarschijnlijk niet voor niets uit het project gestapt.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125550848
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef Greenpeas het volgende:

[..]

En dat te bedenken dat mevrouw haar mening op een normale manier heeft gegeven. Er zijn daarentegen ook mensen die gelijk, asociaal, met doodsverwensingen e.d. aankomen en daar heeft meneer Ewbank dan niets tegen te zeggen.

Ik denk trouwens dat meneer Ewbank het mp3'tje persoonlijk, met paraplu op, van de gelukkigen komt verwijderen. :P
Ook nog ja. De vrouw gaf op een fatsoenlijke manier haar mening. Ik ben er trouwens steeds meer van overtuigd dat het een professionele, beroepsmatige foto is (en dus andermans baby). De vrouw werkt bij Koru Kraamzorg.
pi_125550930
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:50 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ook nog ja. De vrouw gaf op een fatsoenlijke manier haar mening. Ik ben er trouwens steeds meer van overtuigd dat het een professionele, beroepsmatige foto is (en dus andermans baby). De vrouw werkt bij Koru Kraamzorg.
Lekker interessant.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 21 april 2013 @ 12:52:49 #190
240395 Greenpeas
Oppergroen
pi_125550931
quote:

[..]

:Y

Ook met werkkleding aan inderdaad, en mevrouw lijkt mij nou niet op de leeftijd dat ze nog "verantwoord" kinderen kan krijgen. (Maar wat is verantwoord ;) ) :P
I see peas of green, red roses too....
pi_125550945
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef TC03 het volgende:
Bijv. dat Jamai ( :') ) zich schaamt Nederlander te zijn,
Weet hij ook eens hoe dat voelt.

quote:
Het is gewoon een zéér eng kliekje dat
niet tegen kritiek kan.
Inderdaad, dat het een incestkringetje is, ok, maar ze zijn ook nog daadwerkelijk verliefd op elkaar.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125550979
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wat is dat voor man dan, dat hij zo'n belediging neerzet op Twitter. Ik wist niet eens dat al die BN'ers zo waren! Echt niet, maar wat een rare mensen. Wat een gezeik. :') Het lied was gewoon niet mooi, klaar.
  zondag 21 april 2013 @ 12:54:29 #193
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_125551014
quote:

[..]

Zijn boze reactie komt voort uit (terechte) kritiek op zich, die paar die over de schreef zijn wordt alleen als excuus gebruikt om zijn woede te rechtvaardigen, maar deze man is voornamelijk boos omdat mensen van buiten het kliekje het niks vinden.

Eng. :r
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_125551029
Wat ook niet klopte aan dat lied is dat Nederlanders totaal niet chauvinistisch of patriottisch zijn, alleen als het om voetbal gaat. Maar door zo'n achterlijk lied lijkt het net of we nog chauvinistischer zijn dan Amerikanen en Fransen.. Die Ewbank snapt er gewoon helemaal niks van. En zich verplaatsen in Willem Alexander kan hij ook niet. Dat lied doet voorkomen dat WA naar de dag van de troonopvolging heeft uitgekeken, terwijl het mij eerder andersom lijkt.. als het aan hem had gelegen was hij liever wat anders gaan doen in het leven.
pi_125551101
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lekker interessant.
Vind ik wel, want dat het mogelijk niet om de eigen baby van de vrouw gaat, maar om andermans baby, maakt de trieste reactie van Ewbank nog zieliger en kinderachtiger.

Sowieso: wat voor stumperd ben je als je gaat lopen schelden op een baby?
pi_125551112
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Wat ook niet klopte aan dat lied is dat Nederlanders totaal niet chauvinistisch of patriottisch zijn, alleen als het om voetbal gaat. Maar door zo'n achterlijk lied lijkt het net of we nog chauvinistischer zijn dan Amerikanen en Fransen.. Die Ewbank snapt er gewoon helemaal niks van. En zich verplaatsen in Willem Alexander kan hij ook niet. Dat lied doet voorkomen dat WA naar de dag van de troonopvolging heeft uitgekeken, terwijl het mij eerder andersom lijkt.. als het aan hem had gelegen was hij liever wat anders gaan doen in het leven.
Nou, volgens mij kijkt hij d'r wel naar uit. Hij heeft er immers voor gekozen, toch. Hij had ook kunnen zeggen dat hij niet wil/.
pi_125551113
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Eigenlijk had de tekst dus moet luiden:

'Fuck die kroon, ik heb die shit nooit gewild'

Gerapt door Ali B.
pi_125551149
quote:
1s.gif Op zondag 21 april 2013 12:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lekker interessant.
Ja, je bent wel een enorme sneue kneus als je een persoon gaat bashen enkel om doodnormale kritiek. :')

Oh, niet eens de persoon maar de baby waarmee de persoon op de foto staat :')
pi_125551154
quote:
0s.gif Op zondag 21 april 2013 12:56 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Vind ik wel, want dat het mogelijk niet om de eigen baby van de vrouw gaat, maar om andermans baby, maakt de trieste reactie van Ewbank nog zieliger en kinderachtiger.

Sowieso: wat voor stumperd ben je als je gaat lopen schelden op een baby?
Maar om je er nou druk om te gaan lopen maken.
  zondag 21 april 2013 @ 12:58:05 #200
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_125551160
quote:
10s.gif Op zondag 21 april 2013 12:10 schreef OProg het volgende:
De melodramatische reacties van sommige van die 'BN'ers'. :')
Die willen ook graag aandacht

quote:
14s.gif Op zondag 21 april 2013 12:07 schreef Doodloper het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom iemand heeft besloten een heel lied namens het volk te mogen maken, alsof iedereen daar op zit te wachten.

Laat dan gewoon iedereen inzendingen doen en laat mensen stemmen.
Wordt wel door GS verneukt dan, maarja.
Ik snap nog steeds niet waarom het namens het volk is :')
Dit is gewoon namens de BNers...
Als we keuze hadden gehad was het veel beter geweest inderdaad, gewoon ergens een poll neerzetten, dan is het wel namens het volk :Y
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')