Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
ik hoef moeder er ook niet bijquote:
Het zijn geen moeder en dochterquote:
Hoer nou toch godverdomme eens om met dat eeuwige gecommentaar op uiterlijk/leeftijd/w/equote:
Ja, die maakt er net zoals z'n nieuwste plaat weer een feestje van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef iFok. het volgende:
Will kan hier wel iets leuks van maken, klassiek, rap, enzo. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die maakt er net zoals z'n nieuwste plaat weer een feestje van.
Dattezzzzquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Niet mijn smaak de muziek, maar wát een geluid
voor hen zou dat de beste coach zijnquote:
Waarom? Will is veel flexibeler.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
voor hen zou dat de beste coach zijn
Slecht voor het genre...... Dit kan echt 100 keer beter...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Niet mijn smaak de muziek, maar wát een geluid
Ik ook, denk dat hij daar nog wel wat moois van kan maken, ook in combinatie met andere stijlen.quote:
Dat ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Slecht voor het genre...... Dit kan echt 100 keer beter...
vorig jaar waren er ook duo's in de battlequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
hoe moet dat gaan in de battle ronde
Zwarte Magica bedoel je?quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die is toch ook een personage in Donald Duck?
ik bedoel hun muziekstijl, ze moeten dan popmuziek gaan zingen of het word een mix van opera & popmuziek.. dat gaan ze niet reddenquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorig jaar waren er ook duo's in de battle
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die is toch ook een personage in Donald Duck?
Die twee arrogante en chagrijnige meisjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:58 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
vorig jaar waren er ook duo's in de battle
quote:
scheer jij dan wel alles?quote:
quote:
Ik ook niet. Ook niet iets voor de cooling-down.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:01 schreef Uccie het volgende:
Kan alleen niet zo warmlopen voor zijn stem
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
klinkt als de engelse versie van rene froger
Ik bedoel, ik vind het liedje leuk...hij zingt niet fantastischquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind Bowie wat hoog gegrepen voor hem
Bowie is leuk jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik vind het liedje leuk...hij zingt niet fantastisch
Daar zou ook niemand voor omdraaienquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:02 schreef Stickertje het volgende:
klinkt als de engelse versie van rene froger
Als ik 'm voor me zag zou ik omdraaienquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zou ook niemand voor omdraaien
Lijkt me bij hugh Laurie ook... met wandelstokquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij staat er ook zo leuk bij te waggelen
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:03 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij staat er ook zo leuk bij te waggelen
Als ik een zanger een arrogante uitstraling vind hebben die onterecht is, dan wel Frogerquote:
beter, maar nog steeds niet geweldigquote:
Ow, dat vind ik dan wel meevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik een zanger een arrogante uitstraling vind hebben die onterecht is, dan wel Froger
Niet geweldig, maar wel goedquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
beter, maar nog steeds niet geweldig
zijn vrouw daarin tegen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik dan wel meevallen eigenlijk
Heb nooit de indruk dat ie zichzelf zo goed vind als ie niet is
Bijvullenquote:
Ik zeg, niet doenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Burner82 het volgende:
Jankende vrouwen.... ik heb er niks mee
Ja natuurlijk wel kunnen, maar dan om haar een duwtje de afgrond in te geven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen als het moest
quote:
Nee dit was zielig verhaal 2...ginger paars komt hiernaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
is dit de ginger in paarse jurk of heb ik nu dronken black outs en is dit een heel ander persoon?
Nee komt nog zo'n type hierna.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
is dit de ginger in paarse jurk of heb ik nu dronken black outs en is dit een heel ander persoon?
Ander.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
zij komt zo, het schoolmeisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Zo'n pro is hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef Redefine het volgende:
Vind het altijd wel mooi van Will dat hij geen kandidaten probeert in te pikken die beter passen bij de coach die al gedrukt heeft.
ik zie dat ik niet de enige ben met smaakquote:
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele schermquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zie dat ik niet de enige ben met smaak
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele scherm
Nou ja, vooral als ze álles zo zou gaan zingen. Hoop inderdaad wel dat er wat variatie in gaat zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ze kan zingen, maar ik ga me zoooo irriteren aan die stem
Wat vind jij van Amy Whinehousequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele scherm
Vind ik een prettigere stem hebben dan zij, van Amy kan ik een hele cd aanhorenquote:
Met je zoooo bereid je je alvast voor op een nieuwe Beeeeeegggggiiiing?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Burner82 het volgende:
Logisch... dit paste niet bij de stem....
ik hoor het haar zingenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met je zoooo bereid je je alvast voor op een nieuwe Beeeeeegggggiiiing?
Mee eensquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vind ik een prettigere stem hebben dan zij, van Amy kan ik een hele cd aanhoren
Maar wat motorbloempje zegt, dat zit in de variatie van nummers
Dit inderdaad, er zijn slechtere doorquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:14 schreef D. het volgende:
Het was niet mijn smaak, maar het was zekere beter dan sommige kandidaten die wel door zijn
Ik leef met je meequote:
Heel soms.quote:
Sandra kan ik overigens echt geen heel nummer uithoren, die stem is niet aan mij besteedquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef BabeWatcher het volgende:
verdorrie ik zit ook weer te huilen voor de tv
![]()
![]()
quote:
Alleen More. De restquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sandra kan ik overigens echt geen heel nummer uithoren, die stem is niet aan mij besteed
![]()
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]ik ben een heel gevoelig persoon
Van wie is het origineel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
ik vind het origineel hier zo mooi van, dat ik dit eigenlijk nooit meer goed kan vinden
Leuk streven en zal nog wel werken ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:18 schreef BabeWatcher het volgende:
weer zo iemand die meedoet omdat hij een vriendin wil
Annie Lennoxquote:
Dat zou Jessie willen, qua uiterlijk dan. Qua muziek overstijgt ze het.quote:
Ik ken het helemaal nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef Uccie het volgende:
ik vind het origineel hier zo mooi van, dat ik dit eigenlijk nooit meer goed kan vinden
wat,, je hebt grease gezien?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Sandy, can't you see, i'm in misery y y y
het tempo lag lekker hoog iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:19 schreef iFok. het volgende:
Laatste kandidaat voor vandaag? Vind het wel fijn zo'n korte uitzending
maar nu sta ik morgen niet in de top-100quote:
quote:
quote:
Ow, zong ie datquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Overigens heeft hij wel een mooie stem
Elkaars wenkbrauwen epileren en mascara'tjes doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Jessie J kan hij mooi nagellakjes uitwisselen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Met Jessie J kan hij mooi nagellakjes uitwisselen.
Ja, ik zie het wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Elkaars wenkbrauwen epileren en mascara'tjes doen
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:22 schreef iBenny het volgende:
Ik lig nu serieus op de grond van het lachen
Heb je Danny weleens live horen zingen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Burner82 het volgende:
Tom Jones en die jongen van the Script.... die neem ik beetje serieus qua "zanger"
Danny is niks, dan kan je beter voor Jessie en Tom kiezenquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Burner82 het volgende:
Tom Jones en die jongen van the Script.... die neem ik beetje serieus qua "zanger"
Will is een muzikaal genie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:25 schreef Burner82 het volgende:
Het gat over MUZIEK... dan vallen Will en Jessie toch al af?
Phewquote:
Ik denk dat je hen onderschatquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:25 schreef Burner82 het volgende:
Het gat over MUZIEK... dan vallen Will en Jessie toch al af?
Maar niet met zang.... Fergie???quote:
Ach, zodra hij weer gek gaat praten zie ik eigenlijk alleen maar tekenfilm figuurtjes voor mequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:23 schreef Uccie het volgende:
Nou zie ik steeds dat tuinhuisje als ik will hoor praten
helaas welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |