Als ik een zanger een arrogante uitstraling vind hebben die onterecht is, dan wel Frogerquote:
beter, maar nog steeds niet geweldigquote:
Ow, dat vind ik dan wel meevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik een zanger een arrogante uitstraling vind hebben die onterecht is, dan wel Froger
Niet geweldig, maar wel goedquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
beter, maar nog steeds niet geweldig
zijn vrouw daarin tegen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, dat vind ik dan wel meevallen eigenlijk
Heb nooit de indruk dat ie zichzelf zo goed vind als ie niet is
Bijvullenquote:
Ik zeg, niet doenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:07 schreef Burner82 het volgende:
Jankende vrouwen.... ik heb er niks mee
Ja natuurlijk wel kunnen, maar dan om haar een duwtje de afgrond in te geven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens kunnen als het moest
quote:
Nee dit was zielig verhaal 2...ginger paars komt hiernaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
is dit de ginger in paarse jurk of heb ik nu dronken black outs en is dit een heel ander persoon?
Nee komt nog zo'n type hierna.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
is dit de ginger in paarse jurk of heb ik nu dronken black outs en is dit een heel ander persoon?
Ander.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
zij komt zo, het schoolmeisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
Zo'n pro is hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef Redefine het volgende:
Vind het altijd wel mooi van Will dat hij geen kandidaten probeert in te pikken die beter passen bij de coach die al gedrukt heeft.
ik zie dat ik niet de enige ben met smaakquote:
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele schermquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zie dat ik niet de enige ben met smaak
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele scherm
Nou ja, vooral als ze álles zo zou gaan zingen. Hoop inderdaad wel dat er wat variatie in gaat zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ze kan zingen, maar ik ga me zoooo irriteren aan die stem
Wat vind jij van Amy Whinehousequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ze kan zingen, maar ik ga me zoooo irriteren aan die stem
quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele scherm
Vind ik een prettigere stem hebben dan zij, van Amy kan ik een hele cd aanhorenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |