quote:

Nee dit was zielig verhaal 2...ginger paars komt hiernaquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
is dit de ginger in paarse jurk of heb ik nu dronken black outs en is dit een heel ander persoon?

Nee komt nog zo'n type hierna.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:
is dit de ginger in paarse jurk of heb ik nu dronken black outs en is dit een heel ander persoon?

Ander.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:

zij komt zo, het schoolmeisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:09 schreef Stickertje het volgende:

Zo'n pro is hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:11 schreef Redefine het volgende:
Vind het altijd wel mooi van Will dat hij geen kandidaten probeert in te pikken die beter passen bij de coach die al gedrukt heeft.

ik zie dat ik niet de enige ben met smaakquote:

Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele schermquote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik zie dat ik niet de enige ben met smaak

quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele scherm

Nou ja, vooral als ze álles zo zou gaan zingen. Hoop inderdaad wel dat er wat variatie in gaat zitten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ze kan zingen, maar ik ga me zoooo irriteren aan die stem

Wat vind jij van Amy Whinehousequote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef Uccie het volgende:
Ze kan zingen, maar ik ga me zoooo irriteren aan die stem

quote:Op zaterdag 20 april 2013 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goffer.... ik heb nu cola over mijn hele scherm

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |