Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
ik hoef moeder er ook niet bijquote:
Het zijn geen moeder en dochterquote:
Hoer nou toch godverdomme eens om met dat eeuwige gecommentaar op uiterlijk/leeftijd/w/equote:
Ja, die maakt er net zoals z'n nieuwste plaat weer een feestje van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:55 schreef iFok. het volgende:
Will kan hier wel iets leuks van maken, klassiek, rap, enzo. [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, die maakt er net zoals z'n nieuwste plaat weer een feestje van.
Dattezzzzquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Niet mijn smaak de muziek, maar wát een geluid
voor hen zou dat de beste coach zijnquote:
Waarom? Will is veel flexibeler.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
voor hen zou dat de beste coach zijn
Slecht voor het genre...... Dit kan echt 100 keer beter...quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:56 schreef motorbloempje het volgende:
Niet mijn smaak de muziek, maar wát een geluid
Ik ook, denk dat hij daar nog wel wat moois van kan maken, ook in combinatie met andere stijlen.quote:
Dat ook.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Slecht voor het genre...... Dit kan echt 100 keer beter...
vorig jaar waren er ook duo's in de battlequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
hoe moet dat gaan in de battle ronde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |