Hier in Drenthe is zelfs de lokale overheid er mee bezig:quote:Op zondag 21 april 2013 22:52 schreef Paxlie het volgende:
Magoed, even logisch dan.
[..]
We kunnen altijd nog een stapelbed neerzetten in wat nu het toilet is en dan gewoon plassen en poepen in de douche. Wel irritant dat je dan de poep door het putje moet stampen
Kinderen kunnen altijd tijdens de sex naar binnen komen lopen. Of ze daarvoor 1 of 2 deuren moeten openen maakt niet heel veel uit.quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Privacytechnisch gezien is dat kak, dat ze ten allen tijde je kamer in kunnen komen. Het is best awkward om tijdens de sex een stel kinderogen te zien
quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Awakie het volgende:
[..]
Kinderen kunnen altijd tijdens de sex naar binnen komen lopen. Of ze daarvoor 1 of 2 deuren moeten openen maakt niet heel veel uit.
Je kan altijd even een stoel voor die deur zetten tijdens je lenigheidsoefening.
'Plassen onder de douche' vind ik één ding en stiekem nog wel acceptabel ook, je stront door het afvoerputje prakken lijkt me toch net ietsje teveel gevraagd, en ook niet zo heel erg hygisch.quote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef cvboer het volgende:
[..]
Hier in Drenthe is zelfs de lokale overheid er mee bezig:
http://nos.nl/audio/45999(...)onder-de-douche.html
quote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
'Plassen onder de douche' vind ik één ding en stiekem nog wel acceptabel ook, je stront door het afvoerputje prakken lijkt me toch net ietsje teveel gevraagd, en ook niet zo heel erg hygisch.
Garpje.
quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Wat een drama maakt men er weer van. Probeer het zo te maken dat je bij een eventuele verkoop tegen minimale kosten de oude situatie kunt herstellen. Probeer dus wanden zoveel mogelijk aan de muren en het plafond vast te maken (en niet de vloer). Vervolgens huur je een goedkope Pool om het weer helemaal strak te zetten. Dat is altijd goedkoper dan dragende muren weghalen, keukens en badkamers verbouwen.
Hier lees ik dat je wel een (extra) slaapkamer wilt in je huis Pvoesss ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:49 schreef Paxlie het volgende:
Korte toelichting, ik wil binnenkort gaan samenwonen met mijn vriendin. Dat houdt in dat er twee (kleine) kinderen meekomen en ik dus meer dan één slaapkamer nodig heb. Ik heb een fantastisch mooi appartement maar echt voorbereid op een gezin is het niet.
Gevolg: er moet een slaapkamer bij komen. Die slaapkamer hoeft niet groot. Een bed van 2.10 bij 1.80 moet er passen (met wat omloop) en dan zijn we er wel. Kasten kunnen in de gang bijvoorbeeld.
Het is sowieso het overwegen waard, maar de berging bij de keuken houden heeft echt enorm veel positieve punten.quote:Op maandag 22 april 2013 11:58 schreef 4wood het volgende:
Jeutje, best stormlooptopic dit. Niet alles gelezen (beetje plaatjes gekeken), maar heb je onderstaand ook overwogen?
[ afbeelding ]
De technische ruimte kun je de helft kleiner maken, en wegwerken achter een schuifwand. Geen aparte ruimte meer dus. Het verlies aan bergruimte kun je compenseren door in de grote slaapkamer een grote kastenwand te maken aan de lange zijde, of door afgebeeld in bovenstaande paint. Zo verlies je volgens mij zo min mogelijk echte woonruimte, en heb je toch 2 slaapkamers en een bergruimte.
De wasmachine (+ droger) kun je in de badkamer kwijt als daar geen plek meer voor is achter de schuifwand in jullie toekomstige slaapkamer. Blijft enkel dus het gebrek aan een raam.
Een opklapbaar bed in de woonkamer bedoel je?quote:Op maandag 22 april 2013 12:16 schreef Ole het volgende:
Kastbed zou ook nog kunnen. Hoef je niets te verbouwen.
Ja. Wel weer lastig als je wil uitslapen en de kinderen niet.quote:Op maandag 22 april 2013 12:18 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Een opklapbaar bed in de woonkamer bedoel je?
Geen optie, heeft geen privacy en is gewoon lastig als 1 v/d 2 in bed wil liggen. We willen een eigen kamer.quote:Op maandag 22 april 2013 12:19 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja. Wel weer lastig als je wil uitslapen en de kinderen niet.
Huidige plek douche is waar al het leidingwerk zit daarvan. Aan de onderkant zeg maar. De muur in het midden mag niet weg want is dragend.quote:Op maandag 22 april 2013 12:45 schreef 8472_ het volgende:
Hoe ga ik dit uitleggen zonder plaatjes... het wordt wel een hele verbouwing, maar geen leidingen omleggen.
De entree wordt kleiner. Een rechthoekige ruimte met deur naar wc, badkamer (deur op plek huidige douche) en woonkeuken.
Een gedeelte van de huidige hal wordt bij de keuken/woonkamer getrokken.
De bergruimte blijft ongewijzigd.
De huidige muur tussen woonkamer en slaapkamer verdwijnt. Zie nu een grote ruimte voor je.....
Hier maak je links een slaapkamer (met raam!) Middenin een ruime woonkamer (met raam!), en uiterst rechts nog een slaapkamer (met raam!)
Wil iemand dit please voor me tekenen?
(heb voor dit hele verhaal speciaal een account geopend, dus wil graag begrepen worden hihi)
ja ongeveer welquote:
Wordt het zo niet heel smal? Zou zonde zijn om mijn matrassen van 90cm breed weg te moeten doenquote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef -Paul- het volgende:
Als je het niet erg vindt om door de badkamer naar de slaapkamer te moeten. Je kunt het muurtje eventueel naar links van de terrasdeur verplaatsen of laten verspringen om de rechter kamer wat groter te maken.
[ afbeelding ]
Bedoel je onoverkomelijk?quote:Op maandag 22 april 2013 15:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wordt het zo niet heel smal? Zou zonde zijn om mijn matrassen van 90cm breed weg te moeten doen
Die deur vind ik niet overkomelijk trouwens.
Ja maar mannen doen dat he, op de ander haar kant liggen zodat ze zelf niet in de nattigheid hoeven te slapen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
1 ding klopt er niet trouwens.. Pax ligt altijd op de andere helft van het bed.
En ik kook meestalquote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
1 ding klopt er niet trouwens.. Pax ligt altijd op de andere helft van het bed.
Weet je, het interesseert me geen werkelijk geen fuck wie mijn döner maaktquote:
Döner maak je niet, dat haal je.quote:Op maandag 22 april 2013 16:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Weet je, het interesseert me geen werkelijk geen fuck wie mijn döner maakt
Goeie optie. Onthoud ik voor later.quote:
Co-sleepenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus? Dat wil niet zeggen dat er meer gaan komen natuurlijk
En als dat zo is, dan worden ze tof en gok ik dat ze lekker in een co-sleeper slapen
Oh kak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Pvoesss het volgende:
Nee daar zit dus helaas geen raam.
Dan was het echt een makkelijke keus geweest.![]()
[ afbeelding ]
Dit zijn de enige ramen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |