Succes verder. Je kinderen zullen in de toekomst ook het digitale tijdperk willen hebben in de slaapkamer, houdt daar rekening mee.quote:
En wat is hier nou de bedoeling van? Dat digitale tijdperk kunnen we ook verwelkomen in de optie die wij kiezen hoor. Het is heel jammer maar wij staan open voor een stuk of 8 opties.. En jij eigenlijk alleen voor je eigen optie.quote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Succes verder. Je kinderen zullen in de toekomst ook het digitale tijdperk willen hebben in de slaapkamer, houdt daar rekening mee.
Ik heb zo het vermoeden dat jullie er te licht over denken, dat mag uiteraard.
Klopt, een tunnelvisie. De rest is ook gewoon kut.quote:Op zondag 21 april 2013 21:57 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
En wat is hier nou de bedoeling van? Dat digitale tijdperk kunnen we ook verwelkomen in de optie die wij kiezen hoor. Het is heel jammer maar wij staan open voor een stuk of 8 opties.. En jij eigenlijk alleen voor je eigen optie.
Tunnelvisie much.![]()
hihi licht hihi pun hihihihihiquote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Succes verder. Je kinderen zullen in de toekomst ook het digitale tijdperk willen hebben in de slaapkamer, houdt daar rekening mee.
Het wireless digitale tijdperk bedoel je? Waarin je een laptop overhandigt met draadloos internet? Ik snap je negatieve gedachtenkronkel gewoon niet. In jouw ogen is er alleen een optie tot het hele huis van voor tot achter verbouwen. Die behoefte is er niet, de financien zijn er zeker niet en dus zoeken we een oplossing die wel werkbaar is waarbij je uiteraard uitgaat van het feit dat het niet ideaal is. In een ideale wereld verkocht ik dit huis en gingen we ergens wonen wat logischer was ingericht voor deze situatie.quote:Op zondag 21 april 2013 21:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus even on topic. Enige nadeel is dat je door de badkamer naar de slaapkamer moet. Maar beter dan door een andere slaapkamer . En je hebt wel genoeg licht.quote:Op zondag 21 april 2013 21:54 schreef Ole het volgende:
Kun je de slaapkamer niet in tweeën delen, en dan een deur van de badkamer naar de slaapkamer maken?
Het hele topic gelezen hebbende, denk ik, dat de huidige slaapkamer opdelen verweg de meest gunstige optie is. De kinderen kunnen dan via jullie slaapkamer naar buiten.quote:Op zondag 21 april 2013 22:23 schreef Paxlie het volgende:
Dat weten we, dat maakt het ook zo lastig. De situatie is verre van ideaal wat dat betreft maar waar een wil is is een weg.
Privacytechnisch gezien is dat kak, dat ze ten allen tijde je kamer in kunnen komen. Het is best awkward om tijdens de sex een stel kinderogen te zienquote:Op zondag 21 april 2013 22:26 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het hele topic gelezen hebbende, denk ik, dat de huidige slaapkamer opdelen verweg de meest gunstige optie is. De kinderen kunnen dan via jullie slaapkamer naar buiten.
Ben benieuwd welke keuze jullie uiteindelijk gaan maken.
Shit, als (eeuwig)vrijgezel zijnde even niet aan gedacht.quote:Op zondag 21 april 2013 22:28 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Privacytechnisch gezien is dat kak, dat ze ten allen tijde je kamer in kunnen komen. Het is best awkword om tijdens de sex een stel kinderogen te zien
Ik moest lachen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:29 schreef cvboer het volgende:
[..]
Shit, als (eeuwig)vrijgezel zijnde even niet aan gedacht.![]()
quote:
quote:
De huizenmarkt is vrij *bras* op dit moment...quote:
Het was een grapje, met name omdat die optie al een paar keer voorbij was gekomen wasquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
De huizenmarkt is vrij *bras* op dit moment...
Ah okee. Ik vroeg het me al af... het is laat aan het worden.quote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het was een grapje, met name omdat die optie al een paar keer voorbij was gekomen was
Ik denk dat we van alle opties gelukkiger worden behalve juist van slapen in de woonkamerquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef AnneX het volgende:
Zo blijf je écht niet lang gelukkig samen !
We kunnen altijd nog een stapelbed neerzetten in wat nu het toilet is en dan gewoon plassen en poepen in de douche. Wel irritant dat je dan de poep door het putje moet stampenquote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Het was een grapje, met name omdat die optie al een paar keer voorbij was gekomen was
Oh daar kan ik als notoire bad/doucheschijter nog wel tips over geven. Het begint in ieder geval met genoeg olie drinken, liefst arachide!quote:Op zondag 21 april 2013 22:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
We kunnen altijd nog een stapelbed neerzetten in wat nu het toilet is en dan gewoon plassen en poepen in de douche. Wel irritant dat je dan de poep door het putje moet stampen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |