Huidige plek douche is waar al het leidingwerk zit daarvan. Aan de onderkant zeg maar. De muur in het midden mag niet weg want is dragend.quote:Op maandag 22 april 2013 12:45 schreef 8472_ het volgende:
Hoe ga ik dit uitleggen zonder plaatjes... het wordt wel een hele verbouwing, maar geen leidingen omleggen.
De entree wordt kleiner. Een rechthoekige ruimte met deur naar wc, badkamer (deur op plek huidige douche) en woonkeuken.
Een gedeelte van de huidige hal wordt bij de keuken/woonkamer getrokken.
De bergruimte blijft ongewijzigd.
De huidige muur tussen woonkamer en slaapkamer verdwijnt. Zie nu een grote ruimte voor je.....
Hier maak je links een slaapkamer (met raam!) Middenin een ruime woonkamer (met raam!), en uiterst rechts nog een slaapkamer (met raam!)
Wil iemand dit please voor me tekenen?
(heb voor dit hele verhaal speciaal een account geopend, dus wil graag begrepen worden hihi)

ja ongeveer welquote:

Wordt het zo niet heel smal? Zou zonde zijn om mijn matrassen van 90cm breed weg te moeten doenquote:Op maandag 22 april 2013 15:20 schreef -Paul- het volgende:
Als je het niet erg vindt om door de badkamer naar de slaapkamer te moeten. Je kunt het muurtje eventueel naar links van de terrasdeur verplaatsen of laten verspringen om de rechter kamer wat groter te maken.
[ afbeelding ]

Bedoel je onoverkomelijk?quote:Op maandag 22 april 2013 15:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Wordt het zo niet heel smal? Zou zonde zijn om mijn matrassen van 90cm breed weg te moeten doen
Die deur vind ik niet overkomelijk trouwens.

Ja maar mannen doen dat he, op de ander haar kant liggen zodat ze zelf niet in de nattigheid hoeven te slapen.quote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
1 ding klopt er niet trouwens.. Pax ligt altijd op de andere helft van het bed.

En ik kook meestalquote:Op maandag 22 april 2013 16:24 schreef Pvoesss het volgende:
1 ding klopt er niet trouwens.. Pax ligt altijd op de andere helft van het bed.

Weet je, het interesseert me geen werkelijk geen fuck wie mijn döner maaktquote:

Döner maak je niet, dat haal je.quote:Op maandag 22 april 2013 16:32 schreef Fendy het volgende:
[..]
Weet je, het interesseert me geen werkelijk geen fuck wie mijn döner maakt

Goeie optie. Onthoud ik voor later.quote:

Co-sleepenquote:Op dinsdag 23 april 2013 09:36 schreef Troel het volgende:
[..]
Dus? Dat wil niet zeggen dat er meer gaan komen natuurlijk
En als dat zo is, dan worden ze tof en gok ik dat ze lekker in een co-sleeper slapen

Oh kak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 10:54 schreef Pvoesss het volgende:
Nee daar zit dus helaas geen raam.
Dan was het echt een makkelijke keus geweest.
[ afbeelding ]
Dit zijn de enige ramen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |