quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, volgens mij moet er toch iemand van de organisatie in staat zijn om een oogje in het zeil te houden op een stapel tassen?
Nouja mijn aanbod staat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef Onama het volgende:
[..]
Mmm... Bedankt. Ik vind het maar vreemd en zelfs onverantwoord. Normaal gesproken had ik hem dan ergens langs de kant gezet, maarja dat kun je na Boston ook niet maken...
o'ja dat vergat ik...maar ja, ik geloof dan ook nog in eigen verantwoordelijkheidquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Verantwoordelijkheid.... blablabla...
Zolang ze er geen geld voor vragen hebben ze geen schuld bij verlies of diefstal. Anders zijn ze verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, volgens mij moet er toch iemand van de organisatie in staat zijn om een oogje in het zeil te houden op een stapel tassen?
inderdaad, lopers onder elkaar zou je zeggen, vooral bij de kleine regionale loopjes moet dat kunnen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:04 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor mijn part zet je een (witte) tent op, waar lopers hun tassen kunnen zetten. Als die in het zicht staat, gaat er echt niemand tassen jatten, want waardevolle spullen blijven er toch niet inzitten. Ik neem alles altijd mee het parcours op als ik alleen ergens ben (telefoon, sleutels, bankpasje).
Waarvoor dank! Ik heb je een DM gestuurd.quote:
Liever een onbewaakte tent dan niks. Het is dat Daywalker me uit de brand geholpen heeft, anders had ik een probleem gehad. Niet iedereen komt met een partner of vrienden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:05 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Zolang ze er geen geld voor vragen hebben ze geen schuld bij verlies of diefstal. Anders zijn ze verantwoordelijk.
Maar bij de Golden Ten (bijvoorbeeld) hebben ze ook niet echt wat geregeld. Daar heb je een tent voor tassen en zulks, maar onbewaakt. En als je eerlijk bent, het staat gewoon in hun AV/regelement, dus waarom moeilijk doen erover? Neem je partner mee en je hebt een pakezel en publiek in een.
Nééééquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:24 schreef SEMTEX het volgende:
Volgens mij heb ik wéér een soort overbelastingsblessure. Dit keer binnenkant rechterkuit. Die hadden we nog niet gehadIk probeer vandaag weer een stukje met compressiekousen (lekker warm ook) en anders gaan we wéér minderen in afstand.
Zo te zien is het de soleus-spier. Je leert nog eens wat van je ongemakkenquote:
succes!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:32 schreef Stefanovic83 het volgende:
Lastminute besloten straks mijn eerste wedstrijd te gaan doen, de 10km bij de Kamerikse Weteringloop![]()
De route oogt oersaai voor de 10 mijl (o.a. laatste 8 km ofzo rechtdoor met een keerpunt) en nog wat spierpijn in mn kuiten, dus ik ga de 10 doenSpannennnnnd
Dus ik vertrok, ging toch niet zo lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:21 schreef Twinky het volgende:
Oi oi oi, ik word de laatste weken zo stijf en pijnlijk wakker. Maar ik moet toch nu gaan hardlopen want krijg steeds meer honger
Ik vind 'luisteren naar je lichaam' altijd zo'n lastig iets. Mijn lichaam kan weinig anders dan schreeuwen "DIT KAN NIET" of het nou liggen, zitten, staan, lopen of rennen is. Maar dat hoort ook bij mijn hardloopavontuur, het ontdekken wat nou echt niet kan en wat eigenlijk toch wel kan.
Maar zoals nu voelt mijn lijf als een flinke griep (wat ik niet heb) en kost het me toch behoorlijk wat moeite om te gaan. Terwijl ik weet dat ik elke dag zo opsta, en het meestal na een tijdje wel minder wordt...
Dus heb ik de Motivation Music playlist aangezet van Runner's world ofzo (Motivation Music, a playlist by Heidi de Vries on Spotify.) en ga ik gewoon mijn schoentjes aandoenen de SPIbelt uitproberen!
Die ziet er, qua route, inderdaad pittig uit! Succes!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:32 schreef Stefanovic83 het volgende:
Lastminute besloten straks mijn eerste wedstrijd te gaan doen, de 10km bij de Kamerikse Weteringloop![]()
De route oogt oersaai voor de 10 mijl (o.a. laatste 8 km ofzo rechtdoor met een keerpunt) en nog wat spierpijn in mn kuiten, dus ik ga de 10 doenSpannennnnnd
Maar je hebt hem afgemaakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:00 schreef Twinky het volgende:
[..]
Dus ik vertrok, ging toch niet zo lekkerhoorde ik halverwege ineens: Koet biesik!
![]()
![]()
Wel les 2 van Evy afgemaakt, maar de laatste 2 renstukjes gingen wel erg sloom.
http://www.endomondo.com/workouts/178988423/8778461
Jaa goedzo Twinky! Je hebt het weer gedaan. Ik bouw het ook echt lamgzaam op hoor. Ben geen hardloopwonder. Soms baal ik wel eens dat het zo langzaam gaat. Maar dan denk ik weer dat er vooruitgang in zit en ik er dus ook echt wel kom.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:24 schreef kwaitnait het volgende:
Vanochtend mijn eerste 10 km gelopen en wel in 1u3m53s![]()
http://www.endomondo.com/workouts/179002900/1852186
Helaas geregistreerd Endomondo het niet als een personal best, maar meh.. ik heb 10 km gelopen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:19 schreef Beau87 het volgende:
Moeten jullie nu toch eens horen..
Eind vorig jaar heb ik mijn onsportieve vriendje al hardloopschoenen cadeau gedaan. (Hij vond hey een leuk idee hoor) Vervolgens heeft hij er 1 keer op gelopen. Nu belde ik hem vanmorgen op toen ik naar huis reed vanaf m'n werk. Hij nam op en zei: Ik spreek je zo thuis, want ik ben aan het hardlopen.
Ik moest m'n stuur vasthouden.. Ik kwam thuis en daar stond hij met rood hoofd. Hij had heeeeerlijk gelopen met Renate en gaat dinsdag weer.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Hardlopen werkt dus echt aanstekelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |