SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
[quote]Op zaterdag 20 april 2013 01:38 schreef MaxMark het volgende:
Livestreams:
• Fox Stream: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
• CNN Stream: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
• Al Jazeera Stream: http://www.aljazeera.com/watch_now/
• CBS Stream: http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
• KTLA: http://ktla.com/live/#axzz2QuhNcsd1
Politiescanner (gaat om dezelfde scanner, sommige links vallen soms weg)
• Police scanner 1: http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
• Police scanner 2: http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
• Camera op politiescanner: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Overig
• Twitter account van dader 2, Dzhokhar A. Tsarnaev: https://twitter.com/Dzhokhar_A / https://twitter.com/J_tsar
• Hier zit/zat hij verstopt:![]()
Ga er twee jaartjes wonen zoals ik gedaan hebquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik blijf moeite hebben met het begrijpen van de Amerikaanse samenleving, en dat zal ook wel zo blijven vrees ik.
Gelukkig heeft Nederland daar totaal geen aandeel in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Zolang Amerika doorgaat met terreur zal dit helaas altijd beantwoord worden met terreur.
Die kerel was bezig zelf vuurwerk te fabriceren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen zin om terug te zoeken maar het was toch echt eergister dat politie en EOD een woning hier in NL onruimt hebben die vol lag met grondstoffen om explosieven te maken.
Nou, ik blijf nu even wonen waar ik woon, heb genoeg als nomaad geleefd voorlopigquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga er twee jaartjes wonen zoals ik gedaan heb
Je krijgt echt een genuanceerder beeld over het land en de mensen.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:43 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want omdat de vermoedelijke(!) verantwoordelijke is opgepakt is er opeens niks gebeurd? Opeens zijn er geen doden en gewonden meer?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:45 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Denk je dat de nabestaanden niet blij zijn dat deze gasten gestopt zijn?
Ik heb het dan ook niet specifiek over deze aanslag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Eerst maar eens wachten op meer informatie over het hoe en waarom van deze aanslag hè?
Jongen niet, die van de man wel. Ja, ik heb de meest gruwelijke foto's wel gezien, en het eerste wat ik dacht was ook bermbom / granaatscherven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
hebben jullie die foto gezien van die jongen die een stuk van z'n been is verloren, dat je alleen bot ziet?
Wij wel. Misschien zit je in het verkeerde topic als je het niet specifiek over deze aanslag wilt hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet specifiek over deze aanslag.
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:49 schreef Rainesz het volgende:
Zag de boot eigenaar hem nu in zijn boot liggen en belde toen de politie.
En met zag hem liggen bedoel ik dan keek de eigenaar zelf in de boot? Verstond ik dat nu goed?
Hij zag bloed en bewegingen, volgens CBS.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:49 schreef Rainesz het volgende:
Zag de boot eigenaar hem nu in zijn boot liggen en belde toen de politie.
En met zag hem liggen bedoel ik dan keek de eigenaar zelf in de boot? Verstond ik dat nu goed?
En niet in de laatste plaats in Amerika zelf.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, geesteszieken die het op onschuldige burgers hebben voorzien heb je nu eenmaal op heel de aardkloot rondlopen helaas
Ow, vuurwerk, heeft NL ook wel wat ervaring meequote:Op zaterdag 20 april 2013 03:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kerel was bezig zelf vuurwerk te fabriceren.
Dank zij den Heere. Met de hulp van Yolanda en Rutte, in Kunduz-zzzquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:47 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Nederland daar totaal geen aandeel in.
En dan zie je ook wat zij daar voorgeschoteld krijgen over Europa. Maarja, mensen kijken hier naar wat docu's en actualiteiten programma's en denken dat ze weten hoe dat land in elkaar steekt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga er twee jaartjes wonen zoals ik gedaan heb
Je krijgt echt een genuanceerder beeld over het land en de mensen.
Ik bepaal zelf wel waar en wanneer ik het waarover wil hebben=edit=quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Wij wel. Misschien zit je in het verkeerde topic als je het niet specifiek over deze aanslag wilt hebben.
In Bogotá heeft men trouwens een wijk naar jou genoemd..leuk hè?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:50 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dank zij den Heere. Met de hulp van Yolanda en Rutte, in Kunduz-zzz
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar en wanneer ik het waarover wil hebben, kneusje.
Ah, ook een uit de koffer levende dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, ik blijf nu even wonen waar ik woon, heb genoeg als nomaad geleefd voorlopig
In welk deel woonde je?
Mja, dat is wel kritieke toestand, jaquote:
Haha. Okay en nou woon je weer in Nederland?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, ook een uit de koffer levende dus
Atlanta, GA. East coast dus, en southern, dus ja, dat Boston accentje hmwww, auch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
wtf, is dit 'm?
pas op, schokkendNiet weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OEPSquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef Strani het volgende:
[..]
In Bogotá heeft men trouwens een wijk naar jou genoemd..leuk hè?
wtf, is dit 'm?
pas op, schokkendJa die poste ik al, en iedereen viel me aan dat hij allang was geplaatst dus jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf, is dit 'm?
pas op, schokkendAl wat uurtjes debunkedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
wtf, is dit 'm?
pas op, schokkendDie lijkt me al tijdje kapoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
wtf, is dit 'm?
pas op, schokkendDat is de andere, niet de bootman.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Correct, en door mijn internationale werk uit het verleden heb ik heel veel gezien, hoe het buitenland over NL denkt en wij door het buitenland gezien worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En dan zie je ook wat zij daar voorgeschoteld krijgen over Europa. Maarja, mensen kijken hier naar wat docu's en actualiteiten programma's en denken dat ze weten hoe dat land in elkaar steekt.
Zelfs niet die andere blijkbaar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:54 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Dat is de andere, niet de bootman.
Respectloos ja. Er zijn doden en talloze gewonden gevallen amper een paar dagen geleden. Alle reden voor een feestje inderdaad.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:43 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Respectloos? Je bent niet goed wijs man. Die gozer is levend gepakt, dus niks aan de hand. Wat het motief was is nog helemaal niet duidelijk, dus roepen dat Amerika dit soort ellende over zichzelf heen roept slaat nergens op.
Verder heeft de gewone burger natuurlijk niks te maken met wat het leger uitvreet. Weet jij veel hoe iemand die staat te klappen denkt over de acties van het Amerikaanse leger. Het geklap hoeft helemaal niet hypocriet te zijn en de diensten die verantwoordelijk zijn voor deze arrestatie mogen best bedankt worden ook al doen ze gewoon waar ze voor betaald worden.
Zouden ze ook klappen als Obama en Bush en alle andere terroristen uit eigen land voor het internationaal gerechtshof worden gezet? Weet vrijwel zeker van niet. Behoorlijk hypocriet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:47 schreef inZanity het volgende:
zaterdag 20 april 2013 03:41 schreef paddy het volgende:[/b]
[..]
Denk dat het vermoeden is, dat deze aanslag tegen het land is gericht. Dan staan Amerikanen niet anders dan bijvoorbeeld andere landen te juichen wanneer de dader is gepakt. Hier klappen ze, en ergens anders gillen ze, en weer ergens anders klikken ze met hun tong met een geluid. De arrestatie is netjes verlopen. bij de dood van zijn broer heb ik geen klappende menigte gezien.
Hij zag een scheur in het dekzeil en bloedquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zag bloed en bewegingen, volgens CBS.
helemaal niet debunked, niet bevestigd...gaat ook niet gebeuren anders is iemand zn baan kwijtquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Strani het volgende:
Ik ga m'n eigen boot/bed maar eens opzoeken denk ik.
Dank allen voor deze aparte avond.
Ga eens normaal reageren man...quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar en wanneer ik het waarover wil hebben, kneusje.
Yep, wil wel weer internationaal gaan werken, mis het toch wel erg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Okay en nou woon je weer in Nederland?
Ik weet wel zeker dat dat het wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...
Als dit in jouw achtertuin gebeurd was, zou je ook opgelucht zijn!
Is dit die 19-jarige jongen? Heben ze hem toch kapot geschoten in die boot (waren minstens 50 a 100 kogels)quote:
rek, meurbal, snurkzak, waar je ook in gaat slapen slaapquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Strani het volgende:
Hij ligt ergens in een irakeese bunker zo te zien, niet in een Boston ziekenhuisquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Xan21 het volgende:
[..]
helemaal niet debunked, niet bevestigd...gaat ook niet gebeuren anders is iemand zn baan kwijt
Dat proberen we al een uur uit te leggen, heeft geen zin denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...
Ik ben door heel Florida geweest en de mensen daar waren hartelijker en behulpzamer dan bijvoorbeeld in Frankrijk (uitgezonderd Miami ). In Spanje komen ze je ook meteen helpen. Ik heb helemaal niets tegen Amerikaanse burgers dus. Net als in elk land zal je er ook heus een aantal ellendelingen hebben wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En dan zie je ook wat zij daar voorgeschoteld krijgen over Europa. Maarja, mensen kijken hier naar wat docu's en actualiteiten programma's en denken dat ze weten hoe dat land in elkaar steekt.
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zouden ze ook klappen als Obama en Bush en alle andere terroristen uit eigen land voor het internationaal gerechtshof worden gezet? Weet vrijwel zeker van niet. Behoorlijk hypocriet.
Ach, sommigen hebben gewoon iets van een plaat voor hun hoofd (en dan bedoel ik wicked niet hoor)quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:00 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Dat proberen we al een uur uit te leggen, heeft geen zin denk ik
Nee die kogels waren daarvoor, ze hebben nooit op de boot ansich geschoten (voor zover ik het heb begrepen)quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Is dit die 19-jarige jongen? Heben ze hem toch kapot geschoten in die boot (waren minstens 50 a 100 kogels)
Denk ik wel, want suspect 2 zat al hele poos in die boot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee die kogels waren daarvoor, ze hebben nooit op de boot ansich geschoten (voor zover ik het heb begrepen)
quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:01 schreef Xan21 het volgende:
ow echt dat USA USA is echt irritant, mag wel wat soberder
So truequote:Op zaterdag 20 april 2013 04:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben door heel Florida geweest en de mensen daar waren hartelijker en behulpzamer dan bijvoorbeeld in Frankrijk (uitgezonderd Miami ). In Spanje komen ze je ook meteen helpen. Ik heb helemaal niets tegen Amerikaanse burgers dus. Net als in elk land zal je er ook heus een aantal ellendelingen hebben wonen.
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zouden ze ook klappen als Obama en Bush en alle andere terroristen uit eigen land voor het internationaal gerechtshof worden gezet? Weet vrijwel zeker van niet. Behoorlijk hypocriet.
Nee het duurde een tijd omdat ze alles moesten onderzoeken op boobytraps edquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:02 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk ik wel, want suspect 2 zat al hele poos in die boot.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Strani het volgende:
Zag ik toch op filmpje...quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee die kogels waren daarvoor, ze hebben nooit op de boot ansich geschoten (voor zover ik het heb begrepen)
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Is dit die 19-jarige jongen? Heben ze hem toch kapot geschoten in die boot (waren minstens 50 a 100 kogels)
Als het in mijn achterbuurt zou gebeuren zou ik niet klappen maar zou ik iets verder kijken dan m'n neus lang is. Nederland is ook geen heilig boontje. Die zijn ook (mede)verantwoordelijk voor dode burgers, kinderen enz. Wat je niet wil dat jou geschiedt doe dat ook een ander niet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat ze nu staan te klappen betekent niet dat ze niet meeleven met de slachtoffers. Integendeel, juist omdat groter leed hiermee is voorkomen is men opgetogen. En het leven gaat gewoon door. De bars en discotheken zitten ook dit weekend weer vol hoor of dacht je dat het hele land thuis zit te rouwen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Respectloos ja. Er zijn doden en talloze gewonden gevallen amper een paar dagen geleden. Alle reden voor een feestje inderdaad.
Waarom heeft de gewone burger niks te maken met wat het leger uitvreet? Zij zijn inwoner van het land die er verantwoordelijk voor. Velen van hen juichen het zelfs toe.
Wie quote je nu? Ik ben het wel met je eens nlquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er juist NIET op hem was geschoten, maar dat ze wel iets gebruikten om hem te verwarren. Zo vaak krijgen ze de kans niet iemand op te pakken waarvan het vermoeden is dat ze een aanslag pleegden om zoveel mogelijk levens te verwoesten van onschuldige burgers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hebben ze toch een robot voor gebruikt? En een therminalcamera vanuit de heli?quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:03 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee het duurde een tijd omdat ze alles moesten onderzoeken op boobytraps ed
Er is NIET op hem geschoten (in ieder geval niet in de uren dat ik de stream volgde). Dus eventuele verwondingen waren van eerder. En ja, dat als je na zoveel uren opgepakt wordt door een SWAT team toch zuurstof toegediend krijg, dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:07 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er juist NIET op hem was geschoten, maar dat ze wel iets gebruikten om hem te verwarren. Zo vaak krijgen ze de kans niet iemand op te pakken waarvan het vermoeden is dat ze een aanslag pleegden om zoveel mogelijk levens te verwoesten van onschuldige burgers.
Het blijft een mens, en verdiend dus ook zo behandeld te wordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er is NIET op hem geschoten (in ieder geval niet in de uren dat ik de stream volgde). Dus eventuele verwondingen waren van eerder. En ja, dat als je na zoveel uren opgepakt wordt door een SWAT team toch zuurstof toegediend krijg, dat snap ik ook wel.
Hij gaat de frequenties encodenquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:11 schreef Pek het volgende:
Zegt Obama nu ook:"Denk 2x na voor je reageert!" over sociale media? Hij leest mee op Fok!, kan niet anders
K9 of tewel hondjesquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:08 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hebben ze toch een robot voor gebruikt? En een therminalcamera vanuit de heli?
Dat was een aanname, omdat zijn broer dat wel had...quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
K9 of tewel hondjes
Maar ik snap nog steeds niet dat ze dachten dat hij zichzelf met explosieven had volgeladen, die waren niet zichtbaar bij zijn arrestatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
Is het dan niet verstandiger voor je om een flinke pot koffie te zetten, een full monty naar binnen te werken en gewoon door te buffelen?quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:12 schreef Rainesz het volgende:
Ok nu hou ik het echt voor gezienover 1,5uur gaat die wekker alweer.
Fijne ochtend nog mensen!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat was een aanname, omdat zijn broer dat wel had...
Hey, die dode vent van net (in de de spoiler) kan hem wel zijn... Kijk naar dit rode hoofd:Bah, alleen maar ellendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Powernapje doet wonderen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het dan niet verstandiger voor je om een flinke pot koffie te zetten, een full monty naar binnen te werken en gewoon door te buffelen?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:13 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Dat was een aanname, omdat zijn broer dat wel had...
Hey, die dode vent van net (in de de spoiler) kan hem wel zijn... Kijk naar dit rode hoofd:Dus zijn broer, ja, daar lijkt het wel op. Jammer dat die niet meer kan vertellen wat zijn beweegredenen waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Goed idee zet nog meteenquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het dan niet verstandiger voor je om een flinke pot koffie te zetten, een full monty naar binnen te werken en gewoon door te buffelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |