quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Strani het volgende:
Ik ga m'n eigen boot/bed maar eens opzoeken denk ik.
Dank allen voor deze aparte avond.
Ga eens normaal reageren man...quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel waar en wanneer ik het waarover wil hebben, kneusje.
Yep, wil wel weer internationaal gaan werken, mis het toch wel erg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha. Okay en nou woon je weer in Nederland?
Ik weet wel zeker dat dat het wasquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...
Als dit in jouw achtertuin gebeurd was, zou je ook opgelucht zijn!
Is dit die 19-jarige jongen? Heben ze hem toch kapot geschoten in die boot (waren minstens 50 a 100 kogels)quote:
rek, meurbal, snurkzak, waar je ook in gaat slapen slaapquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Strani het volgende:
Hij ligt ergens in een irakeese bunker zo te zien, niet in een Boston ziekenhuisquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Xan21 het volgende:
[..]
helemaal niet debunked, niet bevestigd...gaat ook niet gebeuren anders is iemand zn baan kwijt
Dat proberen we al een uur uit te leggen, heeft geen zin denk ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...
Als dit in jouw achtertuin gebeurd was, zou je ook opgelucht zijn!
Ik ben door heel Florida geweest en de mensen daar waren hartelijker en behulpzamer dan bijvoorbeeld in Frankrijk (uitgezonderd Miami ). In Spanje komen ze je ook meteen helpen. Ik heb helemaal niets tegen Amerikaanse burgers dus. Net als in elk land zal je er ook heus een aantal ellendelingen hebben wonen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:51 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
En dan zie je ook wat zij daar voorgeschoteld krijgen over Europa. Maarja, mensen kijken hier naar wat docu's en actualiteiten programma's en denken dat ze weten hoe dat land in elkaar steekt.
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zouden ze ook klappen als Obama en Bush en alle andere terroristen uit eigen land voor het internationaal gerechtshof worden gezet? Weet vrijwel zeker van niet. Behoorlijk hypocriet.
Ach, sommigen hebben gewoon iets van een plaat voor hun hoofd (en dan bedoel ik wicked niet hoor)quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:00 schreef TeleportingKing het volgende:
[..]
Dat proberen we al een uur uit te leggen, heeft geen zin denk ik
Nee die kogels waren daarvoor, ze hebben nooit op de boot ansich geschoten (voor zover ik het heb begrepen)quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:59 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Is dit die 19-jarige jongen? Heben ze hem toch kapot geschoten in die boot (waren minstens 50 a 100 kogels)
Denk ik wel, want suspect 2 zat al hele poos in die boot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee die kogels waren daarvoor, ze hebben nooit op de boot ansich geschoten (voor zover ik het heb begrepen)
quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:01 schreef Xan21 het volgende:
ow echt dat USA USA is echt irritant, mag wel wat soberder
So truequote:Op zaterdag 20 april 2013 04:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben door heel Florida geweest en de mensen daar waren hartelijker en behulpzamer dan bijvoorbeeld in Frankrijk (uitgezonderd Miami ). In Spanje komen ze je ook meteen helpen. Ik heb helemaal niets tegen Amerikaanse burgers dus. Net als in elk land zal je er ook heus een aantal ellendelingen hebben wonen.
Ik denk dat ze klappen, omdat de manhunt voorbij was en omdat de dienstdoende politie, SWAT, FBI, e.d. etmalen achtereen bezig zijn geweest met deze 19-jarige. Niet direct met het 'hypocriete' verhaal komen...quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:56 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zouden ze ook klappen als Obama en Bush en alle andere terroristen uit eigen land voor het internationaal gerechtshof worden gezet? Weet vrijwel zeker van niet. Behoorlijk hypocriet.
Nee het duurde een tijd omdat ze alles moesten onderzoeken op boobytraps edquote:Op zaterdag 20 april 2013 04:02 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Denk ik wel, want suspect 2 zat al hele poos in die boot.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:58 schreef Strani het volgende:
Zag ik toch op filmpje...quote:Op zaterdag 20 april 2013 04:01 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee die kogels waren daarvoor, ze hebben nooit op de boot ansich geschoten (voor zover ik het heb begrepen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |