Diepe film zeg als je al zo moe bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
Ik ga voor Nowhere Boy. Zit al op mijn laptop en die heb ik lang niet meer gezien. En nu maar hopen dat ik snel in slaap val. Morgen gaat om half 9 de wekker.
Trusten alvast!
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
En Etsu zet natuurlijk Ed Westwick in de OP ofniet?![]()
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diepe film zeg als je al zo moe bent
Trusten
rokerquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Blijkbaar nietquote:
gezoend met een andere jongen of meisje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:34 schreef Etsu het volgende:
Gisteren was ik wezen stappen he, toen zag ik een jongen met wie ik laatst een ONS heb gehad en toen heb ik hem keihard genegeerd. [ afbeelding ] Toen vroeg een vriendin van hem aan mij of ik boos was, en ik zei zo van: nee, maar heb geen behoefte om hem te spreken. En 10 min later zoende ik iemand anders voor z'n neus en toen was die jaloers en staarde ons hele tijd aan. [ afbeelding ]
M'n levenHeerlijk, die jaloezie.
Jongen natuurlijk. Wel een verwijfde, maar leuk voor een keertje. Op naar de volgende.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gezoend met een andere jongen of meisje?
sletquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongen natuurlijk. Wel een verwijfde, maar leuk voor een keertje. Op naar de volgende.
Ik weet allesquote:
Homo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:44 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nu echt slapen, nog veel plezier in je eentje ofzo, Fokit.
Waar heb je het over?quote:
Dat gaat snelquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
NWS / Explosies bij marathon in Boston #40 WE GOT HIM
Ben benieuwd wat de motieven zijn van de dader.quote:
mjaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de motieven zijn van de dader.
Al die conservatieve Amerikanen zullen ook wel gelijk gedacht hebben dat die ontploffing in die fabriek in Texas een aanslag wasquote:
Amerikanenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die conservatieve Amerikanen zullen ook wel gelijk gedacht hebben dat die ontploffing in die fabriek in Texas een aanslag was
True. Al is een terreuraanslag natuurlijk wel anders dan een militaire actie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Amerikanen
Elke week tientallen mensen doden met drones en als iemand datzelfde op kleinere schaal op hun land doet is het een en al hysterie.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fox commentatoren: "So Proud to be an American right now"
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Godsamme..je zou Jahar bijna weer vrijlaten om nog even richting FOX-studio's te rijden.
quote:
quote:
oh complot is het ook zeker nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
Helaas kan ik hier geen complot in zien, het is best een saai verhaal
reden om landen binnen te vallen om de economie draaiende te houden bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 20 april 2013 03:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh complot is het ook zeker nietwat voor complot zou het dan moeten zijn?
Oh zo, nee dat hoeft straks niet meer he. Heb je dat niet gehoord?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
reden om landen binnen te vallen om de economie draaiende te houden bijvoorbeeld
nee vertel?quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh zo, nee dat hoeft straks niet meer he. Heb je dat niet gehoord?
Ze hebben ergens olie gevonden ofzo, en dat zou betekenen dat ze binnen een paar jaar nergens anders meer hoefde te importeren omdat ze dan alles zelf zouden produceren. Of een andere grondstof, weet niet meerquote:
Nekschot voor de vrouw in het roze tenue gr grquote:
quote:
Moi aussiquote:
welk topic gvdquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 05:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
welk topic gvdga ik helemaal om 6 uur 's ochtends een topic van pizza zoeken vind ik niks
neequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:05 schreef wietparkiet het volgende:
bruinie
kom vanavond met roald en mij bier drinken
Op ouderportaal (daar kan je je cijfers zien)quote:B. is over 5 dagen jarig!
- , donderdag, 25 april
B. wordt over 5 dagen 18 jaar. Alvast van harte gefeliciteerd!
whehhehequote:Op zaterdag 20 april 2013 13:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op ouderportaal (daar kan je je cijfers zien)
Nee, met jou?quote:
Nah allesquote:
Ah balenquote:
Weet niet manquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah balenkomt goed toch?
Mwah, ben ziek![]()
Ik ben echt levenloos bezigquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alles komt goed, zo niet, dan toch!
Thanks
Ik doorzoek mensen die veel vrienden hebben op zoek naar die ene jongen whehehequote:
hahahaha, leuk tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doorzoek mensen die veel vrienden hebben op zoek naar die ene jongen whehehe
ik hoop dat ik hem vindquote:
Ik heb ook paar keer per ongeluk op als vriend toevoegen gekliktquote:
Whehe handigquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb ook paar keer per ongeluk op als vriend toevoegen gekliktals je zo scrollt weet je wel
miljarden jongens meerquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:15 schreef supersof het volgende:
het probleem is dat ik niet heel precies meer weet hoe hij eruit ziet.ik moet echt stoppen
ja true, maar ik wil nu gewoon weten wie het was !!quote:
Snap ik maar ja de kans is gewoon niet enorm groot dat je hem vindtquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ja true, maar ik wil nu gewoon weten wie het was !!
ja dat is ook zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik maar ja de kans is gewoon niet enorm groot dat je hem vindt
Lolquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:19 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is ook zoKan beter maar uit bed gaan
Ja kan ik best doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lolprobeer hartstocht in de bus anders eens
Wie niet waagt wie niet wint,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint,Ik zie wel of ik dat durfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
anders zien we je over een paar jaar wel bij zo'n TV-programma voor mensen die hun verloren jeugdliefde zoeken.quote:
hahhahah ik heb alleen met hem gepraat bij de bushalte/busquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anders zien we je over een paar jaar wel bij zo'n TV-programma voor mensen die hun verloren jeugdliefde zoeken.
Hoe heette dat ook alweer..
Jij weet niet eens welke bus ofzoquote:
ik heb een oom die buschauffeur is, hoe ziet ie eruit?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hahhahah ik heb alleen met hem gepraat bij de bushalte/bus
Dag stadgenoot, wat een mooie stad hebben wij he?quote:
Goedemiddag stadgenoot, welkom in de JNG Sc waar het altijd gezellig is inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dag stadgenoot, wat een mooie stad hebben wij he?
Gezellig boel hier trouwens.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb een oom die buschauffeur is, hoe ziet ie eruit?
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je mij dat nou eens doorgeeft wel
Die grote borden in Amsterdam altijd met 'Welkom Stadgenoot'quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Welkomquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Cool, succesquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
Ik heb er eentje gevonden die er wel een beetje op lijkt. En een vriendin is bevriend met hemzo maar eens vragen als ze online is
Nicequote:
whehe krabbie tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Cool, succes
Anders heb ik ook nog een oom die vuilnisman is
Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik het een mooie stad vind.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goedemiddag stadgenoot, welkom in de JNG Sc waar het altijd gezellig is inderdaad
Mooie stad zeker
Jij ook hier.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Die grote borden in Amsterdam altijd met 'Welkom Stadgenoot'
Hoi Maus
Danku danku.quote:
Lekker asociaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef cool15 het volgende:
Wat is het toch heerlijk weer vandaag zeg. Kzit lekker buiten met mn telefoon en mn geluid staat goed hard (goeie speaker installatie die mn hele tuin kan bereiken) met tdtmcm op
Ja sinds ik dit account gemaakt heb zit ik hierquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik het een mooie stad vind.
[..]
Jij ook hier.
[..]
Danku danku.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef cool15 het volgende:
Wat is het toch heerlijk weer vandaag zeg. Kzit lekker buiten met mn telefoon en mn geluid staat goed hard (goeie speaker installatie die mn hele tuin kan bereiken) met tdtmcm op
Ik kwam er vandaag pas achter dat dit subforum bestond!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja sinds ik dit account gemaakt heb zit ik hier
Het is midden op de dag en mn pa woont in het huis naast ons, en het andere huis naast ons staat leeg en mn bovenburen zijn dikke stonersquote:
Spotifyquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
https://soundcloud.com/tdtmcm/w-r-p-raad
Je kunt toch ook gewoon oortjes/koptelefoon gebruiken? Ik snap nooit zo goed waarom iedereen dan van je muziek moet 'genieten'quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:41 schreef cool15 het volgende:
[..]
Het is midden op de dag en mn pa woont in het huis naast ons, en het andere huis naast ons staat leeg en mn bovenburen zijn dikke stoners
De enige die van mn muziek geniet ben ik en mn bovenburen die het echt fucking tof vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon oortjes/koptelefoon gebruiken? Ik snap nooit zo goed waarom iedereen dan van je muziek moet 'genieten'
Ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik het een mooie stad vind.
[..]
Jij ook hier.
[..]
Danku danku.
ooh oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef cool15 het volgende:
[..]
De enige die van mn muziek geniet ben ik en mn bovenburen die het echt fucking tof vinden
Ossenkoplerhoek, daar bij de dekamarkt, waar die Polen zich altijd helemaal klemzuipen in hun busjes enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ookmaar misschien had ik er een smiley achter moeten zetten
![]()
, woon je in zuid of noord?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag pas achter dat dit subforum bestond!Heb ik een andere plek om mijn tijd te verdoen in plaats van het andere topic.
Ach, zolang ze maar geen Gangnam Style oid gaan luisteren is het goed toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze luisteren hier de hele dag al K3 en nu Samson en Gert liedjes
Liever gangnam style dan k3 als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar geen Gangnam Style oid gaan luisteren is het goed toch?
Ah, fijne plekquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ossenkoplerhoek, daar bij de dekamarkt, waar die Polen zich altijd helemaal klemzuipen in hun busjes enzo.
Ik luister nog liever kusjesdag van K3quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:47 schreef cool15 het volgende:
[..]
Liever gangnam style dan k3 als je het mij vraagt
Ach, je bent hier toch nergens veilig.quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik luister nog liever kusjesdag van K3
[..]
Ach, je bent hier toch nergens veilig.
Dem feels.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb m'n hart verloren in de discotheek, het was waarschijnlijk toen ik in je ogen keek
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb m'n hart verloren in de discotheek, het was waarschijnlijk toen ik in je ogen keek
School? Ken ik niet. Heb vakantie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef cool15 het volgende:
Ik moet eigenlijk nu voor school leren voor mn herkansingen maar het is zooooo mooi weer
Ik volgende week pas, maar ik heb maandag herkansing maar zal zondag te brak zijn van mn mdma kater om te lerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
School? Ken ik niet. Heb vakantie.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik volgende week pas, maar ik heb maandag herkansing maar zal zondag te brak zijn van mn mdma kater om te leren
gewoon doen yoloquote:
Hup werken jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]_! Arme jij. Ben gestopt met mijn opleiding in januari, kan pas in augustus weer verder.
neequote:
Idd 1e world problem. En het erge is nog als ik mn herkansingen verneuk wordt ik waarschijnlijk van school gekickt. Maar yoloquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]_! Arme jij. Ben gestopt met mijn opleiding in januari, kan pas in augustus weer verder.
Kheb een fissa vanavond en mn ouders zij thuis. Ik vier wel op fissaquote:
Denk dat je zo wel de beste kans heb jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
Donderdag ga ik gewoon weer dezelfde bus pakken,
Graag, heb je nog een baan voor me? Ben al vanaf januari op zoek maar het enige wat ik kan vinden is het uitzendbureau, en die belt een keer in de twee weken op of ik voor een dag eventjes in een fabriek wil werken.quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk dat je zo wel de beste kans heb ja
Succes sof!
Dan stoot je hem ''per ongeluk'' aan en begin je een gesprek. Heel cliché maar het werkt bij mij echt iedere keer.quote:
Welke studie doe je? Ik een idee voor moneyquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Graag, heb je nog een baan voor me? Ben al vanaf januari op zoek maar het enige wat ik kan vinden is het uitzendbureau, en die belt een keer in de twee weken op of ik voor een dag eventjes in een fabriek wil werken.Al het andere werk wat ik kon krijgen is niet beter dan wat ik momenteel doe, dus dat heb ik gewoon afgewezen.
ja oke maar hoe begin ik het gesprek hehe. HEEE JOU ZAG IK VORIGE WEEK OOK AL !!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan stoot je hem ''per ongeluk'' aan en begin je een gesprek. Heel cliché maar het werkt bij mij echt iedere keer.
Hier een werkzoekende vanaf Augustus dus ik weet hoe het voeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Graag, heb je nog een baan voor me? Ben al vanaf januari op zoek maar het enige wat ik kan vinden is het uitzendbureau, en die belt een keer in de twee weken op of ik voor een dag eventjes in een fabriek wil werken.Al het andere werk wat ik kon krijgen is niet beter dan wat ik momenteel doe, dus dat heb ik gewoon afgewezen.
Ik deed juridisch medewerker op het mbo, maar ik had mijn havo diploma al. Omdat ik ziek ben heeft de decaan me toen aangeraden om mbo te gaan doen, maar dat is echt té makkelijk. Nu ga ik hbo rechten doen in augustus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
Welke studie doe je? Ik een idee voor money
Ja maar ik kan niet al mijn trucjes verklappen.. Wees creatief?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke maar hoe begin ik het gesprek hehe. HEEE JOU ZAG IK VORIGE WEEK OOK AL !!!
Ah dat is klote ja, ik werk momenteel nog als vakkenvuller, 9 uur per week en 6 euro per uur, dus heb een redelijk inkomen gelukkig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier een werkzoekende vanaf Augustus dus ik weet hoe het voelt
December tm Maart in een magazijn gewerkt via het uitzendbureau en over een paar weken beginnen op Schiphol
Gelijk heb je dan, gewoon wachten op eventueel een andere baan en genieten van je vrije tijd
Heb nog verplicht vakantie ivm screening
Begin des noods over een random onderwerp, leest die een krant ofzo vraag iets over een artikel etcquote:
Naja kan je wel van rondkomen denkquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet al mijn trucjes verklappen.. Wees creatief?
[..]
Ah dat is klote ja, ik werk momenteel nog als vakkenvuller, 9 uur per week en 6 euro per uur, dus heb een redelijk inkomen gelukkig.
Sorry man, kheb geen juridisch advies nodig jammer genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik deed juridisch medewerker op het mbo, maar ik had mijn havo diploma al. Omdat ik ziek ben heeft de decaan me toen aangeraden om mbo te gaan doen, maar dat is echt té makkelijk. Nu ga ik hbo rechten doen in augustus.
Mm ja okequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Begin des noods over een random onderwerp, leest die een krant ofzo vraag iets over een artikel etc
Of vraag waar een gebouw is ook al moet je daar niet zijn, gewoon doen alsof je de weg niet weet etc
JERquote:
quote:
Waarom niet nu, als je toch niks te doen hebt? Dan ben je eerder klaar en heb je uiteindelijk meer tijd want geen stress enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef cool15 het volgende:
Oke, om 4u moet ik echt gaan werken aan mn school
doeiiquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
oke uit bed ontbijten stof zuigen enzotot zo
Oehja, dat hele albumquote:
Ik fix wel ff een visite kaartje voor je, mocht je me over 4 á 5 jaar toch nodig hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:05 schreef cool15 het volgende:
[..]
Sorry man, kheb geen juridisch advies nodig jammer genoeg.
Woon nog thuis, maar betaal wel zelf mijn zorgverzekering en telefoon abonnement, maar dan houd ik alsnog genoeg over ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja kan je wel van rondkomen denk
Ik mis nu in mijn vakantie wel mijn fulltime inkomen
0 inkomen nu evenmaarja, veel gespaard etc alvast hiervoor
hoezo dat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oehja, dat hele album
Maar; 1 ding. Ze hebben wel plagiaat gepleegd
Stoerquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:08 schreef cool15 het volgende:
GODVERDOMME, mn sigaretten en bier zijn opdan maar sigaren en wiskey
Iscool, ik ben van plan te gaan investeren in dingen dus mocht het ooit nodig zijn...quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik fix wel ff een visite kaartje voor je, mocht je me over 4 á 5 jaar toch nodig hebben.
[..]
Woon nog thuis, maar betaal wel zelf mijn zorgverzekering en telefoon abonnement, maar dan houd ik alsnog genoeg over ja.
Ain't it fun:quote:
kbbyquote:
He sofjequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:07 schreef supersof het volgende:
[..]
JER
hmm ja kan wel.
Straks is ie er helemaal niet en ben ik er voor niks
Het is veel te mooi weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Waarom niet nu, als je toch niks te doen hebt? Dan ben je eerder klaar en heb je uiteindelijk meer tijd want geen stress enzo.
helemaal nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ain't it fun:
0:26.
'so what you gonna do'
Dat stukje melodietje klinkt exact hetzelfde als Deja Vu.
Nelly Furtado mag dat, zij is echt keitof.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
wist je dat nelly furtado keygenmuziek had gebruikt zonder toestemming?
Ja zelfde hier nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:08 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik fix wel ff een visite kaartje voor je, mocht je me over 4 á 5 jaar toch nodig hebben.
[..]
Woon nog thuis, maar betaal wel zelf mijn zorgverzekering en telefoon abonnement, maar dan houd ik alsnog genoeg over ja.
nopequote:
nopequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
wist je dat nelly furtado keygenmuziek had gebruikt zonder toestemming?
Jaquote:
Echt welquote:
echt niet hoorquote:
Ik vind van welquote:
nee ik hoor het echt nietquote:
stuur link dan met de tijdenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar misschien heb je de verkeerde Deja Vu voor je.
Het is wel een heel klein stukjequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
vs.
Het is maar een heeel klein stukje1 zinnetje.
het is niet hetzelfdequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef JRRY het volgende:
[..]
vs.
Het is maar een heeel klein stukje1 zinnetje.
Mwah ik vind het heel sterk lijken maar jij lijkt me een grotere muziekkenner dusjaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
het is niet hetzelfdegewoon de tempo van het zingen is hetzelfde maar de noten etc is anders.
Zo is alles wel gejat
Ik snap wel wat je bedoelt hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mwah ik vind het heel sterk lijken maar jij lijkt me een grotere muziekkenner dusja
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
wowowow weer de kat gezien na een week. Die anders is nog steeds spoorloos
Je bent je kat al een week kwijt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:33 schreef supersof het volgende:
wowowow weer de kat gezien na een week. Die anders is nog steeds spoorloos
Oh wacht ze zitten gewoon constant op zolderquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh wacht ze zitten gewoon constant op zolder
Ja ik kom nooit op zolderquote:
Daar slapen mijn broertjes en staat de playstation. kom er alleen soms om was op te hangen.quote:
swekquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb roald een klap op zijn schouder gegeven
HAHAHAHquote:
accepteren als ie single isquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Zweetteef het volgende:
Hee ik had iemand toegevoegd op Facebook die ik ergens tegen kwam en we hebben alleen oogcontact gehad en beetje naar elkaar lachennu had ik hem toegevoegd maar hij accepteerde niet dus had ik geannuleerd. Ik had daar ook een berichtje bij gestuurd waarvan we elkaar kende. Nu stuurde hij vandaag een vriendschap verzoek. Wat moet ik nu naar hem sturen?? (heeft wel een relatie
)
Gewoon niks gewoon laten, af en toe iets liken ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Zweetteef het volgende:
Hee ik had iemand toegevoegd op Facebook die ik ergens tegen kwam en we hebben alleen oogcontact gehad en beetje naar elkaar lachennu had ik hem toegevoegd maar hij accepteerde niet dus had ik geannuleerd. Ik had daar ook een berichtje bij gestuurd waarvan we elkaar kende. Nu stuurde hij vandaag een vriendschap verzoek. Wat moet ik nu naar hem sturen?? (heeft wel een relatie
)
Gewoon accepteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef Zweetteef het volgende:
)
geen berichtje of we een keer uit zullen gaan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gewoon niks gewoon laten, af en toe iets liken ofzo.
dan accepterenquote:
via via via achter naam komen :pquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Gewoon accepteren.
Hoe heb je hem gevonden op fb dan?
neuh hij heeft een vriendin, die checkt zijn fb wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
geen berichtje of we een keer uit zullen gaan?
pm misschien welquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
geen berichtje of we een keer uit zullen gaan?
Ik zoek ook iemand maar ik kan hem niet vindenquote:
dan krijgen ze juist ruzie en gaat het uitquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh hij heeft een vriendin, die checkt zijn fb wel.
Dat is niet leuk en dan zal ie jou ook echt niet leuker vinden neem ik aan. Tenzij hij echt van d'r af wil.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dan krijgen ze juist ruzie en gaat het uit
kut is datquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zoek ook iemand maar ik kan hem niet vinden
Hoe lang was je bezig? En hoe heb je gevonden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:53 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
kut is datik was ook lang bezig :p
ik had gezegd dat een oom van mij detective isquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe lang was je bezig? En hoe heb je gevonden?
Nee buschauffeur en vuilnismanquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik had gezegd dat een oom van mij detective is
2 weken, vragen aan vrienden die mensen van daar weer kenden en die zei hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoe lang was je bezig? En hoe heb je gevonden?
"ik vind je leuk maar ja je hebt een vriendinquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef Zweetteef het volgende:
Ik wil een berichtje sturen maat weet niet wat in er in moet zetten
Doeiquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:57 schreef JRRY het volgende:
* JRRY gaat naar buiten met dit mooie weer lopend even weg![]()
Doei
oh nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
2 weken, vragen aan vrienden die mensen van daar weer kenden en die zei het
hij moet wel interesse hebben toch als hij vriendschap verzoek stuurt of niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
"ik vind je leuk maar ja je hebt een vriendin"
uhuquote:
denk t welquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:59 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij moet wel interesse hebben toch als hij vriendschap verzoek stuurt of niet?
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Download er bij jou ook niks?
geloof dat de server vervangen werd maarja
ait. dan ligt het aan mij en ga ik eens even kijken hoe en watquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ff getest met Zombieland S01E01 en die wordt binnengehaald..
Ik dacht dat iedereen dat nu onderhand wel vergeten wasquote:
Hee, jij was toch die ene toen uit de bus?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:18 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat kan ik het beste sturen dan..???
Hoiquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:17 schreef A-Scudder het volgende:
Hallo iedereen! Sorry voor lang weg zijn
ken je die film met die man die geen korte termijn geheugen heeft en dus steeds denkt 'waar ben ik?' enzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:19 schreef A-Scudder het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat nu onderhand wel vergeten was
50 first dates is ook zoiets. Of die man een paar maanden terug bij DWDDquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ken je die film met die man die geen korte termijn geheugen heeft en dus steeds denkt 'waar ben ik?' enzo
nou gister was mijn tante op bezoek die nogal dement is, en dat ging dus hetzelfde
Wow wat rot voor haarquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef Taexon het volgende:
Bah sta je op het punt om weg te gaan naar Prom der huis alvast belt mijn zus dat het uit is met haar vriend die .. 1.5 week geleden ofzo bij der is ingetrokken
bah arme zus ditdat
Nu dus wachten tot ze hier is en dan... wachten tot er iemand anders is om haar te troosten denk
Bah
Vervelend voor je zus zeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef Taexon het volgende:
Bah sta je op het punt om weg te gaan naar Prom der huis alvast belt mijn zus dat het uit is met haar vriend die .. 1.5 week geleden ofzo bij der is ingetrokken
bah arme zus ditdat
Nu dus wachten tot ze hier is en dan... wachten tot er iemand anders is om haar te troosten denk
Bah
Hij heeft het zeker uitgemaakt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:31 schreef Taexon het volgende:
bah arme zus ditdat
Bah
wowowowo aldoquote:
Wie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:39 schreef wietparkiet het volgende:
A-J groetjes van weepee en [hij wil zijn naam er niet bij]
rorororoororororoquote:
Hoe gaat iequote:
wat emogif je me nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |