Wie niet waagt wie niet wint,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wie niet waagt wie niet wint,Ik zie wel of ik dat durfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
anders zien we je over een paar jaar wel bij zo'n TV-programma voor mensen die hun verloren jeugdliefde zoeken.quote:
hahhahah ik heb alleen met hem gepraat bij de bushalte/busquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
anders zien we je over een paar jaar wel bij zo'n TV-programma voor mensen die hun verloren jeugdliefde zoeken.
Hoe heette dat ook alweer..
Jij weet niet eens welke bus ofzoquote:
ik heb een oom die buschauffeur is, hoe ziet ie eruit?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hahhahah ik heb alleen met hem gepraat bij de bushalte/bus
Dag stadgenoot, wat een mooie stad hebben wij he?quote:
Goedemiddag stadgenoot, welkom in de JNG Sc waar het altijd gezellig is inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dag stadgenoot, wat een mooie stad hebben wij he?
Gezellig boel hier trouwens.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik heb een oom die buschauffeur is, hoe ziet ie eruit?
Neequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als je mij dat nou eens doorgeeft wel
Die grote borden in Amsterdam altijd met 'Welkom Stadgenoot'quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Welkomquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Cool, succesquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef supersof het volgende:
Ik heb er eentje gevonden die er wel een beetje op lijkt. En een vriendin is bevriend met hemzo maar eens vragen als ze online is
Nicequote:
whehe krabbie tochquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:35 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Cool, succes
Anders heb ik ook nog een oom die vuilnisman is
Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik het een mooie stad vind.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Goedemiddag stadgenoot, welkom in de JNG Sc waar het altijd gezellig is inderdaad
Mooie stad zeker
Jij ook hier.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Die grote borden in Amsterdam altijd met 'Welkom Stadgenoot'
Hoi Maus
Danku danku.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |