Lekker asociaalquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef cool15 het volgende:
Wat is het toch heerlijk weer vandaag zeg. Kzit lekker buiten met mn telefoon en mn geluid staat goed hard (goeie speaker installatie die mn hele tuin kan bereiken) met tdtmcm op
Ja sinds ik dit account gemaakt heb zit ik hierquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik het een mooie stad vind.
[..]
Jij ook hier.
[..]
Danku danku.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef cool15 het volgende:
Wat is het toch heerlijk weer vandaag zeg. Kzit lekker buiten met mn telefoon en mn geluid staat goed hard (goeie speaker installatie die mn hele tuin kan bereiken) met tdtmcm op
Ik kwam er vandaag pas achter dat dit subforum bestond!quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja sinds ik dit account gemaakt heb zit ik hier
Het is midden op de dag en mn pa woont in het huis naast ons, en het andere huis naast ons staat leeg en mn bovenburen zijn dikke stonersquote:
Spotifyquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:40 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]![]()
https://soundcloud.com/tdtmcm/w-r-p-raad
Je kunt toch ook gewoon oortjes/koptelefoon gebruiken? Ik snap nooit zo goed waarom iedereen dan van je muziek moet 'genieten'quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:41 schreef cool15 het volgende:
[..]
Het is midden op de dag en mn pa woont in het huis naast ons, en het andere huis naast ons staat leeg en mn bovenburen zijn dikke stoners
De enige die van mn muziek geniet ben ik en mn bovenburen die het echt fucking tof vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon oortjes/koptelefoon gebruiken? Ik snap nooit zo goed waarom iedereen dan van je muziek moet 'genieten'
Ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:39 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik was wel sarcastisch toen ik zei dat ik het een mooie stad vind.
[..]
Jij ook hier.
[..]
Danku danku.
ooh oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:43 schreef cool15 het volgende:
[..]
De enige die van mn muziek geniet ben ik en mn bovenburen die het echt fucking tof vinden
Ossenkoplerhoek, daar bij de dekamarkt, waar die Polen zich altijd helemaal klemzuipen in hun busjes enzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ookmaar misschien had ik er een smiley achter moeten zetten
![]()
, woon je in zuid of noord?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag pas achter dat dit subforum bestond!Heb ik een andere plek om mijn tijd te verdoen in plaats van het andere topic.
Ach, zolang ze maar geen Gangnam Style oid gaan luisteren is het goed toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ze luisteren hier de hele dag al K3 en nu Samson en Gert liedjes
Liever gangnam style dan k3 als je het mij vraagtquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ach, zolang ze maar geen Gangnam Style oid gaan luisteren is het goed toch?
Ah, fijne plekquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ossenkoplerhoek, daar bij de dekamarkt, waar die Polen zich altijd helemaal klemzuipen in hun busjes enzo.
Ik luister nog liever kusjesdag van K3quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:47 schreef cool15 het volgende:
[..]
Liever gangnam style dan k3 als je het mij vraagt
Ach, je bent hier toch nergens veilig.quote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:49 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik luister nog liever kusjesdag van K3
[..]
Ach, je bent hier toch nergens veilig.
Dem feels.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb m'n hart verloren in de discotheek, het was waarschijnlijk toen ik in je ogen keek
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik heb m'n hart verloren in de discotheek, het was waarschijnlijk toen ik in je ogen keek
School? Ken ik niet. Heb vakantie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:52 schreef cool15 het volgende:
Ik moet eigenlijk nu voor school leren voor mn herkansingen maar het is zooooo mooi weer
Ik volgende week pas, maar ik heb maandag herkansing maar zal zondag te brak zijn van mn mdma kater om te lerenquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:53 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
School? Ken ik niet. Heb vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |