ik heb mn cijfers een beetje verkutquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
Black Sun Empire
Waarom mag je niet? Ik denk dat de reden wel belangrijk is in deze
Dan kan ik me de sanctie wel voorstellen. Geen optie meer om aan te geven dat je dan de zondag gewoon de hele dag gaat studeren?quote:
Ik kan geen toestemming meer krijgen, ik zoek meer manieren om toch daar naar toe te kunnen gaan waarna ze me de dag daarna straffen ipv me te blockenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:52 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Beter je best op school doen. Dat lijkt mij in ieder geval de reden dat je binnen moet blijven.
Jammer genoeg niet neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan kan ik me de sanctie wel voorstellen. Geen optie meer om aan te geven dat je dan de zondag gewoon de hele dag gaat studeren?
Gewoon niet gaan lijkt mij de beste manier, misschien zie je het nu nog als kutzooi, maar het is wel het beste voor je. Want:quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:53 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik kan geen toestemming meer krijgen, ik zoek meer manieren om toch daar naar toe te kunnen gaan waarna ze me de dag daarna straffen ipv me te blocken
Dan heb je het echt goed verneukt.quote:
en dit.quote:
Het is niet dat ik het niet begrijp, maar mijn maat gaat draaien naast BLACK SUN EMPIREquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon niet gaan lijkt mij de beste manier, misschien zie je het nu nog als kutzooi, maar het is wel het beste voor je. Want:
[..]
Dan heb je het echt goed verneukt.
Geprobeert, niet gelukt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Is verkut dat je op het punt staat om niet over te gaan?
Beloven dat je verder niks gaat doen qua uitgaan voor een paar maanden.
Het is belangrijk voor mij om daar naar toe te gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
Anders verkoop je het kaartje aan iemand en laat je het maar gaan want uiteindelijk is dat helemaal niet belangrijk
Ik weet jammer genoeg niet hoe dat moetquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef HSG-BOMBER het volgende:
eigenlijk moet TS zijn naam in cool17 veranderen
Kan nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik weet jammer genoeg niet hoe dat moet
Anders ga je dood ofzo? Iets met de consequenties van je acties aanvaarden en volwassen worden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
Het is belangrijk voor mij om daar naar toe te gaan.
Iets over mn eigen fouten maken, ik zei al dat ik het wel begreep maar het is meer een excuus om me niet te laten gaan, ze wilt niet dat ik ga. Dit is een excuus. Maar ik aanvaard de consequenties als ik ga maar ik wil gewoon gaan aangezien ik mijn vriend wil steunen in dit awesome moment in zijn levenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Deetch het volgende:
[..]
Anders ga je dood ofzo? Iets met de consequenties van je acties aanvaarden en volwassen worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |