Diepe film zeg als je al zo moe bentquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Ezell het volgende:
Ik ga voor Nowhere Boy. Zit al op mijn laptop en die heb ik lang niet meer gezien. En nu maar hopen dat ik snel in slaap val. Morgen gaat om half 9 de wekker.
Trusten alvast!
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
En Etsu zet natuurlijk Ed Westwick in de OP ofniet?![]()
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Diepe film zeg als je al zo moe bent
Trusten
rokerquote:
Hoe weet jij dat?quote:
Blijkbaar nietquote:
gezoend met een andere jongen of meisje?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:34 schreef Etsu het volgende:
Gisteren was ik wezen stappen he, toen zag ik een jongen met wie ik laatst een ONS heb gehad en toen heb ik hem keihard genegeerd. [ afbeelding ] Toen vroeg een vriendin van hem aan mij of ik boos was, en ik zei zo van: nee, maar heb geen behoefte om hem te spreken. En 10 min later zoende ik iemand anders voor z'n neus en toen was die jaloers en staarde ons hele tijd aan. [ afbeelding ]
M'n levenHeerlijk, die jaloezie.
Jongen natuurlijk. Wel een verwijfde, maar leuk voor een keertje. Op naar de volgende.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gezoend met een andere jongen of meisje?
sletquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jongen natuurlijk. Wel een verwijfde, maar leuk voor een keertje. Op naar de volgende.
Ik weet allesquote:
Homo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:44 schreef Etsu het volgende:
Ik ga nu echt slapen, nog veel plezier in je eentje ofzo, Fokit.
Waar heb je het over?quote:
Dat gaat snelquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:48 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
NWS / Explosies bij marathon in Boston #40 WE GOT HIM
Ben benieuwd wat de motieven zijn van de dader.quote:
mjaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de motieven zijn van de dader.
Al die conservatieve Amerikanen zullen ook wel gelijk gedacht hebben dat die ontploffing in die fabriek in Texas een aanslag wasquote:
Amerikanenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al die conservatieve Amerikanen zullen ook wel gelijk gedacht hebben dat die ontploffing in die fabriek in Texas een aanslag was
True. Al is een terreuraanslag natuurlijk wel anders dan een militaire actie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:57 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Amerikanen
Elke week tientallen mensen doden met drones en als iemand datzelfde op kleinere schaal op hun land doet is het een en al hysterie.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Fox commentatoren: "So Proud to be an American right now"
quote:Op zaterdag 20 april 2013 03:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Godsamme..je zou Jahar bijna weer vrijlaten om nog even richting FOX-studio's te rijden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |