quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef cool15 het volgende:
[..]
Ik volgende week pas, maar ik heb maandag herkansing maar zal zondag te brak zijn van mn mdma kater om te leren
gewoon doen yoloquote:
Hup werken jijquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]_! Arme jij. Ben gestopt met mijn opleiding in januari, kan pas in augustus weer verder.
neequote:
Idd 1e world problem. En het erge is nog als ik mn herkansingen verneuk wordt ik waarschijnlijk van school gekickt. Maar yoloquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]_! Arme jij. Ben gestopt met mijn opleiding in januari, kan pas in augustus weer verder.
Kheb een fissa vanavond en mn ouders zij thuis. Ik vier wel op fissaquote:
Denk dat je zo wel de beste kans heb jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef supersof het volgende:
Donderdag ga ik gewoon weer dezelfde bus pakken,
Graag, heb je nog een baan voor me? Ben al vanaf januari op zoek maar het enige wat ik kan vinden is het uitzendbureau, en die belt een keer in de twee weken op of ik voor een dag eventjes in een fabriek wil werken.quote:
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Denk dat je zo wel de beste kans heb ja
Succes sof!
Dan stoot je hem ''per ongeluk'' aan en begin je een gesprek. Heel cliché maar het werkt bij mij echt iedere keer.quote:
Welke studie doe je? Ik een idee voor moneyquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Graag, heb je nog een baan voor me? Ben al vanaf januari op zoek maar het enige wat ik kan vinden is het uitzendbureau, en die belt een keer in de twee weken op of ik voor een dag eventjes in een fabriek wil werken.Al het andere werk wat ik kon krijgen is niet beter dan wat ik momenteel doe, dus dat heb ik gewoon afgewezen.
ja oke maar hoe begin ik het gesprek hehe. HEEE JOU ZAG IK VORIGE WEEK OOK AL !!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:00 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Dan stoot je hem ''per ongeluk'' aan en begin je een gesprek. Heel cliché maar het werkt bij mij echt iedere keer.
Hier een werkzoekende vanaf Augustus dus ik weet hoe het voeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:59 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Graag, heb je nog een baan voor me? Ben al vanaf januari op zoek maar het enige wat ik kan vinden is het uitzendbureau, en die belt een keer in de twee weken op of ik voor een dag eventjes in een fabriek wil werken.Al het andere werk wat ik kon krijgen is niet beter dan wat ik momenteel doe, dus dat heb ik gewoon afgewezen.
Ik deed juridisch medewerker op het mbo, maar ik had mijn havo diploma al. Omdat ik ziek ben heeft de decaan me toen aangeraden om mbo te gaan doen, maar dat is echt té makkelijk. Nu ga ik hbo rechten doen in augustus.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef cool15 het volgende:
[..]
Welke studie doe je? Ik een idee voor money
Ja maar ik kan niet al mijn trucjes verklappen.. Wees creatief?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
[..]
ja oke maar hoe begin ik het gesprek hehe. HEEE JOU ZAG IK VORIGE WEEK OOK AL !!!
Ah dat is klote ja, ik werk momenteel nog als vakkenvuller, 9 uur per week en 6 euro per uur, dus heb een redelijk inkomen gelukkig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hier een werkzoekende vanaf Augustus dus ik weet hoe het voelt
December tm Maart in een magazijn gewerkt via het uitzendbureau en over een paar weken beginnen op Schiphol
Gelijk heb je dan, gewoon wachten op eventueel een andere baan en genieten van je vrije tijd
Heb nog verplicht vakantie ivm screening
Begin des noods over een random onderwerp, leest die een krant ofzo vraag iets over een artikel etcquote:
Naja kan je wel van rondkomen denkquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet al mijn trucjes verklappen.. Wees creatief?
[..]
Ah dat is klote ja, ik werk momenteel nog als vakkenvuller, 9 uur per week en 6 euro per uur, dus heb een redelijk inkomen gelukkig.
Sorry man, kheb geen juridisch advies nodig jammer genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Ik deed juridisch medewerker op het mbo, maar ik had mijn havo diploma al. Omdat ik ziek ben heeft de decaan me toen aangeraden om mbo te gaan doen, maar dat is echt té makkelijk. Nu ga ik hbo rechten doen in augustus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |