SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
[quote]Op zaterdag 20 april 2013 01:38 schreef MaxMark het volgende:
Livestreams:
• Fox Stream: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
• CNN Stream: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
• Al Jazeera Stream: http://www.aljazeera.com/watch_now/
• CBS Stream: http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
• KTLA: http://ktla.com/live/#axzz2QuhNcsd1
Politiescanner (gaat om dezelfde scanner, sommige links vallen soms weg)
• Police scanner 1: http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
• Police scanner 2: http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
• Camera op politiescanner: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Overig
• Twitter account van dader 2, Dzhokhar A. Tsarnaev: https://twitter.com/Dzhokhar_A / https://twitter.com/J_tsar
• Hier zit/zat hij verstopt:![]()
ik lag al in bed, dacht nog ff snel internetten op de telefoon....uur later.....ik moet over 5 uur opquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:14 schreef Nativism het volgende:
Flashbang nu uitgelegd op CNN. Ik wil best graag naar bed eigenlijk...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:15 schreef Doublepain het volgende:
Zal het de NOS zijn die nu CNN en FOX gaat aftroeven met daadwerkelijke live beelden
Mits goed getimed een top hoogtepunt...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, seks haalt de spanning er wat af
HAHAHHAHAHquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ze wachten totdat de boot zinkt of totdat hij doodbloed
De boot zinktquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ze wachten totdat de boot zinkt of totdat hij doodbloed
Dat eerste gaat nog wel even duren..quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
Ik heb echt het gevoel dat ze wachten totdat de boot zinkt
Dan heb je er weinig verstand van.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
Iedereen moet in positie zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef RetRy32 het volgende:
hahahahaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat eerste gaat nog wel even duren..
Waterton, niet war timequote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
Leuitenant Roy we have a wartime office and gangofficer in plain clothes get them some assisence at keeping individuals back
Knap! Die plain clothes hoorde ik er absoluut niet in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
Leuitenant Roy we have a wartime office and gangofficer in plain clothes get them some assisence at keeping individuals back
denk dat ik ook zo afhaak. Dit kan nog wel uren duren op deze manierquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kunnen jullie nu gaan slapen man D:
moiquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Nemephis het volgende:
wie zit er niet te gapen achter z'n compu?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Nemephis het volgende:
wie zit er niet te fappen achter z'n compu?
je bent zelf 19quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Szura het volgende:
Zit je dan vrijdagnacht naar een politiescanner te luisteren waarop ze overleggen hoe ze een 19-jarig mislukt terroristje gaan oppakken terwijl hij in een boot zit die niet eens in het water ligt
Mislukt?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Szura het volgende:
Zit je dan vrijdagnacht naar een politiescanner te luisteren waarop ze overleggen hoe ze een 19-jarig mislukt terroristje gaan oppakken terwijl hij in een boot zit die niet eens in het water ligt
Breng m liever hier.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef Ties02 het volgende:
Wie bestelt even een pizza naar 67 Franklin str
Ik gaap morgen vandaag..quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Nemephis het volgende:
wie zit er niet te gapen achter z'n compu?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Redelijk kansloos dat het zo lang moet duren.
Ze moeten een gebaar maken voor communicatie van de ene kan naar de andere kant zonder de radio.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Dawnbreaker het volgende:
make an inquiry, but i believe they have a peculiar signature ik snap m niet
Niet zo bagatalliserenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:17 schreef Szura het volgende:
Ik denk dat ie zit te fokken nu.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef Mishu het volgende:
Even een vraagje hoor: kan die dader niet ook gewoon meekijken op die fokking live stream...
Ja. Gewoon een net eroverheen gooien. Kloar.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef cobain1994 het volgende:
Waarom zij gaat hem niet vangen........
Nou ik volg het nog niet zolang, het boeit mij dan ook niet zoveel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:16 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe kunnen jullie nu gaan slapen man D:
? linkquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef Rainesz het volgende:
WCVB zender is door te tuinen aan het rennen met Camera.
Thanksquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kap met de verslaggeving. Als ze wat concreets gaan doen laat ik 't wel weten.
Niet? Stuur er een hondje heen die ff ruikt of er explosieven zijn. Zo ja, bom erop. Zo nee, move in.quote:
ja dit schiet niet op zoquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kap met de verslaggeving. Als ze wat concreets gaan doen laat ik 't wel weten.
Als hij een smartfoon heeft wel vermoedelijk.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef Mishu het volgende:
Even een vraagje hoor: kan die dader niet ook gewoon meekijken op die fokking live stream...
The Boat is on fire...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:18 schreef kapiteintje het volgende:
Ze willen hem levend pannekoek. Je denkt veel te simpelquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Niet? Stuur er een hondje heen die ff ruikt of er explosieven zijn. Zo ja, bom erop. Zo nee, move in.
Stap jij er anders op af?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:19 schreef Snowballed het volgende:
Zo maar slapen... morgen hebben ze hem nog niet....
Tis ook zon grote boot...
Gelukkig is die batterijduur altijd dramatisch, zeker als je een livestream open hebt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als hij een smartfoon heeft wel vermoedelijk.
Broer doodgereden, wat heb ik gemistquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:19 schreef Nativism het volgende:
[..]
in ieder geval 4, 5 als hij echt zijn broer heeft dood gereden.
En harder...quote:
Tuurlijk niet. Veiligheid boven alles. Ze pakken het erg goed aan kunnen ze hier nog wat van leren.quote:
Ik wilde hetzelfde zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:19 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gelukkig is die batterijduur altijd dramatisch, zeker als je een livestream open hebt.
Je moet ook niet zoveel denkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:20 schreef meth1745 het volgende:
wat deed die kolonel daar? leger mag niet meedoen aan binnenlandse acties dacht ik..
twee zielen 1 gedachte jwt babequote:
Deze jongen heeft massavernietingswapens dus het leger is erbij gehaald.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:20 schreef meth1745 het volgende:
wat deed die kolonel daar? leger mag niet meedoen aan binnenlandse acties dacht ik..
Niet op de WC zittenquote:
Maar daar zijn de batterijen nogal eindig van -en zo'n ding is te lokaliseren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:19 schreef Ryan3 het volgende:
Als hij een smartfoon heeft wel vermoedelijk.
Als hij er echt niets mee te maken heeft, waarom heeft hij zich dan niet over gegeven?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:21 schreef Grifte het volgende:
Ook wel lekker als je even je boat gaat checken en er een lichaam inligt
Man, druk morgen (vandaag)quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Na al die tijd hier saampjes, nog even geduld meid!
ja bizar hequote:Op zaterdag 20 april 2013 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit is toch ook niet normaal dat de hele wereld mee kan luisteren met een FBI operatie lol dat doe je toch niet via een normaal politie kanaal
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef Mishu het volgende:
Die jongen lacht zich helemaal dood met zijn livestream in het vliegtuig.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef MolFan het volgende:
Zou mooi wezen als we ineens door die stream Sierd horen; KOEKOEK!
Daar zijn ze mee bezig. Tikje laat, maar goedquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
dit is toch ook niet normaal dat de hele wereld mee kan luisteren met een FBI operatie lol dat doe je toch niet via een normaal politie kanaal
dat is wel apart iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef MolFan het volgende:
ik denk ook dat ze een apart kanaal hebben omdat ze dat heus wel weten dat iedereen mee kan luisterenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
Of het is een play om de verdachte te misleidenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:21 schreef Dawnbreaker het volgende:
HOMOquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef Misty_eyes het volgende:
Ik hou het voor gezien, veel plezier nog.
Ok, sekschatten dan maar?quote:
p2000 zal er wel weer uitliggenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
dat is wel apart idd
had verwacht dat ze gescramblede radio's zouden gebruikne
transparantie he...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef Nemephis het volgende:
[..]
dat is wel apart idd
had verwacht dat ze gescramblede radio's zouden gebruikne
Zou hij een I-Phone bij zich hebben? Zou wel kicken zijn, je zelf live volgen..quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef Mishu het volgende:
Die jongen lacht zich helemaal dood met zijn livestream in het vliegtuig.
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef plopkweker het volgende:
Iemand goede streams? Ik heb van 2 uur vanmiddag tot 8 uur vanavond streams en scanners zitten luisteren, ik weet dat er meerdere in de OP staan maar ik weet van vanmiddag dat er meerdere bagger zijn
Weet je wat nou zo leuk is? Zijn opa heeft bij Kazakhstan het veld altijd voorzien van de witte lijnen totdat er een keer geen witte poeder was en toen hebben ze waspoeder gebruikt van zijn oma.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:22 schreef MolFan het volgende:
nee wel een sterf-padquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Zou hij een I-Phone bij zich hebben? Zou wel kicken zijn, je zelf live volgen..
Ja das goed... met of zonder mike en mic..?quote:
is ondertussen vast zn batterij al leegquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
ff twitpicje vanuit de boot niets mis meequote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
er is geen beeld van de dader , maar ik kijk deze nu http://livewire.wcvb.com/Event/117th_Running_of_Boston_Marathonquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef plopkweker het volgende:
Iemand goede streams? Ik heb van 2 uur vanmiddag tot 8 uur vanavond streams en scanners zitten luisteren, ik weet dat er meerdere in de OP staan maar ik weet van vanmiddag dat er meerdere bagger zijn
http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-outquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef plopkweker het volgende:
scannerquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef plopkweker het volgende:
hier gebeurt het: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam (scanner)quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef plopkweker het volgende:
Gewoon luisteren.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef Nativism het volgende:
Ik snap niet hoe jullie die teksten zo goed uittypen. Ik kom niet verder dan 'Yankee whisky'
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat deze mensen 10 jaar nodig hadden om Bin Laden in z'n villa te vinden...
Noord-Korea gaat er nog in geloven na vandaag te hebben meegeluisterdquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat deze mensen 10 jaar nodig hadden om Bin Laden in z'n villa te vinden...
Gohquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Doublepain het volgende:
och het verhaal weer, was een goeie jongen, had een opleiding bla bla bla
maar nu is hij wel visvoerquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik moest het hardst lachen om:quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Noord-Korea gaat er nog in geloven na vandaag te hebben meegeluisterd
Zou hij daar nou al de hele dag zitten? Want dan moet het rieken, in dat bootje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef shmoopy het volgende:
For fuck sake, give it up already, we willen allemaal naar bed, Jahar!
Nog een paar slokken, dan ben je helemaal dronken. You can do it!quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben moe en bijna dronken.. *baalt*
Valt me wel op dat ik het na een paar uur luisteren al een stuk beter ga verstaan dan toen ik net begon vanmiddagquote:
Hmmm dan laat je je zo lekker gaan....quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ben moe en bijna dronken.. *baalt*
De vader was een sukkel maar zijn zonen deden het ook aardig goed in hun sport.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Weet je wat nou zo leuk is? Zijn opa heeft bij Kazakhstan het veld altijd voorzien van de witte lijnen totdat er een keer geen witte poeder was en toen hebben ze waspoeder gebruikt van zijn oma.
Hem doden is juist niet de bedoeling. Hij moet levend gepakt worden en terecht staan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef RetRy32 het volgende:
Evacueer iedereen, gooi een drone in de lucht, 3 missiles op die eikel.
Finished.
een tim kuik actie, nu moet je gaan betalen voor de streamsquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:25 schreef Szura het volgende:
Dus, we zitten bijna bij de climax en nu gaan ze opeens een andere lijn fixen?
Dat wisten ze wel. Ze hebben hem 10 jaar lang laten omsingelen, en af en toe flashbangs gegooid.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Control Posts denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Wat zijn CP's , en waarom willen ze cold water?
command postquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Nemephis het volgende:
dat kan dan nog een hele tijd gaan duren, ik denk niet dat hij zich levend wilt laten pakkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hem doden is juist niet de bedoeling. Hij moet levend gepakt worden en terecht staan.
command post (centrale positie punt voor de operaties)quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Precies. Daarom nemen ze de tijd. Die gast kan toch nergens heen. Denk zelfs hoe langer het duurt, hoe vermoeider hij wordt en mss verkleint dat ook de kans op zelfmoord.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Hem doden is juist niet de bedoeling. Hij moet levend gepakt worden en terecht staan.
Command Post iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Dat eerste vraag ik me ook af, en na een uur of 18 zullen ze wel dorst hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Dan duurt het maar heel lang?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef TLC het volgende:
[..]
dat kan dan nog een hele tijd gaan duren, ik denk niet dat hij zich levend wilt laten pakken
Sjemiesj twaletje misschien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zou hij daar nou al de hele dag zitten? Want dan moet het rieken, in dat bootje.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou leuk zijn al hij toch onschuldig blijkt te zijn
Zeker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef xzaz het volgende:
Gooi er ook ff 1 in die boot.. heeft die wel verdiend lijkt mij zo![]()
Ja, maar wat een pretentieuze figuren dat ze specifiek om koud water vragen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat eerste vraag ik me ook af, en na een uur of 18 zullen ze wel dorst hebben
Oh ja, ik wil hem ook niet dood hoor, maar Amerikanen sturen wel drones af op buitenlandse legers in Noord-Afrika maar dit mokkeltje moet levend gepakt worden -_-quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
gisteren/vanmorgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer is hij eigenlijk gewond geraakt?
Hij is gewond, ligt onder het bloed en de boot staat dan wel en dan weer niet in brand.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef MaryMouse het volgende:
OK, even resumerend voor wat ik begrepen heb over de laatste uren
Verdachte houdt zich verscholen in een boot, is waarschijnlijk gewond, beweegt nog wel, en ze wachten nu op onderhandelaars voor overgave?
Command Postquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Nemephis het volgende:
Ja, CP's.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:27 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik verstond CP's
maar je zou goed gelijk kunnen hebben
vuurgevecht toen jij Criminal minds moeset kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef Harajuku. het volgende:
Wanneer is hij eigenlijk gewond geraakt?
Ja en dan de rest oprollen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:25 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dat de man met blauw/rode kleren het toch blijkt te zijn, die al eerder het hele internet op geslingerd werd als waarschijnlijke daderquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Zou leuk zijn al hij toch onschuldig blijkt te zijn
ik heb obama even gebeldquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:27 schreef Mishu het volgende:
Kan iemand die mensen bellen dat de dader mogelijk ook meeluistert? Ok?
daarvoor alquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
vuurgevecht toen jij Criminal minds moeset kijken
2 dozijn schoten gehoord
Poetin kan die Tsjetsjenen ook wel uitkotsen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:27 schreef quirigua het volgende:
Putin heeft gebeld naar Obama, hij vindt t ook verschrikkelijk. Aardig
Deze link geprobeerd: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef plopkweker het volgende:
Jammer dat die scanner het niet doet bij mevanmiddag deed ie het perfect
He jonge dat was ik niet!quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
vuurgevecht toen jij Criminal minds moeset kijken
2 dozijn schoten gehoord
Ja en dan? Als hij nu nog niet doorhad omsingeld te zijn is het toch al erg met hem gesteld.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:27 schreef Mishu het volgende:
Kan iemand die mensen bellen dat de dader mogelijk ook meeluistert? Ok?
SUCCES!quote:
Die heeft zelfs al een extra bezem actie toegezegd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:27 schreef quirigua het volgende:
En dat hij ondertussen gevlucht is naar Ruslandquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dat de man met blauw/rode kleren het toch blijkt te zijn, die al eerder het hele internet op geslingerd werd als waarschijnlijke dader
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb koude voeten maar durf geen sokken te halen.
tot dan truste XXquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef Snowballed het volgende:
Ik ga plat.... morgenochtend zijn ze nog bezig...
Het lijkt D-Day wel idd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef BoefB2 het volgende:
Één dag, zoveel police, army, fbi vs 19 jarige jongen..![]()
Ondertussen hadden ze Iran of Noord Korea kunnen binnen vallen.
Dat was ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
He jonge dat was ik niet!
Maar dan is hij dus verwond toen de show was afgelopen net en er ineens alsnog schoten kwamen?
Dat zal die gast in die boot ook wel denken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Prioriteiten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef BoefB2 het volgende:
Één dag, zoveel police, army, fbi vs 19 jarige jongen..![]()
Ondertussen hadden ze Iran of Noord Korea kunnen binnen vallen.
Zit ie in jouw boot ofzo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:27 schreef quirigua het volgende:
Die bedoel ik juistquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:28 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Deze link geprobeerd: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam?
100% zeker dat Texas ook in het nieuws is geweest.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef KNAK het volgende:
Zal blij zijn als die knakker gepakt is. CNN USA, echt een drama om nu op te hebben staan ( ik woon nabij USA en heb alleen maar CNN USA) en die leipe Americanen hebben het nog niet over iets anders gehad dan Boston sinds die aanslagen. Binnenkort maar eens kijken of Al Jazeera op de kabel is hier, CNN == USA verslaggeving waarbij ze allemaal hun snikkel in hun handen hebben,..
Koloniaal paupervolkje dat het is
Ow, ook Al Jazeera zend uit over Bostonquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef KNAK het volgende:
Zal blij zijn als die knakker gepakt is. CNN USA, echt een drama om nu op te hebben staan ( ik woon nabij USA en heb alleen maar CNN USA) en die leipe Americanen hebben het nog niet over iets anders gehad dan Boston sinds die aanslagen. Binnenkort maar eens kijken of Al Jazeera op de kabel is hier, CNN == USA verslaggeving waarbij ze allemaal hun snikkel in hun handen hebben,..
Wij hebben "Hoe goed is jouwn B en B"quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:29 schreef KNAK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |