SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
[quote]Op zaterdag 20 april 2013 01:38 schreef MaxMark het volgende:
Livestreams:
• Fox Stream: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
• CNN Stream: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
• Al Jazeera Stream: http://www.aljazeera.com/watch_now/
• CBS Stream: http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
• KTLA: http://ktla.com/live/#axzz2QuhNcsd1
Politiescanner (gaat om dezelfde scanner, sommige links vallen soms weg)
• Police scanner 1: http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
• Police scanner 2: http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
• Camera op politiescanner: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Overig
• Twitter account van dader 2, Dzhokhar A. Tsarnaev: https://twitter.com/Dzhokhar_A / https://twitter.com/J_tsar
• Hier zit/zat hij verstopt:![]()
Hoezo hou jij niet de Amerikaanse tijd aan? Het is dan 20 uur.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef Misty_eyes het volgende:
fuck, 2 uur...bedtijd...nog even dan
np babequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:04 schreef clumsy_clown het volgende:
20 minutes still remaining? Tot wat?
quote:
Ja stream maar door... incl leuke pics....quote:
quote:
Ze zei niks belangrijks ook geloof ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
vehicle 22 is ??? fuck dit wijf praat te snel en onduidelijk sorry
iemand moet hier mcBacon zijn hoofd op plakkenquote:
Iets over het eten of over de afwas, denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:04 schreef Dawnbreaker het volgende:
vehicle 22 is ??? fuck dit wijf praat te snel en onduidelijk sorry
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:04 schreef MilaNL het volgende:
Maar is het nou zijn eigen huis? Of is hij bij een willekeurig persoon in de boot gekropen?
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:04 schreef Doublepain het volgende:
Is er nog wel een radiokanaal als er iets anders aan de hand is in de stad?
Bijvoorbeeld een inbraak ofzo?
Mag niet hč, closed airspace.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Onbegrijpelijk dat CNN hier geen heli voor de lucht in stuurt.
zal wel niet toegestaan zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Greys denkt weer aan de hondenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:05 schreef Greys het volgende:
Die arme lui die daar wonen hoorden net dat ze weer ff naar de buurtsupert mochten en net toen ze d'r jas aan hadden brak de pleuris weer uit
De daar wonende honden zullen ook wel op knappen staan inmiddels.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:05 schreef Greys het volgende:
Die arme lui die daar wonen hoorden net dat ze weer ff naar de buurtsupert mochten en net toen ze d'r jas aan hadden brak de pleuris weer uit
De daar wonende honden zullen ook wel op knappen staan inmiddels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbegrijpelijk dat CNN hiervoor geen heli de lucht in mag sturen. Nu zitten we met 200000 man naar een scannertje te kijken.quote:
Hooguit een hologram van een helicopter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik verstond flood lights.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
2 shooters up there...onverstaanbaar. Put one of em. assistance on the foreside iets.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:06 schreef Gramulanion het volgende:
Wat staat er in de spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
beetje raar jaquote:
Nee doen we gewoon midden in dit topic...quote:
Hallo, wil je het die jongen nog makkelijker maken!?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat CNN hiervoor geen heli de lucht in mag sturen. Nu zitten we met 200000 man naar een scannertje te kijken.
gooooooooeeeeeeienavond!quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:06 schreef Szura het volgende:
Je zou daar maar wonen, is wel ff iets anders dan Winston of Gaston voor je deur
Neequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:06 schreef Szura het volgende:
Je zou daar maar wonen, is wel ff iets anders dan Winston of Gaston voor je deur
redelijke vraag!quote:
dat dus...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:07 schreef sig000 het volgende:
Ik heb de hele dag zitten kijken, nu wil ik ontknoping ook.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:07 schreef sig000 het volgende:
Ik heb de hele dag zitten kijken, nu wil ik ontknoping ook.
GHOEOEOEOOEDEMIDDAGGGGquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:06 schreef Szura het volgende:
Wel als het in reactie is op een seksuitnodiging, maar dat gebeurt niet zo vaak.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Bel jij je collega's ook altijd als je ze een mail gestuurd hebt?
Meteen neerschieten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Staat dit opeens op uit de boot:
[ afbeelding ]
Jij ook he..?quote:
Ik zou wel een mooie ontsnappingspoging willen zien ja. Waarbij hij in het nauw en tot wanhoop gedreven voor het oog van de wereld zich van het leven wil beroven door een kogel door zijn mond te jagen, maar op het moment dat hij de trekker over wil trekken een Special Forces Sniper hem van een halve mijl afstand in zijn arm schiet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:07 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Hallo, wil je het die jongen nog makkelijker maken!?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is godverdomme snachtsquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:08 schreef Nightanimal het volgende:
they want to put the sun on the boat
GOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVONDquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:07 schreef xzaz het volgende:
[..]
Staat dit opeens op uit de boot:
[ afbeelding ]
als ze het over sex hebben doe ik niet moeilijk nee maar veel plezier op zolderquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:07 schreef Modus het volgende:
[..]
Bel jij je collega's ook altijd als je ze een mail gestuurd hebt?
HAHAquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
GOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDENAVOND
Jawsquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef julian6 het volgende:
were gonna need a bigger boat denkt ie nu
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb eindelijk het trollen geleerd
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Helden van de avond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef MaryMouse het volgende:
Voor Dawnbreaker en Kapiteintje die gewoon stug doorgaan met de verslaglegging
Hebbie die grote negerts gezien van de politie? Dat zijn tenminste politieagenten en wij hier in NL moeten het doen met vrouwen met pittige korte kapselsquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Oe, als je nu naar de politie-agenten kijkt op tv, zijn dat wel de jongens die een sprintje kunnen trekken.
ja want jij hebt geen zin in sex nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wut now?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef Doublepain het volgende:
Beelden van het schietpartij
Knalt even 50 schoten erop, die man gaat niet lang meer leven
het schietpartijquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef Doublepain het volgende:
freakquote:
ja of mijn ogen dicht vallen.. op sinds 7pm en morgen om 7:15 opquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon door totdat ze 'm hebben.
ITS CALIFORNIA LOVEquote:
Noop, spotlightquote:
En dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
De boot staat op een fucking trailer, hang dat ding achter een pantserwagen en rij ermee naar de gevangenis, fuck.
Zijn ook angstaanjagend als ze groot en dikkig zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hebbie die grote negerts gezien van de politie? Dat zijn tenminste politieagenten en wij hier in NL moeten het doen met vrouwen met pittige korte kapsels
Klopt, hij is dood.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef Doublepain het volgende:
lichtkogel of een zo'n enorme lamp die onder die helikopters hangtquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, geloof 't wel. Of nachtkijker.
Ze wil mij... maar ik woon te ver...quote:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:11 schreef shmoopy het volgende:
In een bootje op het droge zitten in Watertown.
Ooit is ie moequote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef MolFan het volgende:
[..]
En dan?Als je doek opentrekt blaast hij de boel op
Niet helemaal wat ik bedoelde, maar toch bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:11 schreef Doublepain het volgende:
[..]
nee, van 20 minuten geleden, via social media gekregen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:11 schreef shmoopy het volgende:
In een bootje op het droge zitten in Watertown.
welquote:
kk spannend gewoon. nog nooit vertoond.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:12 schreef venomsnake het volgende:
Een 19 jarig kereltje in een boot die heul misschien een snelkookpan met een rotje erin bij zich heeft, en de hele wereld staat op zn kop..
kkquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
kk spannend gewoon. nog nooit vertoond.
haha ja man, ik kijk ook nooit naar het nieuws en heb toch een mening klaar ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:12 schreef venomsnake het volgende:
Een 19 jarig kereltje in een boot die heul misschien een snelkookpan met een rotje erin bij zich heeft, en de hele wereld staat op zn kop..
Mannen.. Echt, tijdens DIT gedoe aan seks denkenquote:
he bedanktquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:12 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.tmz.com/
Hij zit in een boot...
Nog een uur of 8 te gaan... dan zijn de 24 uur om.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe laat zijn ze begonnen met deze gozer? Ongeveer een dag geleden? Dan kan het nooit lang meer duren.
[ afbeelding ]
Ze zijn wat bang geworden voor snelkookpannen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef Artillerieschaap het volgende:
De boot staat op een fucking trailer, hang dat ding achter een pantserwagen en rij ermee naar de gevangenis, fuck.
jij begonquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen.. Echt, tijdens DIT gedoe aan seks denken
En dan al doende kijken en luisteren...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mannen.. Echt, tijdens DIT gedoe aan seks denken
Do you wan't the downlink being terminatedquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef Dawnbreaker het volgende:
why dont make your run secure, we have a issue with our downlike ITS BEING BROADCAST ON THE INTERNETL HAHAHAHA
Ja, want het hele korps staat daar in de tuin natuurlijk, verder is er niemand op het bureau.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef Rainesz het volgende:
Dus die agenten hebben zelfs nog tijd om Internet te checken...
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
haha ja man, ik kijk ook nooit naar het nieuws en heb toch een mening klaar ofzo
Godver, GGMM weerquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
...make a run for furel. That we're being broadcast on the internet. We're gonna make an arrangement for replacement, but there's gonna be a down time. Ok sir, do you want that downlink terminated?
Uur 16, dan is lijkt het over een minuut of 40 bijna afgelopen, iedereen opgelucht maar blijkt om 2:59 (NL tijd) ineens dat hij zijn orders van hogerop kreeg en hij slechts een stroman was.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nog een uur of 8 te gaan... dan zijn de 24 uur om.
mediaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
we have some of them trying to access the scene from the end of broads street?
Mediaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
we have some of them trying to access the scene from the end of broads street?
een kolonel...quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
...make a run for furel. That we're being broadcast on the internet. We're gonna make an arrangement for replacement, but there's gonna be a down time. Ok sir, do you want that downlink terminated?
Waaro, ga je niet naar bed danquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:14 schreef Nativism het volgende:
Flashbang nu uitgelegd op CNN. Ik wil best graag naar bed eigenlijk...
De hondquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Day-V zal wel als een echte NSB'er even de link hebben doorgepasst
Ik zit op mobielquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:13 schreef BoefB2 het volgende:
[..]
Dan is het niet spannend,
nogmaals:
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Ze moeten ook gewoon FOK! volgen, hebben ze betere info dan dat ze zelf proberen te achterhalenquote:
Ik ga slapen zo en luisteren, heb wireless headsetquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:15 schreef AMDB het volgende:
Ik ga pitten. Kan ik nog even 6 uur slaap pakken.
Jawel man!quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Als journalist zou ik écht niet dichter bij willen komen. Maar goed, ik ben geen journalist
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, seks haalt de spanning er wat af
damn jij bent vlotquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ach, seks haalt de spanning er wat af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |