SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
[quote]Op zaterdag 20 april 2013 01:38 schreef MaxMark het volgende:
Livestreams:
• Fox Stream: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
• CNN Stream: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
• Al Jazeera Stream: http://www.aljazeera.com/watch_now/
• CBS Stream: http://www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
• KTLA: http://ktla.com/live/#axzz2QuhNcsd1
Politiescanner (gaat om dezelfde scanner, sommige links vallen soms weg)
• Police scanner 1: http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
• Police scanner 2: http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
• Camera op politiescanner: http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Overig
• Twitter account van dader 2, Dzhokhar A. Tsarnaev: https://twitter.com/Dzhokhar_A / https://twitter.com/J_tsar
• Hier zit/zat hij verstopt:![]()
Zo snel met openenquote:
Was doorzocht maar leeg, later zag een vrouw bloed en heeft de politie gebeld, ofzoquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Maar hoe weten ze in godsnaam dat hij in een boot ligt?
twitter:Dzhokhar_ twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 01:37:23@justinbieber Love your new single man! #believe4ever #lovejustin reageer retweet
Beter dan X-factor he meisjequote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef Harajuku. het volgende:
Hoe tof is het dat we dit gewoon zo mee kunnen maken
Hoop dat die gozert van de stream er geen gezeik mee krijgt, wel mooi dat hele wereld zo kan meegenieten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef Harajuku. het volgende:
Je geeft ook geen specifiek antwoord. Iemand anders net wel zie ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:47 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat is dezelfde vraag als je net stelde?
Fok!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef Harajuku. het volgende:
Is wel leuk geweest.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:Dzhokhar_ twitterde op zaterdag 20-04-2013 om 01:37:23@justinbieber Love your new single man! #believe4ever #lovejustin reageer retweet
one?quote:
Ik verstond Zodiac (dat is een rubber boat waar de USMc ook wel mee vaart)quote:
Nou je hebt er 2 hé, en die ik net gebruikte heeft in december ook 2 tweets verzonden.quote:
Ja, is een granaat waar flitsen uit komen, aldus de 13-jarige expert naast me op de bank.quote:
die verdient geen kutquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef Ties02 het volgende:
Die gast van die scanner verdient goud geld
Gaat 'pas' richting de 1,7 miljoen views. Valt tegen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef Ties02 het volgende:
waarmee?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef Ties02 het volgende:
De eerste is echt, de tweede is nep.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou je hebt er 2 hé, en die ik net gebruikte heeft in december ook 2 tweets verzonden.
https://twitter.com/J_tsar
https://twitter.com/Dzhokhar_
Dus welke is echt? Beide? Zeg 't maar.
"Niemand weet het" is geen specifiek antwoord?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef Spongebobsterr het volgende:
[..]
Je geeft ook geen specifiek antwoord. Iemand anders net wel zie ik.
Wijvenopmerking?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor typische wijvenopmerking?
en die slaapt nog niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, is een granaat waar flitsen uit komen, aldus de 13-jarige expert naast me op de bank.
Ik weets, maar ik wist niet of ik het goed verstondquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, is een granaat waar flitsen uit komen, aldus de 13-jarige expert naast me op de bank.
Volgens wie? Die 2de heeft in december ook berichten verzonden dus...quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef MilaNL het volgende:
[..]
De eerste is echt, de tweede is nep.
Krijg je daarvoor uitbetaald?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:52 schreef Ties02 het volgende:
[..]
ads op Ustream
zal wel meevallen maar toch
Nee hoor zo'n 30 hpquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
flashbang tegen je bakkes ga je ook gewoon dood aan
Die hebben ze al gehad allemaal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef svann het volgende:
Zou wel een afgang zijn als het alleen maar een plaatselijke dakloze was.
Nee want daarna kreeg ik een ander en duidelijker antwoord. Bovendien: waarom wordt er dan gedaan alsof hij de dader is als niemand het weet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
"Niemand weet het" is geen specifiek antwoord?
En je stelde dus serieus dezelfde vraag opnieuw..
met een dquote:
Ja dat is wel cool aan de 21e eeuwquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:50 schreef Harajuku. het volgende:
Maar die worden gegooid door de politie dus?quote:Een Stungranaat, ook wel bekend als aanvalshandgranaat of Flashbang, is een niet-dodelijk wapen. De eerste stungranaten werden gemaakt in de jaren 60, besteld door de Britse Special Air Service (SAS).
De granaten worden gebruikt om tijdelijk vijanden te desoriėnteren door middel van een felle flits van 7.000.000 candela en een knal van 170 decibel.[1]
De flits activeert tijdelijk alle licht-gevoelige cellen in het oog, waardoor kijken voor ongeveer vijf seconden onmogelijk wordt. De knal van 170 decibel stoort het vocht in het oor, waardoor de getroffene niets meer kan horen.
Gewoon net als bij counterstrike andere kant op kijken, niets aan het handje, of niet Kapoquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef DarkAccountant het volgende:
Ze gooien flash grenades, maar er is geen reactie dus.
Waren ze al zo dicht bij hem dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
flashbang tegen je bakkes ga je ook gewoon dood aan
Doen alsof je dood bent tot ze weg gaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef DarkAccountant het volgende:
Ze gooien flash grenades, maar er is geen reactie dus.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb morgen én long- én leverkanker![]()
![]()
![]()
Wel oppassen dat er geen muurtje in de buurt staan he. De FBI klimt immers als over open hekjes.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef Grifte het volgende:
[..]
Gewoon net als bij counterstrike andere kant op kijken, niets aan het handje, of niet Kapo
Kun je overmorgen net zogoed naar een marathon gaan en....quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Is toch onmogelijk aangezien ze aanwijzingen hebben dat hij de dader is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:51 schreef svann het volgende:
Zou wel een afgang zijn als het alleen maar een plaatselijke dakloze was.
ongeveer 10 uurquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hoe lang zijn jullie al aan het luisteren?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik hoop dat het een slecht ingelichte inbreker is.
Beetje slap einde dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:52 schreef xzaz het volgende:
Die gast heeft zichzelf denk ik door de kop geschoten
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Sinds half 2 vanmiddag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
té langquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ze zijn al bij nummertje 12 aanbelandquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef Doublepain het volgende:
na 2 flashbangs ben je wel doof genoeg, dan is het nogal logisch dat hij geen reactie geeft
ja het is net als heel hard 'BAM!' roepen zonder dat je de kamer in hoeft te stappenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maar die worden gegooid door de politie dus?.
vast b100quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Luisteren vanaf een uur of 20, volgen al 10 uur daarvoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben al een week wakker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
a 12 uurquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik heb mijn hele dag er aan 'verkloot'.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dat er zo'n complete bum uit komt van 'wat doe ik fout?'quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
Uur of 12quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:54 schreef tostitomaatkaas het volgende:
![]()
Ik was de boel aan het afsluiten enzo om te gaan slapen toen de poep ineens de ventilator leek te gaan rakenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok. ik ga spijblelen.. Kan echt niet gaan slapen nu
ik ook dus het resultaat moet maar goed zijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:55 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele dag er aan 'verkloot'.
en hersentumorquote:
Dit wisten we nog niet, bedanktquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:56 schreef Misty_eyes het volgende:
Live scanner:
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Spot er maar mee ja.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Dis inderdaad niet goed voor mijn hartquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Luisteren vanaf een uur of 20, volgen al 10 uur daarvoor.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:55 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ik heb mijn hele dag er aan 'verkloot'.
En telkens denken: 'nś gaat het gebeuren!' zeker?quote:
Wel af en toequote:Op zaterdag 20 april 2013 01:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En telkens denken: 'nś gaat het gebeuren!' zeker?
Ik ook niet, gewoon slim op het juiste moment binnenkomenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef Misty_eyes het volgende:
[..]
Niet iedereen zit hier al 12 uur te lezen
Meer mensen nodig, over 9000quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
We gotta consider replacement ... ?
Illuminatiequote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
Ligt eraan of je ze recht in je smoel krijgt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef RetRy32 het volgende:
Hebben flashbangs een langdurig effect?
Nee toch?
Of heel hard tegen je slaap ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ligt eraan of je ze recht in je smoel krijgt.
Geen bewegingquote:
mwehehequote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:58 schreef Dawnbreaker het volgende:
godver kapteintje:) we zijn een goed team
negative movements hes on his back
Helden zijn julliequote:Op zaterdag 20 april 2013 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
still negative movement, he's on his back.
aflossingquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
Dat verstond ik ook.quote:
Heeft ie Tactical Mask aanstaan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:57 schreef RetRy32 het volgende:
Hebben flashbangs een langdurig effect?
Nee toch?
CNN heeft het wel door, ze hadden het over 8 explosies van flashbangs.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
Op de nieuwsfeeds hebben ze nog niet door dat het flashbangs zijn.Ze hebben het over ' een soort explosions'
Wij weten het gewoon.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
Op de nieuwsfeeds hebben ze nog niet door dat het flashbangs zijn.Ze hebben het over ' een soort explosions'
Wij weten het gewoon.
FOX ook nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wij weten het gewoon.
geen flauw idee, iemand?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
we also have some flameless OC vapor???
quote:
Dat geeft niet... dan is het veel lekkerder...quote:
Op CNN waren ze anders net aan het uitleggen wat flashbangs waren (quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wij weten het gewoon.
Die denken dat de meesten niet weten wat flashbangs zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef kapiteintje het volgende:
Wij weten het gewoon.
pepper sprayquote:
Natuurlijk, dit is spektakel, dit is waar Amerika om draait.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef BoefB2 het volgende:
Topic schiet de lucht in, nog nooit zo'n snel topic, zoveel mods...
Obama zit in Boston... zoveel police.... VS 1 Mannetje van 19 jaar!!!!![]()
![]()
![]()
En die ontplofte stad in Texas kreeg weinig aandacht met 20 doden
En verdovingspijltjes?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef Dawnbreaker het volgende:
we also have some flameless OC vapor???
I knowquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Natuurlijk, dit is spektakel, dit is waar Amerika om draait.
want iedereen moet maar weten wat dat zijn ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Op CNN waren ze anders net aan het uitleggen wat flashbangs waren ()
Een opblaaspopquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef Grifte het volgende:
Ik hoop stiekem dat het een zwerver oid blijkt te zijn
quote:The OC Vapor System (OC-V) is a non-flammable formulation affecting one's respiratory system. The OC-V is practically invisible once it becomes airborne and gernally does not require extensive area or personal decontamination. The OC-V is ideal for forcing subjects from small rooms, attics, crawl spaces, prison cells and other confined spaces. It has also been used effectively for crowd dispersal.
En waar zijn die lekkere wijven?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef Sjors_Peter het volgende:
[b]Can someone please get me some donuts?![b/]
Algemene kennis voor de McBacon volgers.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef TLC het volgende:
[..]
want iedereen moet maar weten wat dat zijn ?
Last tango .. maar niet in Parisquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef Dawnbreaker het volgende:
FBI in the UCC go ahead the UCC is in contact with the ??? roger that tango
Da's altijd met dit soort dingen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef TheFastOne het volgende:
Fok! > zo'n beetje elke omroep ik de wereld.
Jij was toch al slapenquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
https://www.combinedsystems.com/products/?cid=29
Daarom tussen haakjes. Al mag je dat best weten jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef TLC het volgende:
[..]
want iedereen moet maar weten wat dat zijn ?
hihiquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:01 schreef Nativism het volgende:
Het begint zo wel een marathon uitzending te worden...
Human resources?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:01 schreef Dawnbreaker het volgende:
got an HR team with me now do you copy,
ik zit aan mijn laatste hoorquote:
Ik heb liever dat je gewoon je mond houdt als je echt niet weet wat je moet zeggen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef BoefB2 het volgende:
Misschien is het wel een verdwaalde marathon loper, die dacht dat het Triathlon was en ging zwemmen naar een boot?
Wil zo graag weten waarom iemand zoiets doet.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:01 schreef RetRy32 het volgende:
Die jongen is geestelijk en fysiek dus helemaal kapot...
De boot staat in een tuinquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef BoefB2 het volgende:
Misschien is het wel een verdwaalde marathon loper, die dacht dat het Triathlon was en ging zwemmen naar een boot?
Geen standard equipment lijkt me..quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef heywoodu het volgende:
Ze gaan gas gebruiken, hadden ze ook wel eerder kunnen doen
Marathonsessie verstoppertje.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:01 schreef RetRy32 het volgende:
Die jongen is geestelijk en fysiek dus helemaal kapot...
dat zeg ik ook al een paar uurquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef Misty_eyes het volgende:
fuck, 2 uur...bedtijd...nog even dan
pics?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik twijfel om weer uit bed te gaan, maar dan zul je net zien dat het dan voorbij is
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je gewoon je mond houdt als je echt niet weet wat je moet zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |