Lul!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Doordat in bold geschreven is dachten jullie in eerste instantie allemaal dat dit een quote van de stream was.
Dan lijkt het belangrijk en stoer, snap dat dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Doordat in bold geschreven is dachten jullie in eerste instantie allemaal dat dit een quote van de stream was.
Heyy da's gek, ineens praten ze Nederlands op de stream.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Ik zat net hetzelfde te denken. Ligt ie daar de hele dag in die boot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus.
Wat zal die jongen bang zijn nu.
Jongste broer is geen standaard geval, die had zich dan al eerder opgeblazen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn, ik zou toch graag willen horen wat hun motieven waren.
Hij beweegt nog duidelijk, aldus de politie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef TLC het volgende:
21 keer geschoten, ik denk dat hij de pijp uit is
that's what you get!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te denken. Ligt ie daar de hele dag in die boot.
denk je?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dit topic is over minder dan 5 min dicht
Of ze verwachten dat ie wat/zichzelf opblaast.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Die staan waarschijnlijk in de line of fire..
Sjmoep0l.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus.
Wat zal die jongen bang zijn nu.
nee crossfire is dat ze op zichzelf staan te knallenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze verwachten dat ie wat/zichzelf opblaast.
Of bedoelde je dat ook?
ik hoor het nu ook ja, hij schijnt ook explosieven om zich heen te hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hij beweegt nog duidelijk, aldus de politie.
Nee, dat ze op hem schieten en kogels die hem niet raken voorbij gaan richting de garage waar agenten in staan. Werd net ook op de scanner geroepen: "anybody that is on perimeter be aware of crossfire situations".quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ze verwachten dat ie wat/zichzelf opblaast.
Of bedoelde je dat ook?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
903 can i get conformation on possible hostages?
wat is het nou?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
can i get a confirmation ... possible officers(?) on the other side of the...
Volgens mij zei hij officers, maar ik versond de eerste keer ook hostages.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
903 can i get conformation on possible hostages?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |