Lul!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Doordat in bold geschreven is dachten jullie in eerste instantie allemaal dat dit een quote van de stream was.
Dan lijkt het belangrijk en stoer, snap dat dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Doordat in bold geschreven is dachten jullie in eerste instantie allemaal dat dit een quote van de stream was.
Heyy da's gek, ineens praten ze Nederlands op de stream.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef GGMM het volgende:
Ik zat net hetzelfde te denken. Ligt ie daar de hele dag in die boot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Mdus.
Wat zal die jongen bang zijn nu.
Jongste broer is geen standaard geval, die had zich dan al eerder opgeblazen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zou toch jammer zijn, ik zou toch graag willen horen wat hun motieven waren.
Hij beweegt nog duidelijk, aldus de politie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef TLC het volgende:
21 keer geschoten, ik denk dat hij de pijp uit is
that's what you get!quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zat net hetzelfde te denken. Ligt ie daar de hele dag in die boot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |