SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Iedereen weet wat ebola is hoorkk knuppel. Niet stoer doen
![]()
![]()
Had het tegen TLC. Die moet niet zo mans gaan doen en denigrerend richting andere.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
oh jee, hij kent nog een ziekte om mee te schelden, je ouders zullen vast reuze trots op je zijn knulletjequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Iedereen weet wat ebola is hoorkk knuppel. Niet stoer doen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Je hebt gelijk man, pak hem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Had het tegen TLC. Die moet niet zo mans gaan doen en denigrerend richting andere.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Had het tegen TLC. Die moet niet zo mans gaan doen en denigrerend richting andere.
Wat ligt het baltempo vreselijk laag zeg, pijnlijk om te zien hoe Ajax gewoon zit te klotenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Club TTPas dat eens aan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die leven niet meer, maar bedankt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef TLC het volgende:
[..]
oh jee, hij kent nog een ziekte om mee te schelden, je ouders zullen vast reuze trots op je zijn knulletjeIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
rawrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij wil dat zijn kut club er ook bij komtquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, RAWR.
[ afbeelding ]![]()
Waarschijnlijk op een bank of stoel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?![]()
In twee groepen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Zwarte en blanke spelers kijken apartquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon op een stoelquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?
Behalve Mertens, die ligt al op bed.![]()
Op mijn gemak. Met het idee dat Ajax toch kampioen wordt of ze hier nou winnen of niet. Maar denk dat het ook nog 2-1 wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Mertens is al 25 naar het schijnt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon op een stoel
Behalve Mertens, die ligt al op bed.![]()
Davy is vast blij nu.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Doodnormaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zwarte en blanke spelers kijken apart
Gr gr Dick![]()
Zeker als ze Kabeltelevisie hebben jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je een PSV-speler?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn gemak. Met het idee dat Ajax toch kampioen wordt of ze hier nou winnen of niet. Maar denk dat het ook nog 2-1 wordt.![]()
Wow, jij speelt bij PSV?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn gemak. Met het idee dat Ajax toch kampioen wordt of ze hier nou winnen of niet. Maar denk dat het ook nog 2-1 wordt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker als ze Kabeltelevisie hebben ja![]()
![]()
Een stuntje zou wel leuk zijn, ook voor van Bastenquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, speel bij het G-elftal van PSV.![]()
Johan bedoelde het niet discriminerend, hij vindt negers gewoon lui.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
en dus speel je over 2 jaar bij Barca ?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog 1 jaar en ik speel Marcelo uit de basis.
Jeetje, heb je daar nog een jaar voor nodig?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nog 1 jaar en ik speel Marcelo uit de basis.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal niets wat daarop wijst, Ajax wordt bij tijd en wijlen volledig weggespeeldquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De G in G-elftal staat niet voor "Goed" he..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jeetje, heb je daar nog een jaar voor nodig?![]()
![]()
Eindstand 3-1 verwacht ik.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Was niet eens nieuwsberichtwaardigquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
Wat meer irritaties over en weer.
Tijd om een respectbandje te laten zien.![]()
![]()
De G in Geo4kant ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
De G in G-elftal staat niet voor "Goed" he..![]()
Ga huilenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Als het Toivonen was liep je nu te schreeuwen.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat? Als het Toivonen was liep je nu te schreeuwen.![]()
![]()
Ik zal hem de volgende keer goed begeleiden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf ook doorhebt.
Let er even op aub.![]()
Ajax begrijpt niet dat de tijd begint te dringen, die bal moet naar voren, niet elke keer tikje terug of opzijOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Probeer je mond een beetje onder controle te houden inderdaad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zal hem de volgende keer goed begeleiden.![]()
Het VI stuk dat ik tijdens de rust zag was trouwens erg matigOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Houd jij je bek eens dicht manquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Ajax begrijpt niet dat de tijd begint te dringen, die bal moet naar voren, niet elke keer tikje terug of opzij![]()
Vooral die Belg heeft daar last vanquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Ajax begrijpt niet dat de tijd begint te dringen, die bal moet naar voren, niet elke keer tikje terug of opzijRED ONS HENNIEGOD![]()
Komt goed, volgens mij heeft hij het inmiddels wel door.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer je mond een beetje onder controle te houden inderdaad.![]()
Nog tijd zat, Heerenveen stort straks in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Ajax begrijpt niet dat de tijd begint te dringen, die bal moet naar voren, niet elke keer tikje terug of opzijOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ook dat nog, ongelofelijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
deklatquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
dundee united.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
idd, even 1 punt is ook genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Crimyclown het volgende:
Ajax scoort nog wel, niet zo druk maken.![]()
Ajax heeft normaal vijf open kansen nodig en zoveel tijd is er niet meer hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Crimyclown het volgende:
Ajax scoort nog wel, niet zo druk maken.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
I'm not so sure.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:28 schreef Crimyclown het volgende:
Ajax scoort nog wel, niet zo druk maken.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
De euforie wordt echt te veel, Ajax moet ophouden te doen alsof ze al kampioen zijn, het is nog een lange weg te gaan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Beetje het verhaal van zijn leven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet het gelijk te verpesten. Chapeau.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Je bent zelf een verpesten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet het gelijk te verpesten. Chapeau.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De euforie wordt echt te veel, Ajax moet ophouden te doen alsof ze al kampioen zijn, het is nog een lange weg te gaan.![]()
![]()
Tot nog toe heeft Ajax alleen maar wedstrijden gewonnen waar ze 60% of meer balbezit hadden en 15 open kansen hebben gehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
je moet ook je slechte wedstrijden kunnen winnen. Shreyas vindt dat ook.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Babelvorming heet datquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Babel wilt de bal maar krijgt hem niet. Kabelvorming bij AjaxOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Oja kut, dit is de SC nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit is geen sc, wat een jankbal ben je zeg
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De DonRaja opmerking is wel hard aangekomen merk ik.
Doritos-opmerking.![]()
Het tijdrekken is begonnenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar nu met een Herenveenvlag?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
Die gozer met die vlag is weer aan het rennen.Anonieme tievesclown![]()
Jeetje wat maakt Ajax zichzelf het ongelofelijk moeilijkOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kut, te laat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:32 schreef Gramulanion het volgende:
Die gozer met die vlag is weer aan het rennen.![]()
van Basten heeft toch wel een redelijk goede ploeg van dat Heerenveen weten te maken
Totaal geen scherpte en passie bij Ajax, alles staat maar stilOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
commentator
meteen negatief als ons aller Ajax niet voorstaat
gvd wat een mongolen zetten ze toch neer om die wedstrijden te verslaan.![]()
kampioensonwaardigquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef Shreyas het volgende:
Totaal geen scherpte en passie bij Ajax, alles staat maar stil![]()
Waar ik al bang voor wasquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef Shreyas het volgende:
Totaal geen scherpte en passie bij Ajax, alles staat maar stilte laks
Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Die corner levert toch niets opOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Stukje onderschatting? Weinig beleving iig.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Even serieus, het spel van Ajax is niet om aan te zien, echt puur dramaquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We weten nu wel dat jij alles bagger vindt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou hem graag bij PSV willen hebben, tenminste iemand met creativiteit. Hij is niet zo goed als mens roept maar toch.quote:![]()
Jaha dat zeg je net ook alquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Even serieus, het spel van Ajax is niet om aan te zien, echt puur drama![]()
En het is nog altijd niets verbeterd.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
eerlijk gezegd vind ik Liverpool geen echte verbetering,wel t.a.v. de competitie natuurlijkquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Muah Heerenveen speelt het gewoon slim vind ik, zet op het goede moment druk en Ajax speelt idd gewoon even iets minder.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:36 schreef Lange_Lans het volgende:
Stukje onderschatting? Weinig beleving iig.![]()
Ajax speelt echt met vuurOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Wat een kans
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
De beste kansen zijn voor HeerenveenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Marco reuzendoder ja?Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/![]()
Zoals ik al zei, Ajax heeft dit seizoen nog niet 1 keer een wedstrijd gewonnen waarin ze niet de veel betere ploeg waren en met afstand de meeste kansen hebben gehadquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
oh, nog even duimen dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Paar goede kansen gehad om op 1-2 te komen, maar falen.![]()
Nu mogen ze er wel een maken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax wordt hier wel genaaid zeg3 pingels niet gegeven met de bijbehorende kaarten
![]()
ajax krijgt geen penalty's, het is ongelofelijk....quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax wordt hier wel genaaid zeg3 pingels niet gegeven met de bijbehorende kaarten
![]()
Vandaag werken je jinxen gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Ajax heeft dit seizoen nog niet 1 keer een wedstrijd gewonnen waarin ze niet de veel betere ploeg waren en met afstand de meeste kansen hebben gehadknow'm sayin?
word? word.![]()
Vandaag jinx ik ook niet, maar ben ik zeer serieus. Ajax speelt gewoon zeer slechtquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Onbegrijpelijk dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax krijgt geen penalty's, het is ongelofelijk....
En die kerel mag volgende week gewoon weer fluiten.![]()
Hij heeft nog een gokschuld openstaan bij Vlaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit.
En die kerel mag volgende week gewoon weer fluiten.![]()
Wat is dit joh...
Ik mag Guzenbuyuk wel, geen pingels voor Ajax
Maar doe dit niet bij Babel, doe lekker bij Phisher.
[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2013 21:44:05 ]![]()
Echt, als je nu nog de scheidsrechter de schuld durft te geven, dan heb je totaal geen zelfreflectie als AjaciedOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet zo heel veel aan de hand
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"![]()
Vreemd om te zien idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef FL_Freak het volgende:
Allemaal druk maken hier terwijl ze toch wel kampioen worden...![]()
quote:quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ahum...dat was even mijn aandachtsmomentje.![]()
Morgen is feyenoord ook punten kwijt dus dit resultaat zegt niksquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
OOOOOEEHHHHHHH JODEN WORDEN GEK DIE DEBIELEN![]()
Boetius is geblesseerd dus geen milkshake dit seizoen meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Morgen is feyenoord ook punten kwijt dus dit resultaat zegt niks![]()
![]()
...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef debeterebob het volgende:
Wel mooie revanche voor San Marco zo![]()
![]()
'de niet gegeven strafschoppen'
rot toch op.. als je et daar van moest hebben verdiende je het dus sowieso niet.![]()
Jķh.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen problemen hoor bij gelijkspel. 3 punten meer en beter doelsaldo.
Ajax is al kampioen.![]()
![]()
4quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Geen problemen hoor bij gelijkspel. 3 punten meer en beter doelsaldo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar normaal gesproken had je hem wel gewoon gewonnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef muzas het volgende:
rot toch op.. als je et daar van moest hebben verdiende je het dus sowieso niet.![]()
CORNER AJAXOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Onzin. Gewoon de regels volgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:47 schreef muzas het volgende:
rot toch op.. als je et daar van moest hebben verdiende je het dus sowieso niet.tegenstander is zo dom.
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef dieselnoi het volgende:
wat is heerenveen toch gewoon irritant bezig. laat ajax gewoon kampioen worden![]()
Ok Stijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef dieselnoi het volgende:
wat is heerenveen toch gewoon irritant bezig. laat ajax gewoon kampioen worden![]()
Ja zonder die twee puntjes wordt Ajax natuurlijk geen kampioenquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef dieselnoi het volgende:
wat is heerenveen toch gewoon irritant bezig. laat ajax gewoon kampioen worden!!!
know'm sayin?
word? word.![]()
"Hadden ze niet afhankelijk van moeten zijn"
Wat is dat voor goedpraterij van het falen van die scheids..
![]()
Gewoon een zaadpot van Ajax-kant, veel te loom... je mag nog blij zijn met een puntOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: