SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Iedereen weet wat ebola is hoorkk knuppel. Niet stoer doen
![]()
![]()
Had het tegen TLC. Die moet niet zo mans gaan doen en denigrerend richting andere.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
oh jee, hij kent nog een ziekte om mee te schelden, je ouders zullen vast reuze trots op je zijn knulletjequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:14 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Want? Iedereen weet wat ebola is hoorkk knuppel. Niet stoer doen
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Je hebt gelijk man, pak hem.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Had het tegen TLC. Die moet niet zo mans gaan doen en denigrerend richting andere.![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Had het tegen TLC. Die moet niet zo mans gaan doen en denigrerend richting andere.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Wat ligt het baltempo vreselijk laag zeg, pijnlijk om te zien hoe Ajax gewoon zit te klotenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Club TTPas dat eens aan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Die leven niet meer, maar bedankt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef TLC het volgende:
[..]
oh jee, hij kent nog een ziekte om mee te schelden, je ouders zullen vast reuze trots op je zijn knulletjeIk smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
rawrquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Hij wil dat zijn kut club er ook bij komtquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, RAWR.
[ afbeelding ]![]()
Waarschijnlijk op een bank of stoel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?![]()
In twee groepen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Zwarte en blanke spelers kijken apartquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon op een stoelquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?
Behalve Mertens, die ligt al op bed.![]()
Op mijn gemak. Met het idee dat Ajax toch kampioen wordt of ze hier nou winnen of niet. Maar denk dat het ook nog 2-1 wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Mertens is al 25 naar het schijnt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon op een stoel
Behalve Mertens, die ligt al op bed.![]()
Davy is vast blij nu.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe zouden de PSV-spelers nu voor de TV zitten...!?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Doodnormaal.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zwarte en blanke spelers kijken apart
Gr gr Dick![]()
Zeker als ze Kabeltelevisie hebben jaquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben je een PSV-speler?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn gemak. Met het idee dat Ajax toch kampioen wordt of ze hier nou winnen of niet. Maar denk dat het ook nog 2-1 wordt.![]()
Wow, jij speelt bij PSV?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Op mijn gemak. Met het idee dat Ajax toch kampioen wordt of ze hier nou winnen of niet. Maar denk dat het ook nog 2-1 wordt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zeker als ze Kabeltelevisie hebben ja![]()
![]()
Een stuntje zou wel leuk zijn, ook voor van Bastenquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, speel bij het G-elftal van PSV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |