Blindquote:
Blijft leuker als Ajax het gewoon op eigen kracht doet ipv 'met de hulp van de schieds' en alleen maar om de azijnpissers ongelijk te geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de penalty + rood was gegeven had het al 4-0 gestaan.
Als...
Ajax doet het al het hele seizoen op eigen kracht. Wat lul je manquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Blijft leuker als Ajax het gewoon op eigen kracht doet ipv 'met de hulp van de schieds' en alleen maar om de azijnpissers ongelijk te geven.
Ajax doet het al 3 jaar op eigen krachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax doet het al het hele seizoen op eigen kracht. Wat lul je man
Zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax doet het al 3 jaar op eigen kracht
dan begrijp je me verkeerd, of ben ik dronken, of allebeiquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax doet het al het hele seizoen op eigen kracht. Wat lul je man
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Blijft leuker als Ajax het gewoon op eigen kracht doet ipv 'met de hulp van de schieds' en alleen maar om de azijnpissers ongelijk te geven.
Ajax heeft pas 1/2 pingels meegehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan begrijp je me verkeerd, of ben ik dronken, of allebei
zie voorgaande reactiequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Als het gewoon terecht is dan is het geen hulp van de scheids, ook niet met aanhalingstekens.
Ja, of jij bent dronken of legt het niet goed uit. Aangezien er geen hond is die jou snapt.quote:
hontquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of jij bent dronken of legt het niet goed uit. Aangezien er geen hond is die jou snapt.
Ga naar ONZ.quote:
Jammer, ik had het liever helemaal zonder "Hulp van de scheids" gedaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
1 penalty pas, nu ik zie. En rode kaarten 'mee'? Geeneen?
Volgend seizoen dan maar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik had het liever helemaal zonder "Hulp van de scheids" gedaan.
Immers en Pelle sowieso samen 50% van hun goals uit pingels.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
1 pingel is wel heel weinig trouwens.
Ik ben benieuwd hoeveel Feyenoord er dit seizoen meegehad heeft.
Mooi beeldquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1-1
Geen kampioenschap
Alles weg
Wow, ben jij nu serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Het is dat niemand jou serieus neemt anders zou je jezelf hiermee voor schut zetten.
volgens mij moet je dat uberhaupt opzoeken op google wat dat precies isquote:
xDquote:
Hou dit soort taal bij Davy aub.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |