Blijft leuker als Ajax het gewoon op eigen kracht doet ipv 'met de hulp van de schieds' en alleen maar om de azijnpissers ongelijk te geven.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Als de penalty + rood was gegeven had het al 4-0 gestaan.
Als...
Ajax doet het al het hele seizoen op eigen kracht. Wat lul je manquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Blijft leuker als Ajax het gewoon op eigen kracht doet ipv 'met de hulp van de schieds' en alleen maar om de azijnpissers ongelijk te geven.
Ajax doet het al 3 jaar op eigen krachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax doet het al het hele seizoen op eigen kracht. Wat lul je man
Zo kan je het ook zien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ajax doet het al 3 jaar op eigen kracht
dan begrijp je me verkeerd, of ben ik dronken, of allebeiquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax doet het al het hele seizoen op eigen kracht. Wat lul je man
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Blijft leuker als Ajax het gewoon op eigen kracht doet ipv 'met de hulp van de schieds' en alleen maar om de azijnpissers ongelijk te geven.
Ajax heeft pas 1/2 pingels meegehad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
dan begrijp je me verkeerd, of ben ik dronken, of allebei
zie voorgaande reactiequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]![]()
Als het gewoon terecht is dan is het geen hulp van de scheids, ook niet met aanhalingstekens.
hontquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, of jij bent dronken of legt het niet goed uit. Aangezien er geen hond is die jou snapt.
Jammer, ik had het liever helemaal zonder "Hulp van de scheids" gedaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
1 penalty pas, nu ik zie. En rode kaarten 'mee'? Geeneen?
Volgend seizoen dan maar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer, ik had het liever helemaal zonder "Hulp van de scheids" gedaan.
Immers en Pelle sowieso samen 50% van hun goals uit pingels.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef GGMM het volgende:
1 pingel is wel heel weinig trouwens.
Ik ben benieuwd hoeveel Feyenoord er dit seizoen meegehad heeft.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:08 schreef ClapClapYourHands het volgende:
1-1
Geen kampioenschap
Alles weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |