Zoals ik al zei, Ajax heeft dit seizoen nog niet 1 keer een wedstrijd gewonnen waarin ze niet de veel betere ploeg waren en met afstand de meeste kansen hebben gehadquote:
oh, nog even duimen dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Paar goede kansen gehad om op 1-2 te komen, maar falen.
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax wordt hier wel genaaid zeg3 pingels niet gegeven met de bijbehorende kaarten
ajax krijgt geen penalty's, het is ongelofelijk....quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef Geo4kant het volgende:
Ajax wordt hier wel genaaid zeg3 pingels niet gegeven met de bijbehorende kaarten
Vandaag werken je jinxen gewoon niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, Ajax heeft dit seizoen nog niet 1 keer een wedstrijd gewonnen waarin ze niet de veel betere ploeg waren en met afstand de meeste kansen hebben gehad
Vandaag jinx ik ook niet, maar ben ik zeer serieus. Ajax speelt gewoon zeer slechtquote:
Onbegrijpelijk dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ajax krijgt geen penalty's, het is ongelofelijk....
Hij heeft nog een gokschuld openstaan bij Vlaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dit.
En die kerel mag volgende week gewoon weer fluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |