Het is kinder tv, dat mag nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zie Dora nooit met een frikandel in d'r mond, maar oke.
Wie, Remco?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou knettergek worden van die Gordon
Ik heb die ene gozer uit zijn LA Voices bij mij in het flat wonen, ik zal eens vragen aan hem hoe het is om met die gek te werken
Die blonde jonge knulquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in die rugtas zitquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in die rugtas zit
Hahahahaquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat er allemaal in die rugtas zit
Disturbingquote:
Die Benny krijgt alles voor elkaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:21 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]jij hebt er een kijkje in mogen nemen?
Oeh ik krijg trekquote:
Dat, en aan het acteertalent.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:22 schreef Stickertje het volgende:
aan deze spanning kan gtst nog een puntje aan zuigen
Die creep met die lange haren?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zou knettergek worden van die Gordon
Ik heb die ene gozer uit zijn LA Voices bij mij in het flat wonen, ik zal eens vragen aan hem hoe het is om met die gek te werken
Volgens mij is zij van TVK-1quote:
Ah ddankuquote:
Nee die blonde jonge knulquote:
ditquote:
230, gewoon het stopcontact, dat is het goedkoopst.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef D. het volgende:
Hoeveel volt zijn de stroomschokken die het publiek krijgt als ze niet klappen?
de acteerlessen kosten al genoeg natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
230, gewoon het stopcontact, dat is het goedkoopst.
Ik luister de helft maiden en de helft x-factorquote:
Daarom!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef D. het volgende:
[..]
de acteerlessen kosten al genoeg natuurlijk
En moest toen wijken voor een excuusjongetjequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:24 schreef iBenny het volgende:
Ze kwam toen volgens mij in team Nick en Simon
Ik ook niet, was het te merken?quote:
Deze auditie was niet super, maar je hoort dat ze talent heeft, daarom is ze door.quote:
Dat is mijn middelste naamquote:
Dat in die kamer is opgenomen en onder willekeurige kandidaten geplaktquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef Karina het volgende:
Het komt wel allemaal erg nep over. Hoe de jury reageert.
Nee, ik hoorde hhehehehehe hehehehehe hehehehehehehe. En nog meer riedeltjes.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Deze auditie was niet super, maar je hoort dat ze talent heeft, daarom is ze door.
Bingoquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
Ali laat dr niet door > Gordon boos > Reclame > Gordon boos > Gordon niet meer boos
Maar met dildo's en handboeien?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:26 schreef iBenny het volgende:
"Ali B en Gordon praten het uit zonder de camera's"
er was geen budget voor wendy?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nu wendy er niet is moeten de kandidaten elkaar interviewen
Ja, X-Factor zou toch weer komen, maar ik zie nu alleen The Voice Kids?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef iBenny het volgende:
14 jaar? Dit is toch ook gewoon THe Voice Kids materiaal?
stage-vaderquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben de kers op de taart van de carriere van m'n vader? Oke dan
Hij kliert niet, en ik vind hem echt aardig, maar het is wel een beetje een lulletje rozenwater zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |