Nou het begin lijkt er wel een beetje op qua melodiequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:10 schreef Stickertje het volgende:
jammer dat niemand het koningslied zingt
Nee, het is geen Inge de Bruin, dat is waar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat lelijk is, dan is 90% in Nederland lelijk. Of je het echt aantrekkelijk vindt is een tweedeBeetje een blonde Yo, erg gemaakt. Maar lelijk, nee toch?
nee xfactor is cool!quote:
Aaawhquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee xfactor is cool!
Lief ligt hier met haar hoofd op mijn schouder
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom vinden ze dit goed? Ze heeft de timing van een overspannen kookwekker
Omdat Gordonquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom vinden ze dit goed? Ze heeft de timing van een overspannen kookwekker
Huuuuuu, dat is pas echt lelijk en nog opgespoten ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, het is geen Inge de Bruin, dat is waar.
En nog posten ook tussendoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
nee xfactor is cool!
Lief ligt hier met haar hoofd op mijn schouder
ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
Ali laat dr niet door > Gordon boos > Reclame > Gordon boos > Gordon niet meer boos
Ik kan Ali wel hebben, dat gekak met die Rrrrrrrrrrrrrrrr van Candy daar word ik gek van, zeker met die zoete stem erbijquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef BabeWatcher het volgende:
Candy werkt al jaren met Amerikanen maar spreekt geen Engels. Ali is in Nederland geboren, maar moet bijna ondertiteld worden.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
Ali laat dr niet door > Gordon boos > Reclame > Gordon boos > Gordon niet meer boos
dit!quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
SPOILERquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef iBenny het volgende:
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Huuuuuu, dat is pas echt lelijk en nog opgespoten ook
Datquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit klonk toch écht nergens naar? Waarom dat overspannen gedoe
...quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef BabeWatcher het volgende:
Hee, weer iets dat ik moet kijkenleuke jonge dansende meisjes
Ik had Ali ook wat vervelender verwacht ofzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef vencodark het volgende:
Ah joh die Ali en Gordon neppen de boel een beetje voor wat extra smulwaarde. Ik trap er mooi niet in.![]()
Ik kan Ali wel pruimen, hij lacht lief.
ali's accent is vervelendquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had Ali ook wat vervelender verwacht ofzo
ik hoor een slechte Frans Bauer imitatiorquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef Lutte het volgende:
Ondertussen op SBS: gemillimeterde vrouwkes.
Wat, make-overs?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:15 schreef Lutte het volgende:
Ondertussen op SBS: gemillimeterde vrouwkes.
Popcorn staat al klaarquote:
Het nichtje van Cora.quote:
En voor je het door hebt, neem je dat over als je veel met die gast om zou gaan. Denk ik zo maar.quote:
Whahahahaquote:
Hij is in de war door al dat geacteer bij XFAquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Flora natuurlijk. Of wil je zeggen dat Cora van Mora ook niet echt is?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Flora natuurlijk. Of wil je zeggen dat Cora van Mora ook niet echt is?
Ik zou knettergek worden van die Gordonquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Angela zei al; dit maak ik elk jaar mee
Het rijmt iig op Mora en Cora.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik zie Dora nooit met een frikandel in d'r mond, maar oke.
Dat is de 18+ versiequote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Babewatcher kijkt andere filmpjes van Dora, daarin gebeurt dat wel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:19 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |