Kriosoep, wees niet zo hostiel mii boy. Ik ben harde man. Hier speciaal voor jou een liedje:quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Hem niet vanaf die track al liefhebben.
[..]
Ricky please. Chiboi.
Had je toen ook kekke 18 jarige stagiaire begeleidsters?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dit was DA anthem op kamp in de 1e klas, was toen 12.
Verre van hostiel, mijn waarde broeder. En lief, dank je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kriosoep, wees niet zo hostiel mii boy. Ik ben harde man. Hier speciaal voor jou een liedje:
Oh bahquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die hoorde bij die autistenclub die er ineens allemaal bijkwamen.
die ik vervolgens nooit meer heb teruggezienquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die hoorde bij die autistenclub die er ineens allemaal bijkwamen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
die autistenclub die er ineens allemaal bijkwamen.
quote:
Af en toe komt er nog weleens eentje voorbij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
die ik vervolgens nooit meer heb teruggezien
Stage? Op de havo?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:51 schreef RickoKun het volgende:
Had je toen ook kekke 18 jarige stagiaire begeleidsters?
Bij de AH?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh wacht, heb alleen maar een week een snuffelstage gelopen in die 4 jaar. Echte stage was pas 3e jaar @ hbo.
Je zei tog 1ste brugklas.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stage? Op de havo?
Oh wacht, heb alleen maar een week een snuffelstage gelopen in die 4 jaar. Echte stage was pas 3e jaar @ hbo.
is dat beest wel helemaal goed?quote:
Weenie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
is dat beest wel helemaal goed?
Beetje rare ogenquote:
As a matter of fact, JAquote:
Keek nog Pokémon man, smackte alleen pronte tienerbilletjes nog toen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je zei tog 1ste brugklas.
Misschien had je wel zo'n geil PABO snolletje van 18 die wel zin had in 11 jarig piemelvlees
Hij is nu bij dwddquote:
Cakequote:
Tel Sell in vermomming.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat stomme filmpje nog een keer op dwdd
Nog niet, moet het nog eens fabricerenquote:
Wat je zegt ben je zelfquote:
Dan weet je in theorie, maar niet in praktijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog niet, moet het nog eens fabriceren
Gelukkig niet 450x herhaaldquote:
Maar: "Dit alles bij....de...wereld...draait...doowr.." dan weer wel.quote:
Je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:04 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan weet je in theorie, maar niet in praktijk.
Durf te wedden dat je meer drugs gedaan hebt dan ikquote:
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Durf te wedden dat je meer drugs gedaan hebt dan ik
* armen over elkaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Maar: "Dit alles bij....de...wereld...draait...doowr.." dan weer wel.
Ik ook nietquote:
Willekeurige band.quote:
Whehe, die dude die tegen Rocky vocht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou jeej, spider rico weer bij elkaar.
Whehequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Willekeurige band.
"Oh shit, jullie zijn echt kei goed de beste omg."
Ik ben erop uitgekeken.
De afstandbediening leeft hier ook zijn eigen leventje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Whehehet staat hier heel toevallig op
Ja maar dit is de Dennis weening -variantquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Whehe, die dude die tegen Rocky vocht.
Lachen als dat paard ineens gaat headbangenquote:
Hier ook, dan ben ik hem weer kwijt enzoquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De afstandbediening leeft hier ook zijn eigen leventje.
Zo vervelend. Een beetje rondtasten. "Waar is dat kloteding? Shit."quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook, dan ben ik hem weer kwijt enzo
Precies ditquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:13 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo vervelend. Een beetje rondtasten. "Waar is dat kloteding? Shit."
"Oh, hehe, ik zat erop."quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies diten dan maar opstaan en vervolgens toch dat ding naast je vinden
quote:
"Maakt niet uit, ik heb hem gevonden."quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]en vervolgens " ik voelde het niet eens. "
GÁST!quote:
Ik ook ja.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
GÁST!
IK ZOCHT DIT AL JAAAREN. HOLY FUCK, blij dat ik heb gekeken!
"Ik wil erin, ik wil erin, ik wil erin!!"quote:
Maar sowieso een hagedis die Johanna heetquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
"Ik wil erin, ik wil erin, ik wil erin!!"
"WRAAAAHHH!!"
"WHAAAAH!!!"
Was serieus al meer dan 10 jaar op zoek met de vage jeugdherinnering die ik nog had ervan, had ik bijna niet geklikt ook, was ik nog weet ik veel hoeveel jaar nog op zoek geweestquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ook ja.Shit, ik lach me kapot.
![]()
Joanna the goanna.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar sowieso een hagedis die Johanna heet
Ik dacht er ineens aan net, shit, fucking hilarisch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was serieus al meer dan 10 jaar op zoek met de vage jeugdherinnering die ik nog had ervan, had ik bijna niet geklikt ook, was ik nog weet ik veel hoeveel jaar nog op zoek geweest![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:30 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik dacht er ineens aan net, shit, fucking hilarisch.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste 40 min staan iig hier.
Ik had die ook, en mijn moeder leverde die in bij de kringloop. Net zoals de verzameling elpee's van mijn vader.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was sowieso vergeten dat ik die film op VHS had, lol
Neequote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had die ook, en mijn moeder leverde die in bij de kringloop. Net zoals de verzameling elpee's van mijn vader.![]()
Harteloos wicht.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Geweldige film. Ik kan er niet meer over zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste 40 min staan iig hier.
With my pack on my back, down the road I will stray.
Had 'm ook op video volgens mij, in een stoere 10-jarige bui op Q-day verkocht onder het mom van "toch niet meer nodig", samen met allemaal Bassie & Adriaan videobanden enzo. 10 Jaar later weer spijt natuurlijk, uit nostalgische overwegingen toen de hele Bassie & Adriaan DVD-set op bol.com besteldquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik had die ook, en mijn moeder leverde die in bij de kringloop. Net zoals de verzameling elpee's van mijn vader.![]()
Harteloos wicht.
Slecht van je.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was sowieso vergeten dat ik die film op VHS had, lol
Jawel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee!!!
Mijn moeder zou het op z'n minst vragen :/
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Ik ga em ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De eerste 40 min staan iig hier.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Bassie en Adriaan in Amerika.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had 'm ook op video volgens mij, in een stoere 10-jarige bui op Q-day verkocht onder het mom van "toch niet meer nodig", samen met allemaal Bassie & Adriaan videobanden enzo. 10 Jaar later weer spijt natuurlijk, uit nostalgische overwegingen toen de hele Bassie & Adriaan DVD-set op bol.com besteld![]()
.
Ik kan niet alles onthouden hoor .. Behalve wat er met je hamster gebeurdequote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechte jeugd, probleemkind, issues enz. etc.
Stahp.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet alles onthouden hoor .. Behalve wat er met je hamster gebeurde!
Vond eerder de baron eng, norse schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan in Amerika.![]()
Maar mijn broer was doodsbang voor de plaaggeest.
Mijn deelneming.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Keek het net even, kan er niets van herinneren.
Opruimwoede?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jawel.
Ze ruimde alles op, ze heeft ook de band met Scruffy weggegeven.
Hilarisch, ik lach nu nogquote:
Hij is bijna dertig, en nog steeds bang voor clowns.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond eerder de baron eng, norse schreeuwlelijk.
Drie vingers in de luchtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn oren zijn van m'n hoofd gevallen door het Koningslied.
"Ik verbond het rode draadje met het bruine draadje, maar ik moest de blauwe hebben"quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd die telefoons die stukgemaakt werdendat vond ik zonde
Oké, ik dacht trommels.. Vond het ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Ik verbond het rode draadje met het bruine draadje, maar ik moest de blauwe hebben"
DROMMELS, DROMMELS, DROMMELS, STOMMELING, UILSKUIKEN, ZAK PATAT, FRIKANDEL!
[ afbeelding ].
Cavia, hallo Nico dijkshoornquote:
Sam Sam ???quote:
Oh godquote:
Nietsquote:
Oh verkeerd verbondenquote:
Altijdquote:
Kan ik niets aan doen.quote:
Plus geeft meer.. veel meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Rood op de plus, zwart op de min.
"Ja, dat weet ik niet."quote:
Bossche bolquote:
Eentje delen?quote:
NEEEEE dat was altijd zo saai.quote:
En dan die blonde vrouw die er bij hoordequote:
ijverige bij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ afbeelding ]
En dan vooral 's ochtends.
Bek houden en doorwerken.
Grmblgewoonniepratensochtendsjagrmblquote:
Rietje.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan die blonde vrouw die er bij hoorde
Linker of rechterkant?quote:
Het midden.quote:
Doe normaal, maf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grmblgewoonniepratensochtendsjagrmbl
Je bent nu al de derde die dit tegen mij zegt vandaag...quote:
Maar je deed het nietquote:
1 ervan was ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent nu al de derde die dit tegen mij zegt vandaag...
quote:
quote:
Muziek ookquote:
Jij blijft over, hehe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar gewoon een rietje in die bossche bol en dan mag jij hebben wat er over blijft.
Nou en blij dat we er mee zijnquote:
Niet?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou en blij dat we er mee zijn
Eens is*quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEEE dat was altijd zo saai.
Ja weet ik niet?quote:
Happy hardcorequote:
Nou als ik kon kiezen tussen een bossche bol of mijzelf.. dan maar de bossche bol hoorquote:
Degene die verantwoordelijk is voor de taptoe had vast een hekel aan kinderen.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou als ik kon kiezen tussen een bossche bol of mijzelf.. dan maar de bossche bol hoor
Lekkerder en maagvullingquote:
Nou vertelquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:16 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je maag kan ook met iets anders lekkers gevuld worden.
Pussy.quote:
Gevulde kat... Apartquote:
w.atquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:14 schreef Nestalgie het volgende:
en net was er een dikke negerin die zegt im.chateen ofzo en dan over dingen.wat ze is en wat ze doet etc.
Vis?quote:
Ik wil het niet wetenquote:
Is niet grappig hoorquote:
Spotten met visquote:
Dat kan nooit.quote:
Volgende keer meer respectvol over vis, ja.quote:
Zeker. :squote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer meer respectvol over vis, ja.
Nee, jij wel?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:05 schreef CristinaYang het volgende:
Hoi allemaal, al van het weekend aan het genieten?
Nee, moet nog iets meer dan een uurtje werken. Wel gelunched bij een steakhouse net, dat was een redelijk begin. Godsjezus wat zit ik vol.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:15 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nee, moet nog iets meer dan een uurtje werken. Wel gelunched bij een steakhouse net, dat was een redelijk begin. Godsjezus wat zit ik vol.
Het was erg fijn. Lekker Amerikaans ook allemaal, naderhand Carrotcake enzoquote:
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het was erg fijn. Lekker Amerikaans ook allemaal, naderhand Carrotcake enzoGa het eten het meest van alles missen denk ik
quote:
quote:
Spoiler?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:51 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wijfje in die toestand nog in te strakke jurken wurmen. Normaal is het al kielekiele bij dr.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]Sukkeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
wil je pik?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
Kom op jongens ik verveel me, gimme something
quote:Op zaterdag 20 april 2013 08:31 schreef mymoodfentje het volgende:
[ afbeelding ]
mind is blown
weekender
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
Kom op jongens ik verveel me, gimme something
Dat was minstens zo slecht als dat lied zelf.quote:
Er zitten gewoon zoveel ontzettend grove fouten in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:01 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat was minstens zo slecht als dat lied zelf.
Ja dat wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:04 schreef Modus het volgende:
Ja dat wel maar mensen zaten daar keihard te lachen alsof die vent Youp was ofzo, zijn 'grappen' waren echt tenenkrommend vond ik..
't Interesseart mah niequote:Op zaterdag 20 april 2013 13:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh die doos met d'r slechte columns en sinds kort speelt ze toch ook in zo'n serie?
Die redenatie probeerde je eergisteren ofzo ook al bij me, maar ik zal je moeten teleurstellen helaas.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het interesseert je genoeg om je desinteresse aan te geven.
Dit is de reden waarom mensen jou irritant vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 13:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Het interesseert je genoeg om je desinteresse aan te geven.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 13:43 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dit is de reden waarom mensen jou irritant vinden.
Juist. Leess je dat dqod?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgende keer meer respectvol over vis, ja.
sis is een vies meisje heel stiekemquote:
Snel gegaan dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet echt, hangen ter hoogte van m'n kut.
en slangen dtquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Ze houdt wel van poolse worst heb ik me laten vertellen
Sarcasme, ken hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Rest in rest in peace ja?Beetje dubbelop
Komt me niet bekend voor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeilijk te herkennen bij jou, maar dat had ik al eens gezegd.
Ik ben geheelonthouder sinds 3 weken.quote:
zou toch maar weer gaan zuipen dan.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:32 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder sinds 3 weken.
No can do, training, afvallen dit dat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
zou toch maar weer gaan zuipen dan.
In de waggie broer?quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hardop gelachen.
Deels omdat ik vannacht 4 gram Blueberry met 2 matties heb weggeblazed en nogsteeds skaffa ben.
gottschalk is die blonde adonis die wetten das presenteerde in duitslandquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat men dit logo heeft gejat van iets wat al bestaat, maar ik kom er niet op. Iemand?
In ieder geval niet van V..quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef fyah het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet zeker dat men dit logo heeft gejat van iets wat al bestaat, maar ik kom er niet op. Iemand?
Het is "joa zeet 'ie".quote:
Ah, dan is het goed!quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Weet ik maar dan snapt de helft er hier niets van.
quote:
Net nog Fila-sneakers geschoord, van ¤70 naar ¤35 naar ¤17,50quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:46 schreef Zosk het volgende:
Altijd mooi 2 voor de prijs van 1 broeken acties. Dan is het nog leuk om een broek te kopen.
Lijkt op foxy.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Ah, dan is het goed!
[..]
[ afbeelding ]
Qua schoenen boeit het mij ook niet, liefst goedkoop inderdaad. Maar fatsoenlijke broeken kan ik gewoon niet vinden onder de ¤ 90.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net nog Fila-sneakers geschoord, van ¤70 naar ¤35 naar ¤17,50_!
#cheapswag #nopc #nouveauriche
geschoordquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Net nog Fila-sneakers geschoord, van ¤70 naar ¤35 naar ¤17,50_!
#cheapswag #nopc #nouveauriche
Ik weiger om zoveel voor een broek te betalenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Qua schoenen boeit het mij ook niet, liefst goedkoop inderdaad. Maar fatsoenlijke broeken kan ik gewoon niet vinden onder de ¤ 90.
Gescoord*quote:
Ja, ik googlede al en zag dat ze tegenwoordig ook normaal schoeisel hebben. In mijn jonge jaren was het vooral dit soort tumoren:quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gescoord*
En niks mis met Fila, been rockin' those for 2 decades.
[ afbeelding ]
Deze trouwens, lekker simpel.
Bij voorbaat haten op Filaquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:07 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, ik googlede al en zag dat ze tegenwoordig ook normaal schoeisel hebben. In mijn jonge jaren was het vooral dit soort tumoren:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]![]()
![]()
Sowieso haat forever omdat ze die monsters ooit hebben durven maken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij voorbaat haten op Fila.
Bij voorbaat haten op Fila en niet up2date zijn.
Bij voorbaat haten op Fila en niet up2date zijn omdat je beeld nog uit 1982 stamt.
Die laatste 2 zijn gewoon hardquote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef krioro het volgende:
En zie tevens die rare dingen die je nu net zelf post.
Ik vind ze niet extreem lelijk maar ook niet mooi. Die je gekocht hebt zijn iig beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die laatste 2 zijn gewoon hard.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik vind ze niet extreem lelijk maar ook niet mooi. Die je gekocht hebt zijn iig beter.
Vanzelfsprekendquote:Maar ik had het over die 2 daarvoor natuurlijk.
Bristolswag.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |