Bassie en Adriaan in Amerika.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Had 'm ook op video volgens mij, in een stoere 10-jarige bui op Q-day verkocht onder het mom van "toch niet meer nodig", samen met allemaal Bassie & Adriaan videobanden enzo. 10 Jaar later weer spijt natuurlijk, uit nostalgische overwegingen toen de hele Bassie & Adriaan DVD-set op bol.com besteld![]()
.
Ik kan niet alles onthouden hoor .. Behalve wat er met je hamster gebeurdequote:
Sowieso.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Slechte jeugd, probleemkind, issues enz. etc.
Stahp.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan niet alles onthouden hoor .. Behalve wat er met je hamster gebeurde!
Vond eerder de baron eng, norse schreeuwlelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Bassie en Adriaan in Amerika.![]()
Maar mijn broer was doodsbang voor de plaaggeest.
Mijn deelneming.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Keek het net even, kan er niets van herinneren.
Opruimwoede?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Jawel.
Ze ruimde alles op, ze heeft ook de band met Scruffy weggegeven.
Hilarisch, ik lach nu nogquote:
Hij is bijna dertig, en nog steeds bang voor clowns.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vond eerder de baron eng, norse schreeuwlelijk.
Drie vingers in de luchtquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
Mijn oren zijn van m'n hoofd gevallen door het Koningslied.
"Ik verbond het rode draadje met het bruine draadje, maar ik moest de blauwe hebben"quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Altijd die telefoons die stukgemaakt werdendat vond ik zonde
Oké, ik dacht trommels.. Vond het ook nergens op slaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 20:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
"Ik verbond het rode draadje met het bruine draadje, maar ik moest de blauwe hebben"
DROMMELS, DROMMELS, DROMMELS, STOMMELING, UILSKUIKEN, ZAK PATAT, FRIKANDEL!
[ afbeelding ].
Cavia, hallo Nico dijkshoornquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |