Die zit lekker in een mooie zwarte geparkeerde van, met eten en drinken voor een week zodat ie dr een tijdje kan zitten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat die gast niet meer in Boston of omgeving is.
Ik verwacht inderdaad ook dat de FBI al deze moeite voor niks doet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat die gast niet meer in Boston of omgeving is.
Zul je altijd houdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat de media dat ook benadrukken is natuurlijk wel heel treurig.
White shirtquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:41 schreef Snowballed het volgende:
Grab that kid in the grey tshirt right in front of you!
Je zit per ongeluk naar Vatican Scanner te luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:41 schreef Snowballed het volgende:
Grab that kid in the grey tshirt right in front of you!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zit per ongeluk naar Vatican Scanner te luisteren.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Je zit per ongeluk naar Vatican Scanner te luisteren.
Dat is een Tsjeteense folklore.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:41 schreef Elusive het volgende:
dus dan heeft suspect 2 vast ook een bomvestje om, als er een cop bij hem in de buurt komt *boem* ?
Slowakije (Slovakia)quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vooral ook omdat Chech eerst samen met Slovenia een land was, en Chechenya onderdeel was van the Evil Empire.
Ik hoop dat ie een grap maakte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
Slowakije (Slovakia)
Slovenia was dan weer onderdeel van Joegoslavie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |