ja, suicide vestquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:38 schreef Elusive het volgende:
had suspect 1 nou een bomvest/gordel om ?
Het is de Czech Republic.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Chech Republic en Chechnya (also known as The Chechen Republic)
Ik kan de verwarring enigszins begrijpen
Ah ok, op die politie scanner hoor je zoveel vage meukquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:38 schreef Kirov het volgende:
[..]
Onbekend, de politie gaat wel wat in Cambridge opblazen.
New York Post heeft ook gewoon gefaald met foto's van 'verdachten' die niet verdacht waren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel als ze geen enorme schadeclaim aan de broek willen, in dit geval.
Vooral ook omdat Chech eerst samen met Slovenia een land was, en Chechenya onderdeel was van the Evil Empire.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Chech Republic en Chechnya (also known as The Chechen Republic)
Ik kan de verwarring enigszins begrijpen
Is aangekondigd op een persbriefingquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ah ok, op die politie scanner hoor je zoveel vage meuk
Stiekem hoop ik dat ie wegkomtquote:
i know, typo, maar dat bedoelde ik ook, zoveel verschillend klinkt Czech Republic en Chechen Republic niet, daarnaast zijn de meeste amerikanen geografisch niet heel sterkquote:
Ze weten nog steeds niet waar hij is..quote:
Ja laten we hopen dat een harteloze moordenaar wegkomt met zijn dadenquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ie wegkomt
gewoon, omdat dat nooit gebeurd/
Da's waar maar ik denk dat het juridisch toch niet helemaal hetzelfde zit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
New York Post heeft ook gewoon gefaald met foto's van 'verdachten' die niet verdacht waren.
-- Tamerlan Tsarnaev was wearing explosives and a triggering device when he died, a source briefed on the investigation told CNN's Deborah Feyerick.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:38 schreef Elusive het volgende:
had suspect 1 nou een bomvest/gordel om ?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ie wegkomt
gewoon, omdat dat nooit gebeurd/
Ach, er gebeurd eindelijk weer eens watquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ja laten we hopen dat een harteloze moordenaar wegkomt met zijn daden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |