quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:19 schreef yorkick het volgende:
[..]
Geen:Maar:
![]()
En ja dit is een powerbank, haalt ie ook daadwerkelijk 4400 mAh is de vraag.
Had ik ook die van mij stond ook precies een week op opening. Nu is hij sinds de 17e dispatched. Dus ik neem aan dat hij onderweg is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:49 schreef King-Ernie het volgende:
De track and trace van mijn 2 pakketjes staan al langer dan een week op dezelfde status.
Pakketje 1:
Qiyun, Beijing, Netherlands
Pakketje 2:
Source, PEK, Netherlands
Ze hebben twee verschillende statussen maar ze zijn precies tegelijk verzonden. Als ik het via
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp
staat er alleen opening
Iemand een idee wat er aan de hand is?
Uit de OP. Mja, zo is dat nu eenmaal. Gewoon geduldig wachten is het antwoord.quote:Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar; ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Mijn tracking staat nu op transporting, dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uit de OP. Mja, zo is dat nu eenmaal. Gewoon geduldig wachten is het antwoord.
Wat is dat precies? Props balanceren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef shiznuts het volgende:
De 720P (en binnenkort/inmiddels 1080P?) 808 cams zetten min of meer de standaard voor RC cams.
Die ingebouwde dingetjes zijn wel geinig, maar de footage is niet optimaal.
Dus zelf ben ik eerder van de ideologie een quadje zonder cam halen en er een 808 op mikken.
Iemand trouwens ooit props gebalanceerd? Schijnt een great deal uit te maken.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Props balanceren?
Ah het maakt je quad veel stabieler!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef shiznuts het volgende:
*ughm* 808 #16 V2 *ughm*.
[..]
Footage zonder prop balanceren
Met
Maakt inderdaad aardig wat uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef shiznuts het volgende:
+/-quote:
Een 808 onder een quadcopter hangen schijnt lastiger te zijn dan het klinkt. Althans wat ik lees van rcgroups.com. Ik heb iig nog geen goede tutorial kunnen vinden en lees vooral dat voor noobs zoals ik een v959 of de upgrade hiervan de v222 een prima out of the box optie is. Hoewel ik zelf ook nog twijfel omdat ik die 720p breedbeeld footage van een 808 wel heel vet vind. Aan de andere kant heb ik geen zin om met klittenband en solderen een camera onder zon ding te hangen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef shiznuts het volgende:
De 720P (en binnenkort/inmiddels 1080P?) 808 cams zetten min of meer de standaard voor RC cams.
Die ingebouwde dingetjes zijn wel geinig, maar de footage is niet optimaal.
Dus zelf ben ik eerder van de ideologie een quadje zonder cam halen en er een 808 op mikken.
Heb je het over die tablet die van de week in de "panicbuying" (ofzo ietsquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef yorkick het volgende:
Iemand nog wat gehoord/ gevraagd naar de Buysku tablets?
Mijne staat nog steeds op paid.. geen mail.
Kon je dan niet beter deze nemen? Die heeft namelijk 13000 mAh en bijna net zo duur als je verzenden erbij telt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:29 schreef shiznuts het volgende:
Heb toch deze maar besteld:
[ afbeelding ]
• http://detail.tmall.com/item.htm?id=20071616199 ( /yext )
Eerst maar eens low risk proberen.
Don't worry, als het wat is haal ik vast nog wel een YB647 of YB628 als upgrade.
Nog een keer om refund vragen dan maar.quote:could you please consider to choose other items in our webshop ?we can give you big discount ,ok ?
Wat doen ze nu moeilijkquote:Op zondag 21 april 2013 11:13 schreef nodig het volgende:
Reactie BuySKU terug:
[..]
Nog een keer om refund vragen dan maar.
I know... Als ze nu nog een keer met zo'n bericht komen dan ga ik het woordje ''claim'' gebruiken dan zal het vast en zeker rap gaanquote:Op zondag 21 april 2013 11:15 schreef davedavy het volgende:
[..]
Wat doen ze nu moeilijkHet is hun eigen schuld
Mja, mijn Pebble Pro is ook 13200mAh. Is wel leuk en alles, maar heb je niks aan als 'ie niet lekker werkt en ook al niet als je 'em toch niet meeneemt omdat 'ie te groot en zwaar is.quote:Op zondag 21 april 2013 10:01 schreef davedavy het volgende:
[..]
Kon je dan niet beter deze nemen? Die heeft namelijk 13000 mAh en bijna net zo duur als je verzenden erbij telt.
En besteld.quote:Op zondag 21 april 2013 09:46 schreef davedavy het volgende:
Ik heb ook een nieuwe muis nodig, ik ga denk ik voor deze.
[ afbeelding ]
geef het nog een weekje. Ze moeten ook wat tijd hebben om te reageren.quote:
quote:We are now issueing the refund for you. Usually it takes 1-3 business days for the money return to your paypal account.Your patience is appreciated.
eerst gewoon eens mailen. Dreigen kan altijd later nog.quote:Op zondag 21 april 2013 18:11 schreef Syphixx het volgende:
m'n neon lichten voor auto werken al niet meer godverdomme
mss mailke sturen dat ze DOA zijn en dreigne met pp claim ?
Tenzij het om eForChina of Sunsky gaat, dan kun je beter meteen beginnen met een claimquote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
eerst gewoon eens mailen. Dreigen kan altijd later nog.
Ik hoef echt bijna nooit te dreigen
geweldig die webshop chatsquote:Op zondag 21 april 2013 18:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
eerst gewoon eens mailen. Dreigen kan altijd later nog.
Ik hoef echt bijna nooit te dreigen en claimen doe ik ook zeer weinig terwijl ik toch best veel koop.
Ik gooi 'em maar eens in de repeat. BIC... doet over het algemeen niet meer aan crazy kortingen tenzij het een speciale actie(week) is. Doorgaans is de maximale korting met coupons gelijk aan de korting die je krijgt door een recommender op te geven, welke 5% bedraagt. Coupons en recommenders zijn niet in combinatie met elkaar te gebruiken. Zodra BIC een speciale actie heeft, vind je dat op de mainsite in zo'n grote announcebalk. Zoals deze:quote:Op zondag 21 april 2013 21:18 schreef Miniem het volgende:
Wat is momenteel de hoogste kortingscoupon bij BIC?
quote:Buyincoins | 5 % | Recommender | Nicknames/codes uit signatures en ondertitels FOK!users | N.v.t.
BIC COUPONS stand 20-2-2013
5%THANKS • 5% eenmalige korting
5%eBay2012 • 5% eenmalige korting
5BELLEZA • 5% korting, t/m 28 februari 2013 twee keer te gebruiken
5FeBay2013 • 5% korting, t/m 31 december 2013 twee keer te gebruiken
2Dropper2013 • 2% korting, onbeperkt bruikbaar t/m 31 december 2013
Couponverzamelsites:
www.tjoos.com • www.retailmenot.com • www.chinaprices.ru/coupons.php • www.knoji.com/coupons
Let op! Korting werkt vaak niet op producten die al afgeprijsd zijn of wanneer het om een pre-order gaat.
wat is dat???quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
Net maar even deze gekocht op eBay:
[ afbeelding ]
Ik neem aan dat je de beste deal hebt gevonden;). Zou je zo vriendelijk zijn de link erbij willen zetten? Wil er ook wel eentje!quote:Op zondag 21 april 2013 21:33 schreef davedavy het volgende:
Net maar even deze gekocht op eBay:
[ afbeelding ]
http://item.mobileweb.eba(...)HING&nid=01708368073quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef yorkick het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de beste deal hebt gevonden;). Zou je zo vriendelijk zijn de link erbij willen zetten? Wil er ook wel eentje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |