quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:19 schreef yorkick het volgende:
[..]
Geen:Maar:
![]()
En ja dit is een powerbank, haalt ie ook daadwerkelijk 4400 mAh is de vraag.
Had ik ook die van mij stond ook precies een week op opening. Nu is hij sinds de 17e dispatched. Dus ik neem aan dat hij onderweg is.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:49 schreef King-Ernie het volgende:
De track and trace van mijn 2 pakketjes staan al langer dan een week op dezelfde status.
Pakketje 1:
Qiyun, Beijing, Netherlands
Pakketje 2:
Source, PEK, Netherlands
Ze hebben twee verschillende statussen maar ze zijn precies tegelijk verzonden. Als ik het via
http://intmail.183.com.cn/itemstatus_en.jsp
staat er alleen opening
Iemand een idee wat er aan de hand is?
Uit de OP. Mja, zo is dat nu eenmaal. Gewoon geduldig wachten is het antwoord.quote:Tracking is vrij onnauwkeurig/-berekenbaar; ga ervan uit dat je er weinig aan hebt
Mijn tracking staat nu op transporting, dat kan wel kloppenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:40 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Uit de OP. Mja, zo is dat nu eenmaal. Gewoon geduldig wachten is het antwoord.
Wat is dat precies? Props balanceren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef shiznuts het volgende:
De 720P (en binnenkort/inmiddels 1080P?) 808 cams zetten min of meer de standaard voor RC cams.
Die ingebouwde dingetjes zijn wel geinig, maar de footage is niet optimaal.
Dus zelf ben ik eerder van de ideologie een quadje zonder cam halen en er een 808 op mikken.
Iemand trouwens ooit props gebalanceerd? Schijnt een great deal uit te maken.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Wat is dat precies? Props balanceren?
Ah het maakt je quad veel stabieler!quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:36 schreef shiznuts het volgende:
*ughm* 808 #16 V2 *ughm*.
[..]
Footage zonder prop balanceren
Met
Maakt inderdaad aardig wat uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef shiznuts het volgende:
+/-quote:
Een 808 onder een quadcopter hangen schijnt lastiger te zijn dan het klinkt. Althans wat ik lees van rcgroups.com. Ik heb iig nog geen goede tutorial kunnen vinden en lees vooral dat voor noobs zoals ik een v959 of de upgrade hiervan de v222 een prima out of the box optie is. Hoewel ik zelf ook nog twijfel omdat ik die 720p breedbeeld footage van een 808 wel heel vet vind. Aan de andere kant heb ik geen zin om met klittenband en solderen een camera onder zon ding te hangen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 19:12 schreef shiznuts het volgende:
De 720P (en binnenkort/inmiddels 1080P?) 808 cams zetten min of meer de standaard voor RC cams.
Die ingebouwde dingetjes zijn wel geinig, maar de footage is niet optimaal.
Dus zelf ben ik eerder van de ideologie een quadje zonder cam halen en er een 808 op mikken.
Heb je het over die tablet die van de week in de "panicbuying" (ofzo ietsquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:48 schreef yorkick het volgende:
Iemand nog wat gehoord/ gevraagd naar de Buysku tablets?
Mijne staat nog steeds op paid.. geen mail.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |