Die ziet er mooi uit! Ik ga vanmiddag eens zoeken naar wat portable speakersquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om gewoon voor een x-mini te gaan? Dan weet je zeker dat het goede kwaliteit is.
X-mini is wel leuk voor dat geld inderdaad. Op Amazon.co.uk ook nog best voordelig te krijgenquote:Op zaterdag 20 april 2013 10:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is het dan niet beter om gewoon voor een x-mini te gaan? Dan weet je zeker dat het goede kwaliteit is.
zo'n kleine? heb er ook een gekocht maar eigenlijk maar 1 keer gebruiktquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:12 schreef 0wen het volgende:
4 April een helicopter via ebay besteld, hoop hem deze week binnen te krijgen, kan ik mooi de mei vakantie klooien
Niet helemaal goed getest, maar toch wel zo'n 4 uur op vol volume.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:15 schreef heymanski het volgende:
[..]
En hoe lang gaat de batterij mee als deze opgeladen is ?
Ok, dank u wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Niet helemaal goed getest, maar toch wel zo'n 4 uur op vol volume.
Ik heb er al een extra batterij voor gekocht, 1.50 euro op ebay. Handig
Vaak hebben dat soort winkels ook wel een Aliexpress winkel (Staat bij de contact info de linkquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:20 schreef Volksrepubliek- het volgende:
Kan je als gewoon consument ook iets bestellen op Alibaba? Vaak staat er ook bij:
Minimum Order Quantity:
1 Piece/Pieces
Batterij: http://www.ebay.com/itm/4(...)id=p3984.m1497.l2649quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:25 schreef heymanski het volgende:
[..]
Ok, dank u wel.
Op welke site heb jij deze besteld ?
Niet bijzonder groot, wel 1 met een leuke functiequote:Op zaterdag 20 april 2013 11:16 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
zo'n kleine? heb er ook een gekocht maar eigenlijk maar 1 keer gebruikt
Kan geen aliexpress winkel vinden van die fabrieken, het zelfde product staat wel op aliexpress maar is toch weer +30$ duurder. Vandaar de vraag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:37 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Vaak hebben dat soort winkels ook wel een Aliexpress winkel (Staat bij de contact info de link)
Check dit danquote:Op zaterdag 20 april 2013 11:44 schreef 0wen het volgende:
[..]
Niet bijzonder groot, wel 1 met een leuke functie
[ afbeelding ]
BIC is bij mij ook heerlijk bezig. Order gedaan waarbij ik een gift kreeg (quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:08 schreef mtchel112 het volgende:
ben echt helemaal klaar met BIC, nu al vele malen heen er weer berichten gestuurd en ze zijn ze achterlijk dat ik me gewoon loop te ergeren.
DOA van 13 dollar, ik wil refund en zij boden eerst: 2 dollar refund, toen 4 dollar en toen mocht ik het op eigen kosten terug sturen en dan zouden zij een nieuwe sturen of een hele refund, nou mooi dus een hele refund.
Alleen stuur ik dus een bericht dat ik het goed vind dat ze een refund geven, sturen ze een bericht terug dat ik t eerst moet opsturen op eigen kosten
De gift kon je ook uitvinkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
BIC is bij mij ook heerlijk bezig. Order gedaan waarbij ik een gift kreeg (), krijg ik een mailtje dat de order in delen is verzonden, hebben ze die gift opgestuurd en m'n product waarop ik wacht nog niet
. Waardeloze gift dingetjes heb ik toch niks aan.
Spreekt alleen maar voor ze toch? Dat ze gewoon alles altijd zo snel mogelijk verzenden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:32 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
BIC is bij mij ook heerlijk bezig. Order gedaan waarbij ik een gift kreeg (), krijg ik een mailtje dat de order in delen is verzonden, hebben ze die gift opgestuurd en m'n product waarop ik wacht nog niet
. Waardeloze gift dingetjes heb ik toch niks aan.
Hmz, meestal zijn ze daar niet zo moeilijk. Dan maar gewoon een case niet ontvangen startenquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:08 schreef mtchel112 het volgende:
ben echt helemaal klaar met BIC, nu al vele malen heen er weer berichten gestuurd en ze zijn ze achterlijk dat ik me gewoon loop te ergeren.
DOA van 13 dollar, ik wil refund en zij boden eerst: 2 dollar refund, toen 4 dollar en toen mocht ik het op eigen kosten terug sturen en dan zouden zij een nieuwe sturen of een hele refund, nou mooi dus een hele refund.
Alleen stuur ik dus een bericht dat ik het goed vind dat ze een refund geven, sturen ze een bericht terug dat ik t eerst moet opsturen op eigen kosten
Ja dat is wel zo maar ik krijg een mailtje dat er wat verstuurd is. Dan hoop ik natuurlijk dat m'n order verzonden isquote:Op zaterdag 20 april 2013 12:57 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Spreekt alleen maar voor ze toch? Dat ze gewoon alles altijd zo snel mogelijk verzenden?
Geen:quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
@shiznuts: zo'n powerbank voor je telefoon?
die muis was het eerste wat ik ooit op ebay heb besteld trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |