Ik voel me wel een klein beetje verplicht. Al vind ik het meestal wel leuk. Alleen duren de programma's zo lang, 2 uur, ik trek dat niet. Anderhalf is beter.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet verplicht talentenjachten kijken.
Vind ik ook, hij vertelt lekker.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Leo Blokhuis is leuk, die kan zonder moeite een eigen progje in elkaar flansen.
Videodrome (1983)quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:27 schreef Karina het volgende:
En ik ben echt erg met tv kijken: users komen me van het ene topic uit het andere weghalen als er iets begint wat ik normaal OOK altijd kijk.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Drugshond het volgende:
Leo Blokhuis is leuk, die kan zonder moeite een eigen progje in elkaar flansen.
quote:
Heb ik volgens mij gezien. Al moet ik bekennen dat ik ZOVEEL heb gezien dat ik dingen door elkaar ga halenquote:
Door elkaar halen is beter dan herhalen...Het ene is creatief, het andere is een LP die niet voorbij de volgende groef geraakt.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik volgens mij gezien. Al moet ik bekennen dat ik ZOVEEL heb gezien dat ik dingen door elkaar ga halen
VHF-1 classics. Maar ja als Rick Asley gaat bleeren gaat die ook uit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
Ik mis wel een leuke muziekzender, vroeger had ik altijd MTV of The Box op, in plaats van de radio. Maar zoiets is er nu niet, MTV is allang geen muziekzender meer.
Mooi weer de Leeuw volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal niet herinneren, was dat ook bij Laat de Leeuw?
Ik heb nog analoge tvquote:Op zaterdag 20 april 2013 21:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
VHF-1 classics. Maar ja als Rick Asley gaat bleeren gaat die ook uit.
Ik zat al op youtube te zoeken, maar ik kon niets vinden. Wel een "optreden" van hem bij Radio 538, niet op youtube. Begint me heel vaag iets te dagen wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mooi weer de Leeuw volgens mij.
Mocht ie elke week een mopje vertellen.
Analoge TV.....wha ?!?!quote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog analoge tvEn bij Rick Astley gaat het geluid harder, ik houd wel van foute muziek zo nu en dan.
Serieus, ik vind het een leuk liedjequote:Op zaterdag 20 april 2013 21:01 schreef Specularium het volgende:
Corrie laat zich vrijwillig Rickrollen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |