quote:Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."
Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
bronquote:Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.
Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.
WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.
Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
quote:Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.
Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.
Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje
Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.
Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day
De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.
De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.
De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.
Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.
De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.
Speech van Obama:quote:Explosions rock Boston Marathon
Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.
Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.
The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.
Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.
bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Live streamsquote:Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.
The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.
We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.
I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.
I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.
I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.
Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.
We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.
Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.
You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.
Thank you very much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grey. Witte rugtas, ging een 'industrial building' in.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef CrushedTinBox het volgende:
Alle deuren open in het huis, toen hij een politieagent zag ging ie weer naar binnen, wat ik ervan verstaan heb. Groene trui aan.
die was onschuldigquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef Kirov het volgende:
Hoe zit het trouwens met de derde persoon? Of was dat de gegijzelde?
Ik verstond ook green sweater hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Grey. Witte rugtas, ging een 'industrial building' in.
Uitrokenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef Kijana het volgende:
Gaan ze het huis ook 'per ongeluk' in de fik steken?
Gelukkig geen woningquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Grey. Witte rugtas, ging een 'industrial building' in.
Sowieso. It's Friday, fuck this shit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef Markeerstift het volgende:
pff kom niet aan mijn werk toe! The suspense is killing me!
F5quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
iemand nog een werkende stream van die politie scanner? ik krijg een error
deze doet het prima al de hele tijd http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/webquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
iemand nog een werkende stream van die politie scanner? ik krijg een error
Welke kijken jullie hier?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb even snel de linkjes in voorgenoemd topic/pagina bij elkaar geschraapt. Misschien handig voor de OP, gezien vele mensen het steeds weer vragen:
Fox Stream: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
CNN Stream: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Al Jazeera Stream: http://www.aljazeera.com/watch_now/
Police scanner 1: http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
Police scanner 2: http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef AppleMartini het volgende:
Ik heb CNN en FOX op, en die tweede politiescanner.
Wat is deze?twitter:Breaking911 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:50:38NYC UPDATE *ALERT TO POLICE* Lookout for Honda CRV, MA Plate #36ES9 - Poss heading to #Manhattan Male white may be wearing suicide vest reageer retweet
Of dood, of opgepakt, of toch nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef sittingtuck het volgende:
Het beeld op CNN staat vol coppers , maar het lijken me rustiger dan net. Is de vogel gevlogen?
Ook geen getrokken wapens meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef sittingtuck het volgende:
Het beeld op CNN staat vol coppers , maar het lijken me rustiger dan net. Is de vogel gevlogen?
ze kunnen niet overal met de camera komen he.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef sittingtuck het volgende:
Ooggetuige zei dus dat er iemand was afgevoerd in een politie SUV.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef sittingtuck het volgende:
casual friday natuurlijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef AppleMartini het volgende:
Wat doet die politieman op FOX in zo'n sexy vest zonder shirt eronder
O jee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef Kirov het volgende:
Wat is deze?twitter:Breaking911 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:50:38NYC UPDATE *ALERT TO POLICE* Lookout for Honda CRV, MA Plate #36ES9 - Poss heading to #Manhattan Male white may be wearing suicide vest reageer retweet
hier live updates, er goede infoquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
www.ustream.tv/cbsnews/pop-out
goede stream dit
Zijn het twee verschillende radio's of verschillende linkjes naar dezelfde radio?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb even snel de linkjes in voorgenoemd topic/pagina bij elkaar geschraapt. Misschien handig voor de OP, gezien vele mensen het steeds weer vragen:
Fox Stream: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
CNN Stream: http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
Al Jazeera Stream: http://www.aljazeera.com/watch_now/
Police scanner 1: http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web
Police scanner 2: http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
Gelukkig komt 't uit de vertrouwde hoek. Zo weet ik tenminste wie ik wel en niet kan vertrouwen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:58 schreef Pharmacist het volgende:
Youtube van die Dzhokhar staat vol met Jihad stuff.
Hier zn twitter met zelfde naam.
https://twitter.com/TOTauhidOnline
Serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef U het volgende:
"I will kill all of you, as you have killed my brother" zou hij on-line gepost hebben volgende politiestream
Homeland-scenario denk ik eerder idd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:35 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Oh nee. Dit zijn twee operators van de CIA die ook in Afghanistan mensen hebben vermoord.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef vosss het volgende:
Gaan ze die vent nog kapot schieten of kan ik beter Battlefield 3 even opzetten voor wat actie?
Dat zou geloofwaardig zijn als hij niet met zn auto over zijn broer heen had gereden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef U het volgende:
"I will kill all of you, as you have killed my brother" zou hij on-line gepost hebben volgens de politiestream
Je in het donker verstoppen op een onbekende plek ergens in een wijk, buiten het bereik van warmtecamera's. De politie en de FBI zijn ook maar mensen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Ik snap dit niet, hoe kan één persoon het een peloton politie en FBI zo zwaar maken?
ze willen gewoon geen risico nemen, straks is de hele bende geboobytrapped etc.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Ik snap dit niet, hoe kan één persoon het een peloton politie en FBI zo zwaar maken?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Homeland-scenario denk ik eerder idd.
Zelfde radio, naar ik aanneem. Zie het als een mirror, want af en toe doen ze het niet door de grote vraag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Zijn het twee verschillende radio's of verschillende linkjes naar dezelfde radio?
Dat laat ik over aan de pcgamersquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef Piethur het volgende:
[..]
Misschien kun je een leuke mod maken
Foursquare, kom me maar halenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef t-8one het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij inchecken met z'n facebook?
Foursquare, kan ie er misschien wel een special uitslepen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef t-8one het volgende:
[..]
Wanneer gaat hij inchecken met z'n facebook?
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
1 dode MIT officer dus en een zwaargewonde agent
ze herhaalden hetquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:02 schreef sittingtuck het volgende:
Zit ik nu naar een vertraagde scanner te luisteren want daar bespreken ze nu net pas dat 'suspect posted online etc..'?
Wat ik dacht, je ziet wel wie de donuts heeft gevonden en die zitten niet bij de FBIquote:
Je ziet ze zitten, "er gebeurt hier ook geen kut"quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:03 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Wat ik dacht, je ziet wel wie de donuts heeft gevonden en die zitten niet bij de FBI
Niet meer idd, BBC world doet het weer eens niet op mn tv door die brakke binnenhuisbekabeling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:04 schreef arjan1212 het volgende:
Nederland 1 is niet live hoor.. heb um nu op BBC World gezet
welke cnn dat dan?quote:
https://twitter.com/Dzhokhar_Aquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Shawn het volgende:
Hij zou op Twitter posten, even zoeken dus waar precies.
twitter:AP twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:03:42BREAKING: Father of Boston bombing suspect says son is accomplished medical student and 'a true angel'. reageer retweet
Die zal het dun door de broek gelopen zijn denk ik.quote:
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-camquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik krijg maar geen werkende stream van de scanner ;{
paar keer refreshen dan doet ie hetquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik krijg maar geen werkende stream van de scanner ;{
ze willen gewoon geen risico nemenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Bbs29 het volgende:
Hoe kan 1 19-jarige het de politie/FBI/SWAT zo moeilijk maken?
Voor het zelfde geld begonnen ze gewoon te schietenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die zal het dun door de broek gelopen zijn denk ik.
Over een paar uurtjes iniedergeval welquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Kirov het volgende:
twitter:AP twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:03:42BREAKING: Father of Boston bombing suspect says son is accomplished medical student and 'a true angel'. reageer retweet
toevallig net aangemaakt toen de identiteit van die gast bekend..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef OppClone het volgende:
[..]
https://twitter.com/Dzhokhar_A
Ziet er uit als een fake.
Idd fake. Account net aangemaakt, ook exact die foto die net gevonden isquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef OppClone het volgende:
[..]
thanks!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:06 schreef sittingtuck het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
Account van een uur oud. Inderdaad fake. Alsof hij nog de tijd zou nemen een profielfoto te uploadenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef OppClone het volgende:
[..]
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Account van een uur oud. Inderdaad fake. Alsof hij nog de tijd zou nemen een profielfoto te uploaden
Nou toestand zeg.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:06 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
toevallig net aangemaakt toen de identiteit van die gast bekend werd
Politie was er blijkbaar wel ingetraptquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:07 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Idd fake. Account net aangemaakt, ook exact die foto die net gevonden is
Ik moet eigenlijk een uiensoepje opzetten, die uien worden nooit op tijd gaar zoquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Nou toestand zeg.
Wel spannend zo bij mn ontbijtje
logisch toch.. anders had ie allang de bus genomen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Wel debiel though dat ze ook OV etc. stillleggen
Ja lekker handig, spelen met je levenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef FredVleespet het volgende:
Die gast die die fake account aangemaakt heeft kan een bezoekje van de politie verwachten
dat verklaart dus ook waarom het al zo lang duurt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef OppClone het volgende:
[..]
[..]
Politie was er blijkbaar wel ingetrapt
Of hij zit gewoon in een taxi zelf ook naar de stream te kijkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef Kirov het volgende:
Straks zit die kerel ook nog echt in de auto naar Manhattan
Of een taxi bestellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
logisch toch.. anders had ie allang de bus genomen.
Nu snap ik het niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
logisch toch.. anders had ie allang de bus genomen.
Net pizzadeeg gekneed, nu 2 uur de tijd omdat het toch moet rijzen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:08 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk een uiensoepje opzetten, die uien worden nooit op tijd gaar zo
quote:United States Trends · Change
Dzhokhar Tsarnaev
#Watertown
Chechens
#ImSoTiredOf
#manhunt
#bostonbombing
#scanner
SWAT
Russia
CNN
Loop maar weer wegquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef arjan1212 het volgende:
nou kan nog wel uren duren denk.. ik zie het vanavond wel
volgens mij hebben ze geen idee, anders gingen ze net niet massaal achter een dude in een black hoody aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nu snap ik het niet meerweten ze nog niet waar die zit dan? Ik dacht dat ze wel min of meer precies wisten waar ie zat maar dat ze gewoon nog niet naar binnen wouden
Uh nee, dat is sector beschermen..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
CNN: ''we're in a hot pursuit situation''![]()
Ze staan daar al >30min stil
ik had ook zo iets toen ik het hoorde van , wat doen jullie dan zie al lang het zelfde beeldquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef Sinister-D- het volgende:
CNN: ''we're in a hot pursuit situation''![]()
Ze staan daar al >30min stil
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:05 schreef Bbs29 het volgende:
Hoe kan 1 19-jarige het de politie/FBI/SWAT zo moeilijk maken?
Dat het losers zijn? Dat is een herhaling van een herhalingquote:
vind het maar een raar gedoe. Waar kijk ik nou steeds naar dan? Wrm hebben ze dan straten vol met popo's daar staan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:10 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze geen idee, anders gingen ze net niet massaal achter een dude in een black hoody aan.
Sector, de plaats in verdeeld in sectoren, hence de Alpha Beta die ze steeds noemen op de radio.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
vind het maar een raar gedoe. Waar kijk ik nou steeds naar dan? Wrm hebben ze dan straten vol met popo's daar staan?
Ik moet steeds even zoeken, heb nu CNN, Fox en CBS op staanquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
OP CBS interview (op beeld) met een andere oom.
naar welk "adress" gaan ze nu dan?quote:
Ik niet. Ik hoop dat hij gruwelijke pijnen lijd voordat hij heeeeeeeeeeeeeeel langzaam doodgaat.quote:
Van weer een andere oom die wel goed Engels spreekt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
naar welk "adress" gaan ze nu dan?
Nee, hij heeft het over de situatie.quote:
Ik had het over zijn oomquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat hij gruwelijke pijnen lijd voordat hij heeeeeeeeeeeeeeel langzaam doodgaat.
Altijd he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
OMG, FOX.
Die gast zegt 'het was gewoon een hele normale jongen'
Eerst bij hem ook z'n onderbenen eraf blazenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat hij gruwelijke pijnen lijd voordat hij heeeeeeeeeeeeeeel langzaam doodgaat.
Ik vond het idd ook stom om dat op tv te zeggenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij geeft een adres, die gaan gelynched worden.
Die oom??quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beeldvormingquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef FredVleespet het volgende:
Weer een nieuwe foto van de FBI, waarom ?
Nee, van een andere oomquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
oooooh shit die oom die het adres van de vader(?) live op de tv zegt. Dat is echt een heel slecht idee.
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
• Suspects present in US for 8 years.
• Grew up in Kyrgyzstan.
• Little contact between him and suspects for previous 3 years.
• Uncle in US for 10 years
• He is absolutely shocked
• Giving address of other uncle? 20886 zipcode?
Allemaal codeberichtenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
• Suspects present in US for 8 years.
• Grew up in Kyrgyzstan.
• Little contact between him and suspects for previous 3 years.
• Uncle in US for 10 years
• He is absolutely shocked
• Giving address of other uncle? 20886 zipcode?
Die man was er volgens mij niet eens bewust van dat het live op tv was.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het idd ook stom om dat op tv te zeggen
Misschien was hij dat vroegerquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Z'n vader noemt 'm een "true angel".
Heeft die kerel die z'n benen is verloren verteld. Verder via camera's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen dat dit de daders zijn?
Ze kregen een spoor, toen ging die schieten, nuff said.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
Dat is mij ook een beetje onduidelijk. Afgezien van het feit dat ze zichzelf zo noemden toen ze een auto overvielen/kaapte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
door alle videobeelden goed te bekijken en opvallende dingen goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
beelden van hoe ze de tas achter gelaten zouden hebben, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
Die in de rolstoel?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Heeft die kerel die z'n benen is verloren verteld. Verder via camera's.
Dit dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:
Ze zijn die gozer gewoon hardstikke kwijt.
Indruk heb ik ook..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:16:37BREAKING NEWS - 2 RUSSIAN NATIONALS PULLED OVER IN NIAGARA FALLS, 4 SUSPICIOUS BACKPACKS IN THE TRUNK. BOMB SQUAD AND FBI HEADING IN! WGRZ. reageer retweet
Mission failed. Press A to start again.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:
Dat heb ik allemaal gemist. Klein samenvatting?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat is mij ook een beetje onduidelijk. Afgezien van het feit dat ze zichzelf zo noemden toen ze een auto overvielen/kaapte.
dit ja, ga maar wat anders doen, dit schiet toch niks opquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:
FOK! knokploegquote:
Die neger was degene aan de lijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom maakt Fox al die worstelaars onherkenbaar, behalve deze verdachte en die neger? Is de neger sowieso verdacht, waar dan ook van?
Ik had precies dezelfde gedachtequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom maakt Fox al die worstelaars onherkenbaar, behalve deze verdachte en die neger? Is de neger sowieso verdacht, waar dan ook van?
Damn, als dat gerelateerd isquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Kirov het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:16:37BREAKING NEWS - 2 RUSSIAN NATIONALS PULLED OVER IN NIAGARA FALLS, 4 SUSPICIOUS BACKPACKS IN THE TRUNK. BOMB SQUAD AND FBI HEADING IN! WGRZ. reageer retweet
Viel me op, raar dat die neger niet geblurred is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Say wuuuuut? Meer terroristen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Kirov het volgende:
Wat nu weer????quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Kirov het volgende:
The plot thickenstwitter:zerohedge twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:17:34POLICE DESTROYED SUSPECTED LETTER BOMB TO GERMAN PRESIDENT GAUCK, ARD SAYS reageer retweet
Welnee, nu is iedere Rus met een rugtas weer even verdachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Say wuuuuut? Meer terroristen?
Yepquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
https://mobile.twitter.com/Dzhokhar_A
Dit al gepost?
Nee bedankt!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
https://mobile.twitter.com/Dzhokhar_A
Dit al gepost?
Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moslima gefouilleerd door een FBI-agent. (mannelijk). Die wordt deze maand nog gestenigd door haar familie.
jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef Markeerstift het volgende:
Hebben ze die vluchtauto eigenlijk wel gevonden?
Herhaling.quote:
Ik ga morgen mountainbiken, en dan heb ik ook altijd een rugzak omquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Welnee, nu is iedere Rus met een rugtas weer even verdacht
Amerika, fuck yeah.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die wapperende Amerikaanse vlag tusesn die agenten.
OP CBS zie ik slechts hele relaxte agentenquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, CNN: iedereen die niet drinkt en rookt is verdacht.
Ben je serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef maxburger het volgende:
Ik werd laatst ook aangesproken door de politie toen ik rond half een 's nachts met een rugzak over straat liep
Herhaling, staat toch ''earlier'' boven in beeld.quote:
Niet eerst onder schot gehouden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef maxburger het volgende:
Ik werd laatst ook aangesproken door de politie toen ik rond half een 's nachts met een rugzak over straat liep
Oh vergeef me.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Herhaling, staat toch ''earlier'' boven in beeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |