Van weer een andere oom die wel goed Engels spreekt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
naar welk "adress" gaan ze nu dan?

Nee, hij heeft het over de situatie.quote:

Ik had het over zijn oomquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat hij gruwelijke pijnen lijd voordat hij heeeeeeeeeeeeeeel langzaam doodgaat.

Altijd he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
OMG, FOX.
Die gast zegt 'het was gewoon een hele normale jongen'

Eerst bij hem ook z'n onderbenen eraf blazenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat hij gruwelijke pijnen lijd voordat hij heeeeeeeeeeeeeeel langzaam doodgaat.

Ik vond het idd ook stom om dat op tv te zeggenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij geeft een adres, die gaan gelynched worden.

Die oom??quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]

Beeldvormingquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef FredVleespet het volgende:
Weer een nieuwe foto van de FBI, waarom ?

Nee, van een andere oomquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
oooooh shit die oom die het adres van de vader(?) live op de tv zegt. Dat is echt een heel slecht idee.

Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
• Suspects present in US for 8 years.
• Grew up in Kyrgyzstan.
• Little contact between him and suspects for previous 3 years.
• Uncle in US for 10 years
• He is absolutely shocked
• Giving address of other uncle? 20886 zipcode?

Allemaal codeberichtenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
• Suspects present in US for 8 years.
• Grew up in Kyrgyzstan.
• Little contact between him and suspects for previous 3 years.
• Uncle in US for 10 years
• He is absolutely shocked
• Giving address of other uncle? 20886 zipcode?

Die man was er volgens mij niet eens bewust van dat het live op tv was.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vond het idd ook stom om dat op tv te zeggen

Misschien was hij dat vroegerquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Z'n vader noemt 'm een "true angel".

Heeft die kerel die z'n benen is verloren verteld. Verder via camera's.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zijn ze er eigenlijk achter gekomen dat dit de daders zijn?

Ze kregen een spoor, toen ging die schieten, nuff said.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:

Dat is mij ook een beetje onduidelijk. Afgezien van het feit dat ze zichzelf zo noemden toen ze een auto overvielen/kaapte.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:

door alle videobeelden goed te bekijken en opvallende dingen goed in de gaten houdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:

beelden van hoe ze de tas achter gelaten zouden hebben, als ik me niet vergis.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef StateOfMind het volgende:

Die in de rolstoel?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Kirov het volgende:
[..]
Heeft die kerel die z'n benen is verloren verteld. Verder via camera's.

Dit dusquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:
Ze zijn die gozer gewoon hardstikke kwijt.

Indruk heb ik ook..quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:

twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:16:37BREAKING NEWS - 2 RUSSIAN NATIONALS PULLED OVER IN NIAGARA FALLS, 4 SUSPICIOUS BACKPACKS IN THE TRUNK. BOMB SQUAD AND FBI HEADING IN! WGRZ. reageer retweet

Mission failed. Press A to start again.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:

Dat heb ik allemaal gemist. Klein samenvatting?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef Fides het volgende:
[..]
Dat is mij ook een beetje onduidelijk. Afgezien van het feit dat ze zichzelf zo noemden toen ze een auto overvielen/kaapte.

dit ja, ga maar wat anders doen, dit schiet toch niks opquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:17 schreef sittingtuck het volgende:

FOK! knokploegquote:

Die neger was degene aan de lijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom maakt Fox al die worstelaars onherkenbaar, behalve deze verdachte en die neger? Is de neger sowieso verdacht, waar dan ook van?

Ik had precies dezelfde gedachtequote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Waarom maakt Fox al die worstelaars onherkenbaar, behalve deze verdachte en die neger? Is de neger sowieso verdacht, waar dan ook van?

Damn, als dat gerelateerd isquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Kirov het volgende:
twitter:911BUFF twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:16:37BREAKING NEWS - 2 RUSSIAN NATIONALS PULLED OVER IN NIAGARA FALLS, 4 SUSPICIOUS BACKPACKS IN THE TRUNK. BOMB SQUAD AND FBI HEADING IN! WGRZ. reageer retweet

Viel me op, raar dat die neger niet geblurred is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Weltschmerz het volgende:

Say wuuuuut? Meer terroristen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Kirov het volgende:

Wat nu weer????quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:18 schreef Kirov het volgende:

The plot thickenstwitter:zerohedge twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:17:34POLICE DESTROYED SUSPECTED LETTER BOMB TO GERMAN PRESIDENT GAUCK, ARD SAYS reageer retweet

Welnee, nu is iedere Rus met een rugtas weer even verdachtquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Say wuuuuut? Meer terroristen?

Yepquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
https://mobile.twitter.com/Dzhokhar_A
Dit al gepost?

Nee bedankt!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Tjacka het volgende:
https://mobile.twitter.com/Dzhokhar_A
Dit al gepost?

Stel je niet zo aanquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef kapiteintje het volgende:
Moslima gefouilleerd door een FBI-agent. (mannelijk). Die wordt deze maand nog gestenigd door haar familie.

jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef Markeerstift het volgende:
Hebben ze die vluchtauto eigenlijk wel gevonden?

Herhaling.quote:

Ik ga morgen mountainbiken, en dan heb ik ook altijd een rugzak omquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:19 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Welnee, nu is iedere Rus met een rugtas weer even verdacht

Amerika, fuck yeah.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die wapperende Amerikaanse vlag tusesn die agenten.

OP CBS zie ik slechts hele relaxte agentenquote:

Serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:21 schreef Phaelanx_NL het volgende:
, CNN: iedereen die niet drinkt en rookt is verdacht.

Ben je serieus?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef maxburger het volgende:
Ik werd laatst ook aangesproken door de politie toen ik rond half een 's nachts met een rugzak over straat liep

Herhaling, staat toch ''earlier'' boven in beeld.quote:

Niet eerst onder schot gehouden?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef maxburger het volgende:
Ik werd laatst ook aangesproken door de politie toen ik rond half een 's nachts met een rugzak over straat liep

Oh vergeef me.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Herhaling, staat toch ''earlier'' boven in beeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |