Van weer een andere oom die wel goed Engels spreekt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
naar welk "adress" gaan ze nu dan?
Nee, hij heeft het over de situatie.quote:
Ik had het over zijn oomquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat hij gruwelijke pijnen lijd voordat hij heeeeeeeeeeeeeeel langzaam doodgaat.
Altijd he?quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef clumsy_clown het volgende:
OMG, FOX.
Die gast zegt 'het was gewoon een hele normale jongen'
Eerst bij hem ook z'n onderbenen eraf blazenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoop dat hij gruwelijke pijnen lijd voordat hij heeeeeeeeeeeeeeel langzaam doodgaat.
Ik vond het idd ook stom om dat op tv te zeggenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hij geeft een adres, die gaan gelynched worden.
Die oom??quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Beeldvormingquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef FredVleespet het volgende:
Weer een nieuwe foto van de FBI, waarom ?
Nee, van een andere oomquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
oooooh shit die oom die het adres van de vader(?) live op de tv zegt. Dat is echt een heel slecht idee.
Kloptquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
• Suspects present in US for 8 years.
• Grew up in Kyrgyzstan.
• Little contact between him and suspects for previous 3 years.
• Uncle in US for 10 years
• He is absolutely shocked
• Giving address of other uncle? 20886 zipcode?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |