quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
na al die acties van de laatste tijd verdiende Henk wel een naamtopic.
whaa, totale avatar verwarring!11!1quote:
Leuk hequote:Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
whaa, totale avatar verwarring!11!1
Iddquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat waren jullie weer vunzig bezig daarnet jongens.. DP, ATM, dat kan toch heus niet
jewel want is vrijdag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat waren jullie weer vunzig bezig daarnet jongens.. DP, ATM, dat kan toch heus niet
Data processing en Automated teller Machines jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
mocht toch alleen op woensdag en zaterdag?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mocht toch alleen op woensdag en zaterdag?
dat is het, loopt gewoon lekker. En er zijn idd betere Kiss nummers, maar alles beter dan dat eeuwig I was made for loving you.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet bepaald mijn favoriete Kiss, beetje te ghey, maar dat basloopje
Hoe hard kan ie maximaal dan? Dat is wel van belang natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef Againzender het volgende:
Wat een keus Rob![]()
* radio naar 10 draait *
billy bob johns?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ken leukere nummers om keihard te draaien
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ken leukere nummers om keihard te draaien
30quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe hard kan ie maximaal dan? Dat is wel van belang natuurlijk.
Een random Amerikaanse plattelandsman.quote:
ben je nu aan het kutten op country muziek?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een random Amerikaanse plattelandsman.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ben je nu aan het kutten op country muziek?
twitter:giel3fm twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:28:5506-11761111 RT @mattiewietze: Wie gaat er zondag naar het concert Beyoncé ? Wie vindt het leuk maandag op de radio te vertellen hoe het was? reageer retweet
Hier ook!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef Againzender het volgende:
Wat een keus Rob![]()
* radio naar 10 draait *
ga maar in een hoekje staan en jezelf schamen ja.quote:
Haha ja dan schrik je je doodquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
30maar dat wil je echt niet
Heb toevallig bijna dezelfde stereo op mijn werk staan. Had een collega hem voordat ik binnen kwam op 30 gezet. Zet ik bij binnenkomst nietsvermoedend de radio aanwel wakker daarna
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ga maar in een hoekje staan en jezelf schamen ja.
kusjekroel enzo.
Detroit Rock City is geloof ik de favoriet van Rob, had hij het destijds bij de canon van de popmuziek over.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hier ook!Beter dan I was made for lovin' you imho.
[ afbeelding ]
idd...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:38 schreef Lamabal het volgende:
John mayer, de grootste mannenslet op de aarde volgens mij.
En dan gezellig een kopje koffie doen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
idd...
hij mag wel langskomen hoor
Het origineel is net zo tof.quote:
Zo fijn om te zienquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
oeh het wordt buiten langzamerhand groen
volgende week bij goed weer maar eens op uit met mijn vriendje.
nee dat denk ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef Lamabal het volgende:
[..]
En dan gezellig een kopje koffie doen?
hij woont bij mams, ik leen hem afentoe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo fijn om te zien![]()
Ik wou dat ik nog zo'n vriendje had, maar dat mag niet meer. M'n ma wil niet meer oppassen helaas
ik moet opeens heel erg aan Koot & Bie denkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo fijn om te zien![]()
Ik wou dat ik nog zo'n vriendje had, maar dat mag niet meer. M'n ma wil niet meer oppassen helaas
Ik zou de papegaai uit kunnen laten? Of de kippen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
hij woont bij mams, ik leen hem afentoe.
Ik ook, maar ik ben wel helemaal om sinds 3 of 4 wekenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Can't Hold Us vind ik denk ik net iets toffer.
gezellig met de kippen wandelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou de papegaai uit kunnen laten? Of de kippen?
Er is er maar eentje meer, de rest is aan/opgevreten afgelopen najaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
gezellig met de kippen wandelen
marters kut beestenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is er maar eentje meer, de rest is aan/opgevreten afgelopen najaar![]()
M'n ouders hadden vorig jaar een steenmarter in de spouwmuur.quote:
en die beesten zijn ook nog eens beschermd, maar dat ze je eigen kippen opeten boeien die natuurfreaks niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
M'n ouders hadden vorig jaar een steenmarter in de spouwmuur.
Schrok mij kapot toen ik een paar weken op hun huis paste
Belachelijk inderdaad. Het stikt hier van de steenmarters. Gelukkig hebben we hem uit huis kunnen krijgenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
en die beesten zijn ook nog eens beschermd, maar dat ze je eigen kippen opeten boeien die natuurfreaks niet.
zijn het geen boommarters? Steenmarters zijn nl erg zeldzaamquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Het stikt hier van de steenmarters. Gelukkig hebben we hem uit huis kunnen krijgen
Hier nergens last van...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Belachelijk inderdaad. Het stikt hier van de steenmarters. Gelukkig hebben we hem uit huis kunnen krijgen
Gewoon uitroken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
M'n ouders hadden vorig jaar een steenmarter in de spouwmuur.
Schrok mij kapot toen ik een paar weken op hun huis paste
Steenmarters. Nogal een probleem hier in de regioquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zijn het geen boommarters? Steenmarters zijn nl erg zeldzaam
*verhuist naar DH*quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier nergens last van...
[ afbeelding ]
Alarm tussen de muren hangen en vervolgens het gat waar hij naar binnen was gekropen weer dichtschroevenquote:
Hell yeahquote:
Ik bedoelde Den Helderquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hell yeah
Kunnen we samen kroeghosselen in de Zwarte Ruiter![]()
Of gewoon vol met cement gooien, net zoals die reclame.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Alarm tussen de muren hangen en vervolgens het gat waar hij naar binnen was gekropen weer dichtschroeven
En een rottende marter in je muur hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Of gewoon vol met cement gooien, net zoals die reclame.
Als je een mens vermoordt ook.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
als je een marter vermoordt ben je strafbaar... het is maar dat je het weet.
Vind het belachelijk, net als reigersquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Zwanenplaag? Of bedoel je ganzen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:59 schreef ieniminimuis het volgende:
bij mijn ouders in de buurt is er een ware zwanenplaag, maarja daar mag je ook niet aan komen.
Stomme natuurwetgeving.
Mijn studie![]()
![]()
nee ik bedoel echt zwanen. Soms kun je niet eens veilig over straat je hond uitlaten of je wordt al aangevallen.quote:
Datzelfde gold ook voor een zwerm hoornaars die zich hier in een muur had verschanst. Mooi dat ze die wel verdelgd hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
wordt nog leuk als ze jongen hebben.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 15:00 schreef henkde_j het volgende:
zonder opvliegers?quote:
Maar wat vind je van Tom z'n Odol?quote:
deze vraag snap ik nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar wat vind je van Tom z'n Odol?
quote:
* hard weg rent *quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb je wel eens last van een woknok?
wel een luidruchtige Chineze buurman die kookt: de wokkokquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
dat vraag je niet aan een dame Sterretje!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oke ik leg het 1 keer uit:quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ken al die naampjes voor geslachtsdelen niet hoor, heb wel betere dingen om op te slaan in mijn hersens.
Oh oh cherso nooit gezien hebbenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
ik ken al die naampjes voor geslachtsdelen niet hoor, heb wel betere dingen om op te slaan in mijn hersens.
was al bekend voor Oh Oh Cherso hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh oh cherso nooit gezien hebben
OK die kende ik dus nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oke ik leg het 1 keer uit:
odol: Ontiegelijk Dikke Ochtend Lul
woknok: Wijd Openstaande KletsNatte Ochtend Kut
bedankt voor de verrijking van mijn woordenschatquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
oke ik leg het 1 keer uit:
odol: Ontiegelijk Dikke Ochtend Lul
woknok: Wijd Openstaande KletsNatte Ochtend Kut
dat soort programma's daar loop ik met een grote boog omheen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ah, vandaar, dat mag ik niet kijken van mijn dokter.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar daardoor kreeg het wel algemene bekendheid.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
was al bekend voor Oh Oh Cherso hoor
Dit.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nou ben blij dat ik het gemist heb.quote:
Ik word lyrisch van je lieverd, dus ben jij m'n woordenschatquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
bedankt voor de verrijking van mijn woordenschat
Charmeurquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik word lyrisch van je lieverd, dus ben jij m'n woordenschat
Sorry mop!!quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je zit me blij te maken met een dooie mus
Maar ja, beter dan me dood maken met een blije mus
je mag mijn vriendje wel lenen om een dag mee te wandelen hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry mop!!
Maar ik moet leuke dingen doen, geen dingen die me nog meer stress opleveren
Mannen aan het lijntje houdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
je mag mijn vriendje wel lenen om een dag mee te wandelen hoor
jij weet helemaal niet wie ik bedoel en wat voor relatie ik daar mee heb!quote:
Ik weet het precies.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jij weet helemaal niet wie ik bedoel en wat voor relatie ik daar mee heb!
mijn vriendje uitschelden voor een Beagle hoe durf jequote:
ik hou niet van hondenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn vriendje uitschelden voor een Beagle hoe durf je
Vond je vriendje wel wat op een hont lijkenquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn vriendje uitschelden voor een Beagle hoe durf je
het is een hond, maar zekers geen beagle.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:52 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vond je vriendje wel wat op een hont lijken
dat is nog s ff een uitspraakquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is een hond, maar zekers geen beagle.
twitter:538 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:50:29De nieuwe #538radio #Alarmschijf: Get Lucky van @daftpunk & @pharrell! Na 13 jaar terug in de #Top40. reageer retweet
Denk Finkersquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef Againzender het volgende:
Wie was dat ook alweer met de uitspraak: 'Ik hoef geen hond want de Heer is mijn herder' ?
#teluiomtegooglen
Toevallig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:55 schreef themauster het volgende:
twitter:538 twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 15:50:29De nieuwe #538radio #Alarmschijf: Get Lucky van @daftpunk & @pharrell! Na 13 jaar terug in de #Top40. reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:09 schreef Againzender het volgende:
Wow, Richard Marx! (of hoe je het ook schrijft)
De nieuwe van Daft punk zal het wel niet worden denk ik. De megahitvergadering was woensdag.quote:
Idd. Elke seconde is er een te veel.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:28 schreef Marcoss het volgende:
Ze laten hem langer doorgaan dan gedacht..
Dat zegt niks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:28 schreef MarijeH het volgende:
[..]
De nieuwe van Daft punk zal het wel niet worden denk ik. De megahitvergadering was woensdag.
HUILEND IN DE VANGRAIL.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
al ongelukken gemeld op de snelweg door deze trolpoging?
zijn net 2 kleine kleutertjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sander en Coen zaten net 4 minuten te lachen, gieren, brullen
Item over het Koningslied.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laat me raden, Bart Jan 'Sensatie' Cune?
Bart Janquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laat me raden, Bart Jan 'Sensatie' Cune?
Lieve Kittyquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging naar de friettent, kreeg een friet speciaal. Nou ja, het was meer speciaal met friet. Godverdomme, dit was echt erg
Ik welquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
dat eten afhalen gebeuren snap ik nooit. Je bent langer bezig met naar de desbetreffende tent te gaan, je bestelling te doen, wachten, mee nemen en weer naar huis gaan.
Ik heb binnen 15 min maaltijd op tafel staan, daarvoor kan ik niet naar de snackbar.
Dan moet je moeite doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
dat eten afhalen gebeuren snap ik nooit. Je bent langer bezig met naar de desbetreffende tent te gaan, je bestelling te doen, wachten, mee nemen en weer naar huis gaan.
Ik heb binnen 15 min maaltijd op tafel staan, daarvoor kan ik niet naar de snackbar.
quote:
Mn zus was in 15 minuten terug anders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Haren heb ik 's avonds vaak al gedaan, schoenen heb ik aan, jas hoef ik maar van de kapstop te plukken en mijn fiets staat gewoon buitenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:45 schreef ieniminimuis het volgende:
maar dan moet ik voor die tijd nog mijn haar doen, schoenen aan doen, jas aan doen fiets zoeken.
vooraf even bellenquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch wel een mexicano besteld?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ging naar de friettent, kreeg een friet speciaal. Nou ja, het was meer speciaal met friet. Godverdomme, dit was echt erg
Gewoon thuis laten bezorgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja met ketchupquote:
Niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
daarnaast is het ongezond, word ik nog dikker van.
Ja, nu kom je steeds met andere smoesjesquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb een lintwormquote:Op vrijdag 19 april 2013 17:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt geniale radioquote:
Moet dat per se dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Evertjan het volgende:
snap niet hoe Daft Punk de MH kan zijn die was woensdag toch nog niet uit bij het DJ overleg?
Sowieso!quote:
Niet dat ik weet.. Wel "Timur en Frank" en "Timur en Domien".quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:02 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Sowieso!
Er zijn al veel combinaties geweest, maar hebben Timur & Sander al ooit samen een show gehad? Kan ik me niet herinneren.
Af en toe komen ze nog weleens terug op een eerdere beslissing, per mail houden ze dan een extra overleg... en bij platen als dit kan het dan best snel gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:57 schreef Evertjan het volgende:
snap niet hoe Daft Punk de MH kan zijn die was woensdag toch nog niet uit bij het DJ overleg?
Wat was de MH die overlegd was?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Af en toe komen ze nog weleens terug op een eerdere beslissing, per mail houden ze dan een extra overleg... en bij platen als dit kan het dan best snel gaan.
KETTER!quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:10 schreef Ame_thyst het volgende:
Tjibbe mag van mij opzich ook best wegblijven
JAAAAAAAAAAAAA!! Gelukkig!quote:
Zeker! zou iedere vridjag moeten zijnquote:
overdag misschien wel (ik luister niet naar 538 ed), maar 's avonds is het toch wat alternatiever naar mijn gevoel...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Timo20 het volgende:
"we zijn uniek". joe...
Daarom hoor je op 3FM de laatste 10 jaar muziek die je ook op 538 en Q music hoort
Het is dichter naar elkaar toe gegroeid, maar d'r zit zeker nog wel een flink verschil in hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Timo20 het volgende:
"we zijn uniek". joe...
Daarom hoor je op 3FM de laatste 10 jaar muziek die je ook op 538 en Q music hoort
Was vroeger zeker anders hoor...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
overdag misschien wel (ik luister niet naar 538 ed), maar 's avonds is het toch wat alternatiever naar mijn gevoel...
Ohja inderdaad, daarom hoor ik heel veel bandjes op 3FM wel en op de rest niet. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:26 schreef Timo20 het volgende:
"we zijn uniek". joe...
`s avonds ja, alleen bij 3voor12. Want Michiel draait ook gewoon muziek die bijna overal te horen is, op een paar nummers naquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
overdag misschien wel (ik luister niet naar 538 ed), maar 's avonds is het toch wat alternatiever naar mijn gevoel...
Vindt je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dichter naar elkaar toe gegroeid, maar d'r zit zeker nog wel een flink verschil in hoor.
Name some...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja inderdaad, daarom hoor ik heel veel bandjes op 3FM wel en op de rest niet. Je hebt gelijk.
my point exactlyquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Nu op 538
Daft Punk & Pharrell
*as: Get Lucky
De platenbak van 3 is gelukkig het grootst tov van de concullega's. Bij 538 bestaat Queen alleen maar uit i want to break free, Radio gaga en het fietslied. Met een heel klein gelukje komt er wellicht nog eens een ander nummer voorbij. Bij 3FM is de breedte gelukkig nog op orde. Al mag het best alternatiever overdagquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dichter naar elkaar toe gegroeid, maar d'r zit zeker nog wel een flink verschil in hoor.
Klopt, maar niet zo vaak, daarvoor moeten ze naar 538 en zij hebben bewezen dat inderdaad de hits herhalen het geheim is.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Maar goed 3fm blijft wel wel de "jongeren" zender van de publieke omroep, ze kunnen denk moeilijk niet de "hits" draaien.
Daily Bread, Soul Sister Dance Revolution, Mattanja Joy Bredley, Alt-J in mindere mate, die Australische bandjes enz.quote:
Dat is wel waar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
voor mijn gevoel is 3fm vaak iets eerder met een altoliedje en pikken de anderen het pas op als het aanslaat. 3fm iets meer hitmaker, de rest meer hitdraaiers
maar dat is maar een gevoel hoor. heb gewoon ook qua jocks het meeste met 3fmvan oudsher al
Alt-J heb ik alleen bij 3voor12 gehoord en die andere hoor je (zo goed als) alleen bij Veenstraquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daily Bread, Soul Sister Dance Revolution, Mattanja Joy Bredley, Alt-J in mindere mate, die Australische bandjes enz.
Volgens mij ging het er niet om wanneer je ze hoort op 3FM, maar dát je ze hoort.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alt-J heb ik alleen bij 3voor12 gehoord en die andere hoor je (zo goed als) alleen bij Veenstra
Niet per se. Het ging er om dat Veenstra zei dat 3FM zo uniek is, terwijl je 75% van de muziek die ze draaien ook op andere zenders te horen is.Als ze echt zo uniek zijn draaien ze dat soort muziek ook overdag...quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er niet om wanneer je ze hoort op 3FM, maar dát je ze hoort.
Ik luisterde op dat moment niet, dus dat kon ik niet uit je post halen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet per se. Het ging er om dat Veenstra zei dat 3FM zo uniek is, terwijl je 75% van de muziek die ze draaien ook op andere zenders te horen is.Als ze echt zo uniek zijn draaien ze dat soort muziek ook overdag...
Dat was in de tijd voor dat Mutsaers zenderbaas was wel anders.
Wel cool trouwens dat ze Cold War Kids draaien![]()
ah okquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik luisterde op dat moment niet, dus dat kon ik niet uit je post halen.
en in LWD helemaal niks terwijl we toch zeker 2 onafhankelijke kleine platenwinkeltjes hebbenquote:
quote:
twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 19:53:03PAS OP: er is een account op Twitter dat doet alsof het NOS Teletekst is en onterecht mensen doodverklaart. Kijk naar het aantal volgers. reageer retweet
Dat was vorige weekquote:Op vrijdag 19 april 2013 19:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
In Utrecht de verzamel- en platen beurs.
thnx!quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]twitter:rachidfinge twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 19:53:03PAS OP: er is een account op Twitter dat doet alsof het NOS Teletekst is en onterecht mensen doodverklaart. Kijk naar het aantal volgers. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |