abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125478272
Graag 2x nadenken voordat je reageert!

[Upd] Bomaanslag op Marathon in Boston
Vorige updates te lezen in bron.

quote:
Update 06.17 uur:
Volgens lokale politie zijn er 144 gewonden waarvan 17 kritiek. Meeste gewonden hebben gebroken botten, verwondingen door rondvliegend metaal en gescheurde trommelvliezen. Alisdair Conn, hoofd van de hulpdiensten van het Massachusetts General Hospital, verklaart in 25 jaar niet een dergelijk bloedbad onder de Amerikaanse bevolking te hebben meegemaakt. "Dit is iets wat je alleen maar kan verwachten in een oorlogsgebied."

Update 06.51 uur:
The Boston Globe meld dat de Saoedische gewonde die ondervraagd werd in het ziekenhuis een twintigjarige student met een geldig visum is.
quote:
Update 10.45 uur:
De FBI heeft de leiding over het onderzoek naar de bomexplosies. De Amerikaanse autoriteiten gaan uit van een terroristische aanslag, maar tasten vooralsnog in het duister over het motief of de identiteit van de daders.

Congresleden zeiden dat men zelfs geen idee heeft of het om binnenlandse dan wel buitenlandse daders gaat. De verantwoordelijkheid voor het geweld is niet opgeëist.

WBZ-TV meldde dat de FBI een appartement in Revere, een voorstad van Boston, is binnengevallen. De politie van Massachusetts bevestigde later dat er een arrestatiebevel is uitgevaardigd in verband met het onderzoek naar de explosies, maar wilde geen verdere details prijsgeven.

Het hoofd van de politie van Boston, Edward Davis, zei dat de autoriteiten geen specifieke informatie hadden binnengekregen dat er iets stond te gebeuren tijdens de marathon.
bron

quote:
Doden bij explosies in Boston
Bij de finish van de marathon van Boston hebben zich twee krachtige explosies voorgedaan. De politie van Boston spreekt van 2 doden en 23 gewonden.

Op beelden van een van de explosies is te zien hoe een van de deelnemers neervalt. De explosie vindt plaats achter een rij dranghekken. Sommige lopers rennen in paniek weg. Mensen in gele hesjes trekken de hekken weg om slachtoffers achter de hekken te bereiken.

Achter de hekken zijn gewonden te zien aan wie hulp wordt verleend. Toeschouwers op een tribune tegenover de plaats van een explosie proberen snel weg te komen. Op foto's van een verlaten straat is veel bloed te zien.
Pakketje

Het Lenox Hotel is ontruimd. Mogelijk had dit te maken met de vondst van een verdacht pakketje. De politie heeft zelf een derde explosie veroorzaakt, mogelijk om te voorkomen dat het pakketje zou afgaan.

Op de eerste tv-beelden zijn veel ambulances en brandweerwagens te zien. De reddingswerkzaamheden maken een goed georganiseerde indruk, van paniek is geen sprake. Er ligt veel rommel op de grond. Wat het is, is niet te zien.
Patriot's Day

De staat Massachussets waarin Boston ligt viert vandaag Patriot's Day, de dag waarop de eerste veldslagen van de Amerikaanse Onafhankelijkheidsoorlog worden herdacht.

De koplopers waren al twee uur binnen toen de explosie zich voordeed. Enkele seconden later volgde een tweede, zeggen getuigen. Volgens de politie waren op dat moment nog veel deelnemers op weg naar de finish op Boylston Street. Aan de marathon deden zo'n 27.000 mensen mee.

De politie van Boston gaat er nu vanuit dat de explosies bij de Boston Marathon zijn veroorzaakt door bommen. Amerikaanse inlichtingendiensten doen dat ook, zegt persbureau Reuters.

Een bron bij een inlichtingendiensten heeft tegen persbureau AP gezegd dat er nog twee bommen zijn gevonden, die niet zijn afgegaan. Ze zijn inmiddels onschadelijk gemaakt. Volgens de Boston Globe lag één van de niet-ontplofte bommen op een glazen voetbrug.

De organisatie van de marathon laat op Facebook en Twitter weten dat de explosies bij de finishline zijn veroorzaakt door bommen.

quote:
Explosions rock Boston Marathon

Blasts near the finish line of the Boston Marathon killed two people and injured 22 others Monday, Boston police said. The marathon itself, on its Facebook page, referred to the blasts as bombs. Authorities did not say immediately what caused the explosions.

Massachusetts General Hospital said it was treating 19 injured people; Tufts Medical Center reported that some injured were to be treated there as well.

The explosions sent smoke billowing into the air at Copley Square, turning a site of celebration into a mess of destruction.Crowds had gathered in the area to watch the runners.

Out of an abundance of caution, the Lenox Hotel was evacuated, the Boston Globe reported, as authorities looked into possible security concerns.
Officials in other cities, including New York, tightened security as as result.

bron: http://edition.cnn.com/20(...)index.html?hpt=hp_t1
Speech van Obama:
quote:
Good afternoon, everybody. Earlier today, I was briefed by my homeland security team on the events in Boston. We’re continuing to monitor and respond to the situation as it unfolds. And I’ve directed the full resources of the federal government to help state and local authorities protect our people, increase security around the United States as necessary, and investigate what happened.

The American people will say a prayer for Boston tonight. And Michelle and I send our deepest thoughts and prayers to the families of the victims in the wake of this senseless loss.

We don’t yet have all the answers. But we do know that multiple people have been wounded, some gravely, in explosions at the Boston Marathon.

I’ve spoken to FBI Director Mueller and Secretary of Homeland Security Napolitano, and they’re mobilizing the appropriate resources to investigate and to respond.

I’ve updated leaders of Congress in both parties, and we reaffirmed that on days like this there are no Republicans or Democrats -- we are Americans, united in concern for our fellow citizens.

I’ve also spoken with Governor Patrick and Mayor Menino, and made it clear that they have every single federal resource necessary to care for the victims and counsel the families. And above all, I made clear to them that all Americans stand with the people of Boston.

Boston police, firefighters, and first responders as well as the National Guard responded heroically, and continue to do so as we speak. It’s a reminder that so many Americans serve and sacrifice on our behalf every single day, without regard to their own safety, in dangerous and difficult circumstances. And we salute all those who assisted in responding so quickly and professionally to this tragedy.

We still do not know who did this or why. And people shouldn’t jump to conclusions before we have all the facts. But make no mistake -- we will get to the bottom of this. And we will find out who did this; we'll find out why they did this. Any responsible individuals, any responsible groups will feel the full weight of justice.

Today is a holiday in Massachusetts -- Patriots’ Day. It’s a day that celebrates the free and fiercely independent spirit that this great American city of Boston has reflected from the earliest days of our nation. And it’s a day that draws the world to Boston’s streets in a spirit of friendly competition. Boston is a tough and resilient town. So are its people. I'm supremely confident that Bostonians will pull together, take care of each other, and move forward as one proud city. And as they do, the American people will be with them every single step of the way.

You should anticipate that as we get more information, our teams will provide you briefings. We're still in the investigation stage at this point. But I just want to reiterate we will find out who did this and we will hold them accountable.

Thank you very much.
Live streams
http://www.keloland.com/custompages/cbslive/
http://www.nbcnews.com/video/nbcnews.com/51546697/
http://www.bloomberg.com/tv/

Video's en andere links
http://www.boston.com/vid(...)&bctid=2303076923001
Google Person Finder

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_125478285
Maar nu zijn het dus Tsjetsjenen?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_125478308
Moet #17 zijn ;)
pi_125478309
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
dat was toch al 2 uur geleden bekend
<hr>
pi_125478342
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:48 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

dat was toch al 2 uur geleden bekend
Net terug van werk. ;)

pi_125478348
quote:
Zal Poetin ook wel fijn vinden.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 13:50:32 #9
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125478395
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Net terug van werk. ;)

[ afbeelding ]
Tjah, maar 11 vrienden, dan krijg je zoiets he.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125478396
Mogen we nu wel iets zeggen over de islam of niet?
pi_125478408
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef waht het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn ze er erg mee bezig om Tsjetsjenie op te bouwen... denk bijvoorbeeld aan toen Ruud Gullit trainer van Terek Grozny werd.

Tijdens de oorlog zag Grozny er zo uit:

There was
a HOLE
here.
It's gone now.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 13:51:27 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125478432
quote:
Ik snap die video niet, ze brabbelen zoveel.

Maar die intro is baas!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125478439
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

Tegenwoordig zijn ze er erg mee bezig om Tsjetsjenie op te bouwen... denk bijvoorbeeld aan toen Ruud Gullit trainer van Terek Grozny werd.

[ afbeelding ]
En nu?
Groot fan van User Wotte
pi_125478449
quote:
Die islamitische preker haalde het Nederlandse nieuws toen ie het volgende over Wilders zei:

pi_125478451
Duurt wel lang dit :P
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:06 #16
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125478460
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef PastorOfMuppets het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Na 1x plaatsen weten we het wel hoor...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:10 #17
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125478462
Swat teams worden echt overal en nergens naar toe gestuurd.

http://tunein.com/radio/B(...)EMS-Scanner-s146109/
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:52:25 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_125478471
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mogen we nu wel iets zeggen over de islam of niet?
Iets origineels?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_125478506
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Precies, daarom vind ik dat ie het nog lang uithoudt.
Ze hebben eerder al een automobilist gegijzeld, kans is reëel dat ie ergens in een huis zit met eventueel gijzelaars. Als je vergelijkt met school shootings, waar het meestal uren duurt om het gebouw te doorzoeken zelfs al is de schutter dood, dan is dit niet zo vreemd.
pi_125478515
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:45 schreef iBenny het volgende:
Die zal raar gekeken hebben toen ze vanochtend haar gordijnen open deed. :')
pi_125478583
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:52 schreef Perrin het volgende:

[..]

Iets origineels?
Driehonder bamiballen op een stokje en de islam is vrede. Best origineel dacht ik zo.
pi_125478586
De dode is 26, niet 20.
pi_125478590
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Net terug van werk. ;)

[ afbeelding ]
Volgens mij komt die knul niet uit Tsjetsjenie, maar uit Dagestan. Makhachkale is de hoofdstad van Dagestan, bij de plaatselijke voetbalclub is Guus Hiddink roebels aan het binnen harken.
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:10 #24
302853 themole
graaft totaal door.
pi_125478591
Over 1 minuut persconferentie.
Niet altijd serieus
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:55:33 #25
373176 CrushedTinBox
What goes up must go down.
pi_125478610

Ze hadden beter een iets recentere foto kunnen kiezen.
Het leven is een toverbal.
pi_125478616
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Volgens mij komt die knul niet uit Tsjetsjenie, maar uit Dagestan. Makhachkale is de hoofdstad van Dagestan, bij de plaatselijke voetbalclub is Guus Hiddink roebels aan het binnen harken.
Waarom heeft hij dan Chechenya als interesse?
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:56:04 #27
2651 svann
night-hawk
pi_125478625
Tijd voor een update in de OP voor degenen die geen tijd hebben alle topics te lezen?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_125478626
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

En nu?
Voor sommigen bestaat misschien de angst dat dit Putin een excuus geeft om veel mensen in Tsjetsjenie hard aan te pakken.. daar dacht ik eerst aan.
Maar ik denk niet dat dat zal gebeuren aangezien het nu juist beter gaat met de banden tussen de Tsjetsjenen en de rest van Rusland.
There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_125478639
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Waarom heeft hij dan Chechenya als interesse?
Ik kom er niet vandaan maar ik vind Noord-Korea ook interessant.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 13:56:43 #30
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125478654
quote:
Btw die ondertitels aanzetten (auto caps) laat je zien dat deze man idd gestoord is:

Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125478669
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik kom er niet vandaan maar ik vind Noord-Korea ook interessant.
Lijkt me niet. Bovendien is Makhachakla zijn school. Ik ben ook niet naar school gegaan in m'n eigen stad.
pi_125478694
Beste mensen, wat is er met de verdachte Sunil gebeurd? Was dat een foutje van de FBI? Dan heeft de arme Sunil behoorlijk veel imagoschade geleden vermoed ik.
pi_125478706
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:51 schreef Tjacka het volgende:

[..]

En nu?
  vrijdag 19 april 2013 @ 13:58:08 #35
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_125478715
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Beste mensen, wat is er met de verdachte Sunil gebeurd? Was dat een foutje van de FBI? Dan heeft de arme Sunil behoorlijk veel imagoschade geleden vermoed ik.
Vooral speurwerk van reddit gebruikers toch?
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 13:58:14 #36
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125478716
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Lijkt me niet. Bovendien is Makhachakla zijn school. Ik ben ook niet naar school gegaan in m'n eigen stad.
Dagestan is een bekend broeinest voor Al Quaida in de voormalige Sovjetstaten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125478718
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

DIt zou zijn basisschool/middelbare school zijn. Hij zal wel niet elke dag op en neer reizen vanuit Tsjetjenie.
pi_125478731
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Hij is al een tijd vermist, misschien dat hij zich nu wel meld ;)
pi_125478733
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:)

oke thx
Groot fan van User Wotte
pi_125478759
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Dagestan is een bekend broeinest voor Al Quaida in de voormalige Sovjetstaten.
En Chechenya ligt er pal naast maar is kleiner. Daarom denk ik dat hij uit Chechenya komt maar in Dagestan heeft gestudeerd voor hij naar USA ging.
pi_125478778
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef Fides het volgende:

[..]

DIt zou zijn basisschool/middelbare school zijn. Hij zal wel niet elke dag op en neer reizen vanuit Tsjetjenie.
Dan had ik toch echt "Republic Dagestan!" ofzo in z'n info verwacht.
pi_125478841
Heel Boston moet binnenblijven. Aardig radicale aanpak
pi_125478843
'ik heb geen amerikaanse vrienden, ik snap ze niet. hij dronk geen alcohol en rookte niet '

aldus cnn
pi_125478855
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:59 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

En Chechenya ligt er pal naast maar is kleiner. Daarom denk ik dat hij uit Chechenya komt maar in Dagestan heeft gestudeerd voor hij naar USA ging.
"gestudeerd"? We hebben het over zijn school van 99-01....toen was hij nog geen 10. Hij woonde daar gewoon met zn ouders/opvoeders.
pi_125478867

Muslim? Uhoh
pi_125478869
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:01 schreef arjan1212 het volgende:
'ik heb geen amerikaanse vrienden, ik snap ze niet. hij dronk geen alcohol en rookte niet '

aldus cnn
Ik heb ook geen Amerikaanse vrienden en rook en drink ook niet :o .
Geen referral hier.
pi_125478879
quote:
[quote]0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat klopt er zijn idd heus wel materiële zaken te koppelen daaraan.
Toch denk ik dat dat geloof ahw immateriële zaken koppelt aan dit soort zaken en ze ziet als goed.
Omdat dat specifieke geloof zo stringent in werkt op de psyche van iemand, veel stringenter dan christendom of jodendom. Toch.
Ik bedoel kan ook nooit begrijpen waarom moslima's die hoofddoekjes dragen. Er moet iets zijn in dat geloof dat zo stringent is. Waardoor die mensen gedwongen worden tot...
De moslims en moslima's die ik ken, en dat zijn er niet zoveel, dragen geen hoofddoek, geen baard, nooit een jurk wanneer van het mannelijk geslacht, alleen eten ze geen varkensvlees omdat het ze vies lijkt. Dat zijn Bosniers en Turken die net zo islamitisch zijn als mijn familie nog katholiek is.

Anderzijds heb je in Polen nog heel veel katholieken van de dwingende soort die je hier 50 jaar geleden ook nog veel had in bepaalde streken, en waarbij vrouwen ook nog hee vaak met hoofddoek liepen. En dat was niet om met een fatsoenlijk kapsel uit de cabriolet te stappen, maar juist iets wat goed gedijde in het gebrek aan welvaart.

Bush c.s. hebben een groot deel van de wereld met succes wijsgemaakt dat de moslims erop uit zijn om hun way of life te vernietigen. Maar het conflict is gewoon politiek, het gaat om overheersing met geweld en om mensen die niet overheerst willen worden. Dat stond al in de oorlogsverklaring van OBL aan de VS uit 1997 of zo, maar dat wordt doodgezwegen door het gros van de media alsof het na een bomaanslag plunderende Amerikaanse burgers zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125478880
hun studeerden op MIT toch
pi_125478883
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik heb ook geen Amerikaanse vrienden en rook en drink ook niet :o .
Terrorist!
pi_125478884
Lol, repost.
pi_125478896
Sorry Sunil, leuk je te kennen.
pi_125478898
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Terrorist!
Ik eet wel bacon, phew.
Geen referral hier.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:03:44 #54
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125478909
Wat willekeurige ;) achtergrond info over tsjetjenië: http://www.volkskrant.nl/(...)an-als-Kadyrov.dhtml
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:04:03 #55
302853 themole
graaft totaal door.
pi_125478920
Die amerikanen weten wel van aanpakken zeg.
Niet altijd serieus
pi_125478921
Ik ben benieuwd welk land we nu binnen gaan vallen c_/
Beneath the gold, the bitter steel
pi_125478932
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef Kirov het volgende:
We?
Geen referral hier.
pi_125478934
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Btw die ondertitels aanzetten (auto caps) laat je zien dat deze man idd gestoord is:

[ afbeelding ]
Zal eerder aan Youtube automatic captions liggen. Maar gestoord is ie idd
pi_125478938
Oh ja, voordat iedereen weer dingen gaat roepen over Al-Qaida, even ter herinnering:

quote:
It is thought that al-Qaeda's leadership, following the War on Terror, has "become geographically isolated", leading to the "emergence of decentralized leadership" of regional groups using the al-Qaeda "brand".[38][39]

Many terrorism experts do not believe that the global jihadist movement is driven at every level by al-Qaeda's leadership. Although bin Laden still held considerable ideological sway over some Muslim extremists before his death, experts argue that al-Qaeda has fragmented over the years into a variety of regional movements that have little connection with one another. Marc Sageman, a psychiatrist and former Central Intelligence Agency (CIA) officer, said that al-Qaeda is now just a "loose label for a movement that seems to target the West". "There is no umbrella organisation. We like to create a mythical entity called [al-Qaeda] in our minds, but that is not the reality we are dealing with."[40]
pi_125478944
Lockdown

Goede ep, kenners weten. :9 ;(
pi_125478952
quote:
Nee het zijn Russen die in de buurt van Tsjetsjenië hebben gewoond.
youtube --> iamclanhq :')
pi_125478956
Wel groot gebrek aan sarcasme detectie in dit topic :').
Geen referral hier.
pi_125478962
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

We?
Ja? Of wist je niet dat we meehielpen met de invasie van Irak?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:05:10 #64
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125478976
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Zal eerder aan Youtube automatic captions liggen. Maar gestoord is ie idd
Het was ook redelijk sarcastisch bedoelt...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125478983
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Nee het zijn Russen die in de buurt van Tsjetsjenië hebben gewoond.
Bron? Ik lees overal dat het om Tsjetsjenen gaat.
pi_125478985
Amerika gaat geen landen aanvallen, wellicht gaan ze de russen helpen ofzo
pi_125478987
quote:
We?
En de Amerikanen zullen dat ook niet gaan doen. We hebben nu vier doden, en geen tweeduizend zoals met 9/11. Het waren er toen zelfs drieduizend.
Achter die aanslag zaten veel meer mensen.
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 14:06:18 #68
138438 crew  Pizzakoppo
pi_125479019
What the fuck zal er nu door die jongen heengaan? Die moet toch absolute doodsangsten uitslaan. Zijn broer is dood, hij heeft een terroristische actie uitgevoerd en wordt nu door honderden agenten opgejaagd. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:06:19 #69
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125479020
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

We?
En de Amerikanen zullen dat ook niet gaan doen. We hebben nu vier doden, en geen tweeduizend zoals met 9/11. Het waren er toen zelfs drieduizend.
Achter die aanslag zaten veel meer mensen.
We, ja, we.

Nederland loopt als een loops schoothondje achter de VS aan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125479023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef arjan1212 het volgende:
Amerika gaat geen landen aanvallen, wellicht gaan ze de russen helpen ofzo
Met landen aanvallen? :')
Liefde en infectie
pi_125479025
quote:

[..]

:'), paar verkenningsvluchten.
Geen referral hier.
pi_125479033
Hoop dat ze die andere dude levend te pakken krijgen :). Ben wel benieuwd naar wat voor informatie daar uitkomt. Met name mbt motivatie natuurlijk aangezien dat hoogstwsl een eentweemans actie was.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:06:49 #73
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125479034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
What the fuck zal er nu door die jongen heengaan? Die moet toch absolute doodsangsten uitslaan. Zijn broer is dood, hij heeft een terroristische actie uitgevoerd en wordt nu door honderden agenten opgejaagd. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.
Oh wat zielig.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:06:51 #74
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_125479037
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Behalve dat die voorste hoge toren vorige week is afgefikt :P
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:06:53 #75
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479038
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

We, ja, we.

:')
pi_125479043
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Tsjetsjenen zijn ook Russen natuurlijk. Maar op CNN is het "area near Chenchenya" EN volgens zijn profielpagina heeft hij in Makhachkala op de basisschool gezeten.
pi_125479044
quote:
Tja, hij heeft het toch echt zelf over zich afgeroepen.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:07:02 #78
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125479048
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

:'), paar verkenningsvluchten.
Euh.. we zaten daar met basis in het land hoor...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:07:15 #79
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125479055
quote:
Dat had ie van te voren kunnen weten.
Leef en Laten Leven
pi_125479056
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Het was ook redelijk sarcastisch bedoelt...
my bad...
pi_125479058
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef themole het volgende:
Die amerikanen weten wel van aanpakken zeg.
Eens wat anders dan de wijkagent hier.
pi_125479060
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

quote:

[..]

ja.
pi_125479072
quote:

[..]

Verbroederd de islam toch nog *O*
  Moderator vrijdag 19 april 2013 @ 14:07:59 #84
138438 crew  Pizzakoppo
pi_125479086
quote:

[..]

Oh wat zielig.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Tja, hij heeft het toch echt zelf over zich afgeroepen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat had ie van te voren kunnen weten.
Wow, zo had ik het nog niet bekeken!!! Thanks! :D
pi_125479139
quote:
Binnenkort maagden pakken.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:09:39 #86
123170 alors
zlata1234
pi_125479144
quote:
Ik denk dat hij zichzelf van kant maakt en denkt dat hij zal sterven als een martelaar.
know'm sayin?
word? word.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:10:07 #87
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125479153
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Eens wat anders dan de wijkagent hier.
In NL worden ook speciale teams ingezet om vuurwapen gevaarlijke malloten op te pakken hoor, de wijkagent heeft daar niet zoveel mee te maken.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_125479168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:09 schreef alors het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zichzelf van kant maakt en denkt dat hij zal sterven als een martelaar.
Ik hoop dat hij levend gepakt wordt zodat hij de rest van zijn leven in Gitmo kan rotten.
pi_125479175
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik las het volgens mij op nos.nl .... ff looken.
pi_125479229
#breaking ALL of #Boston is advised to stay indoors and shelter in place (expanded from initial Allston/Brighton area) @Boston_Police

Read more: http://livewire.wcvb.com/(...)rathon#ixzz2QuWEUUHQ
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:12:29 #91
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479264
Hij is nu wel, "Enemy of the state" :)
pi_125479284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:12 schreef xzaz het volgende:
Doet me denken aan de film public enemy
pi_125479293
even een uurtje treinen en opeens zijn het tsjetsjenen? Net was het nog een gozer met een indiase naam. Die is nu out of the picture dus?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:13:32 #94
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125479296
Waarom staan die CNN-presentatoren eigenlijk op een random locatie in Boston op straat? Hebben ze de studio wegbezuinigd?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:14:14 #95
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479321
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef thettes het volgende:
even een uurtje treinen en opeens zijn het tsjetsjenen? Net was het nog een gozer met een indiase naam. Die is nu out of the picture dus?
Komt over een uurtje terug, dan zijn het Nederlanders
pi_125479323
nu achtergrond info over tetsjenie cnn
pi_125479334
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:10 schreef t-8one het volgende:

[..]

In NL worden ook speciale teams ingezet om vuurwapen gevaarlijke malloten op te pakken hoor, de wijkagent heeft daar niet zoveel mee te maken.
Maar niet zo gestoord groot als nu in Boston.
pi_125479336
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef thettes het volgende:
Die heeft er nooit iets mee te maken gehad
pi_125479383
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:14 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Maar niet zo gestoord groot als nu in Boston.
Mwah, Nederland heeft ook weleens flink uitgepakt bij terrorisme: http://nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_De_Punt#De_aanval
pi_125479386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:09 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Binnenkort maagden pakken.
Ach, met al die exploderende fundamentalisten zal de voorraad maagden in het paradijs snel opraken, dus zorg dat je ze dit leven alle 72 al verbruikt :7
Liefde en infectie
pi_125479432
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:12 schreef xzaz het volgende:
Als hij zijn auto omspuit, is hij dan ook de vervolging kwijt, zoals in GTA?
Liefde en infectie
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:17:41 #102
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_125479455
Ik wou bij dit topic toch graag even een punt aanhalen.

Er wordt hier namelijk weer gesproken over terrorisme en terroristen. (je zou voor de gein eens zo'n youtubefilmpje moeten kijken over Bush waarin achter elkaar is gezet hoevaak hij Terror en Terrorists zegt) Het is natuurlijk enorm angst aanjagen bij mensen.

Verder vraag ik mij serieus af waarom iemand die zo'n bom plaatst en daarbij een aantal doden maakt een terrorist wordt genoemd en een Obama die verantwoordelijk is voor duizenden onschuldige doden per jaar in Jemen en Pakistan oa een held word genoemd?

Wat mij betreft is wat Obama doet veel erger dan wat 1 zo'n "terrorist" doet. Duizenden onschuldige doden tegenover een paar. Overheden (en in het bijzonder de USA Goverment) zijn dan ook de grootste terroristen op onze planeet.
Feyenoord!
pi_125479462
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

Even een willekeurige Spray & Paint binnenrijden :')
pi_125479474
Dus dit is mijn verhaal zoals ik het nu ken, klopt dit een beetje?

-Gisteravond schietpartij op campus MIT. Agent dood. Waarom er geschoten werd is onbekend, misschien werden ze herkend ofzo?
-Ze hebben een auto gestolen
-Bij de achtervolging is een van de twee verdachten uiteindelijk overleden
-nu is een van de twee nog op de vlucht, maar dat is te voet? In boston? Is er enig idee waar ie is?
pi_125479495
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Even een willekeurige Spray & Paint binnenrijden :')
idd, daarna wel onopvallend rijden anders komen de sterren weer terug

vrijdag 19 april 2013 @ 14:19:07 #106
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479504
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef thettes het volgende:
Dus dit is mijn verhaal zoals ik het nu ken, klopt dit een beetje?

-Gisteravond schietpartij op campus MIT. Agent dood. Waarom er geschoten werd is onbekend, misschien werden ze herkend ofzo?
-Ze hebben een auto gestolen
-Bij de achtervolging is een van de twee verdachten uiteindelijk overleden
-nu is een van de twee nog op de vlucht, maar dat is te voet? In boston? Is er enig idee waar ie is?
Omgev. watertown, is afgezet ze gaan huis bij huis weg, luister naar de boston police radio.
pi_125479519
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef Saysem het volgende:
Oh ja, voordat iedereen weer dingen gaat roepen over Al-Qaida, even ter herinnering:
Wat is je punt?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:19:37 #108
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:17 schreef lucky_m3 het volgende:

[..]

Van 5 naar 1 ster ~O>
pi_125479525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef julian6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_125479545
Stel je voor dat die terrorist bij je thuis zit terwijl de hele stad naar hem zoekt. Lijkt me wel dat hij ergens binnen zit nu.
pi_125479555
quote:
Alleen politieke steun.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:20:27 #112
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479556
Hoor ik net op de radio dat ze een auto checken :D
pi_125479568
Ik hoor net op de politieradio/ EMS Scanner dat hij een bomvest om heeft?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:22:19 #114
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:21 schreef deVerdeler het volgende:
Ik hoor net op de politieradio/ EMS Scanner dat hij een bomvest om heeft?
Ja, ontsteking is blijkbaar gevonden bij een eerdere arrestatie?
pi_125479630
Misschien is hij gewoon zwaargewond geraakt en ergens in een hoekje gestorven.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_125479654
Jup... nu hebben ze het duidelijk gezegd... Hoogstwaarschijnlijk heeft hij een bomvest om... omdat ze bij zijn dode collega een trigger hadden gevonden.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:23:01 #117
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479669
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:22 schreef deVerdeler het volgende:
Jup... nu hebben ze het duidelijk gezegd... Hoogstwaarschijnlijk heeft hij een bomvest om... omdat ze bij zijn dode collega een trigger hadden gevonden.
Confirmed
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:23:54 #118
192683 AMDB
Visionair.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:24:15 #119
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125479732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:23 schreef AMDB het volgende:
Iemand goede livestream bij de hand?

Zoals ons medelid al zei...
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:24:47 #121
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_125479734
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_125479756
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef Fides het volgende:

[..]

Mwah, Nederland heeft ook weleens flink uitgepakt bij terrorisme: http://nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_De_Punt#De_aanval
dat is wel erg lang geleden... we hebben ook dit 2004...
http://nl.wikipedia.org/w(...)kwartier_in_Den_Haag
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:25:19 #123
192683 AMDB
Visionair.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:25:54 #125
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:26:56 #126
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125479826
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:18 schreef julian6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Best erg dat ik nog weet dat dat die in San Fierro is vlakbij die garage waar je kon saven, naast de snelweg.
#YOLO
pi_125479836
Als hij een bomvest draagt gaan ze hem niet arresteren gok ik
pi_125479857
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:15 schreef Fides het volgende:

[..]

pi_125479886
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef meth1745 het volgende:

[..]

"Have a good weekend everybody" ? :?
haha ja vond ik ook opvallend :P
pi_125479928
cnn heeft een vriend van de verdachte aan de lijn
pi_125479948
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:27 schreef FredVleespet het volgende:
Als hij een bomvest draagt gaan ze hem niet arresteren gok ik
Ik vermoed dat ze hem heeeeeeeeeeel graag levend willen hebben, aangezien de aanslag nog door niemand is opgeeist.. en dus voor vragen alleen bij deze verdachte kunnen.
pi_125479960
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:28 schreef arjan1212 het volgende:
link
pi_125479972
quote:
Cbs zijn oom
pi_125479974
quote:
Zie je, Amerikanen pakken het maar lafjes aan:') Waar zijn de fighter jets en armed vehicles?
pi_125479978
gewoon op de tv
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:29:54 #137
373176 CrushedTinBox
pi_125479980
quote:
Zegt dat het een heel normale jongen is en als lifeguard werkte bij Harvard.
pi_125480013
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Zegt dat het een heel normale jongen is en als lifeguard werkte bij Harvard.
Dat is altijd zo. Daarom is het ook zo gevaarlijk. Je weet nooit wat voor ideologie iemand herbergt.
pi_125480023
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef deVerdeler het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ze hem heeeeeeeeeeel graag levend willen hebben, aangezien de aanslag nog door niemand is opgeeist.. en dus voor vragen alleen bij deze verdachte kunnen.
Zullen ze wel willen maar het risico dat hij zichzelf opblaast gaan ze niet lopen denk ik
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:30:59 #140
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125480036
quote:
Die vriend kan zich niet voorstellen dat deze "sul" zoiets zelf heeft bedacht.

"Probably pressured by group" zegt ie
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:31:29 #141
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:31:56 #142
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480077
Resources deployed, searching the neigherhood

quote:
Krijg netwerk error
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:32:38 #143
373176 CrushedTinBox
pi_125480110
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Cbs zijn oom
Wat zei zijn oom?
pi_125480141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:29 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Cbs zijn oom
Fox zijn schoonmoeder
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:33:29 #145
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480161
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:33 schreef julian6 het volgende:

[..]

Fox zijn schoonmoeder
:')
pi_125480176
Man wordt achtervolgd met zwarte hoodie
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:34:03 #147
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125480185
Ze zijn iemand met een hoody op aan het chasen.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125480191
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef JeMoeder het volgende:
Ze zijn iemand met een hoody op aan het chasen.
Lekkere zin :P
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:34:43 #149
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125480211
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:34 schreef TheDutchguy het volgende:

[..]

Lekkere zin :P
Letterlijk vertalen is heerlijk.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:35:17 #150
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480240
Oeeeeeeee
pi_125480246
CNN gaat los
pi_125480251
actie!!
pi_125480256
Rook!
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:35:43 #154
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125480264
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat is altijd zo. Daarom is het ook zo gevaarlijk. Je weet nooit wat voor ideologie iemand herbergt.
Iedereen is gevaarlijk 11.gif
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_125480272
Opgeblazen?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:35:52 #156
373176 CrushedTinBox
pi_125480275
Haha zag die vrouw zwaaien voor de camera.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:35:56 #157
26777 MrTorture
pi_125480280
Spannond :o
Vis een optie?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:00 #158
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480287
Jajajajaja
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:06 #159
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_125480293
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:31 schreef xzaz het volgende:
Resources deployed, searching the neigherhood

[..]

Krijg netwerk error
bij mij werkt ie wel
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:07 #160
373176 CrushedTinBox
pi_125480294
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:35 schreef tralalala het volgende:
Opgeblazen?
Was het eerste wat in me opkwam.
pi_125480299
Hond onderweg!
pi_125480300
"Interesting, that dog is barking" :D
pi_125480301
Welke stream kijken jullie :P?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:22 #164
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480309
Damn, dit is spannende tv! Heel goed dat ze gewoon een keer CNN USA doorgeven met de ticker onderin.
#YOLO
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:26 #165
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480315
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:36 schreef FredVleespet het volgende:
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:27 #166
391259 CodeRood
Hoor ik een RAVE?
pi_125480316
CNN NUUUUU!!!!!!

Brand, smoke, bombs
pi_125480317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:36 schreef FredVleespet het volgende:
CNN op tv gewoon
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:33 #168
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125480324
Het is wel vreemd dat ze rook zou ruiken maar niets gehoord zou hebben. Denk dat ze zich vergist.
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:36:39 #169
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125480328
Politiescanner zijn ze nu bezig een huis te omsingelen waar een verdachte met zwarte hoody aan is ingevlucht.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125480334
Er is iets aan de hand
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_125480338
De scan is nog steeds "rustig"

Niks over een explosie...alleen geen idee of die veel achter loopt.
pi_125480350
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 13:49 schreef waht het volgende:

[..]

Dit komt Rusland maar al te goed uit. Amerika zal zich nu nog meer als bondgenoot tegen het strijden van terrorisme door Tsjetsjenen opstellen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:37:34 #173
192683 AMDB
Visionair.
pi_125480355
Iemand een livestream met CNN beelden? Ben niet thuis...
pi_125480363
Heb geen CNN hier. Is er een stream?
pi_125480375
Is er uberhaupt nog iemand op straat daar behalve politie en journalisten?
pi_125480378
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Vast wel op cnn.com?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:38:09 #177
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480383
Is die weer ontkomen?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:38:15 #178
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_125480386
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.stream2watch.me/live-tv/cnn-live-stream
pi_125480396
Foot chase geweest volgens de scan
pi_125480399
zie op cnn geen streammmm
pi_125480400
Iets van actie op CNN, maar hoor geen knallen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:38:41 #182
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480404
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Is er uberhaupt nog iemand op straat daar behalve politie en journalisten?
Nee iedereen MOET binnen blijven anders lig je op de grond ze gaan echt heel grondig te werk.

edit: ze zijn niet zeker dat het hem is
pi_125480444
hij word denk ik zo opgepakt
pi_125480452
voor dit soort dingen moet je sowieso redneck fox kijken
http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
pi_125480458
pi_125480460
heere kom the men in black
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:40:03 #187
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480467
CNN wordt verplaatst omdat ze een groter gebeid afgrendelen. Ze stonden daar en ineens zagen ze een heli, ze focusden op de heli en roken rook, maar hoorden niets. De rook was heel duidelijk. Ineens heel veel voertuigen die die kant op gingen. Major law enforcement activity.
#YOLO
pi_125480477
Wel bizar dat je dit zo live op tv kunt volgen :D
pi_125480511
Spannend.
In the coolest little capital of the world
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:41:12 #190
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_125480519
CNN met die uber vette agent in groen shirt met zijn hand op zijn holster, als die toch moet gaan rennen _O-
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_125480521
Biertje erbij.
pi_125480526
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef byah het volgende:
voor dit soort dingen moet je sowieso redneck fox kijken
CNN zendt precies hetzelfde beeld uit.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:41:29 #193
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480535
Legerhelikopter en nog een politieheli en verschillende gepantserde wagens. De heli blijft boven een locatie hangen.
#YOLO
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:41:31 #194
111843 Cassius
Something's fucky
pi_125480537
pi_125480546
Wat was nou zijn 'exact location' volgens die politieradio?
pi_125480552
Verdomme, moet zo werken. Mis ik weer de actie
pi_125480553
quote:

[..]

We, ja, we.

Inderdaad ja.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:42:07 #198
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_125480564
Net nu ik moet gaan werken gebeurt dit! Kan pas over een paar uur weer gaan volgen, wordt vast een hoop bijlezen...
pi_125480594
in the green house zit ie!
pi_125480599
Is deze scanner stream al gepost?
http://www.ustream.tv/channel/ma-rt-9-window-cam
pi_125480602
Ze kunnen hem toch niet arresteren. Hij heeft waarschijnlijk explosieven bij zich. Ohjee.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:43:06 #202
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:41 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Inderdaad ja.
:{
pi_125480609
Nu toch wel wat paniek over de scan!

Huissummer 23 als ik goed verstaan heb!
pi_125480612
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Net nu ik moet gaan werken gebeurt dit! Kan pas over een paar uur weer gaan volgen, wordt vast een hoop bijlezen...
Ik heb ook nog meer dingen te doen maar vind dit toch wel spannende televisie.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:43:19 #205
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480614
Damn, al die ME-ers :o
#YOLO
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:43:31 #206
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125480625
Toch wel spannend dit.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:43:33 #207
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125480628
wat zijn 'bohorns'?
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:43:35 #208
26777 MrTorture
pi_125480629
Leuke voertuigen heeft de politie daar :p
Vis een optie?
pi_125480632
Hoeveel mensen denken ze nodig te hebben voor 1man ?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:43:40 #210
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480635
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:43 schreef Mothzor het volgende:
Nu toch wel wat paniek over de scan!

Huissummer 23 als ik goed verstaan heb!
Top! Thanks.
#YOLO
pi_125480642
RT_com twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 14:42:46 BREAKING: Reports of shots, officers rushing to unknown location in #Watertown, 'take cover' commands on scanner http://t.co/ChETVonBNe reageer retweet
pi_125480647
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:42 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Dit is niet de eerste, en vast ook niet de laatste aanslag. Werk ze!
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:43:53 #213
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480648
Ze gaan naar binnen!!!
#YOLO
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:44:08 #214
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125480652
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:43 schreef t-8one het volgende:
wat zijn 'bohorns'?
Bullhorns verstond ik. Wat het zijn weet ik niet
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_125480654
Bewapende mannen nu op het dak
pi_125480655
Het gaat nu loos. :o
pi_125480656
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:43 schreef t-8one het volgende:
wat zijn 'bohorns'?
Bullhorns. Megafoons.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:44:20 #218
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_125480660
Ze gaan het huis binnen
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:44:21 #219
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125480661
Delayed signal :o
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:44:41 #220
385535 VikaMustyGrishi
vikamustygrishi
pi_125480674
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Ik heb ook nog meer dingen te doen maar vind dit toch wel spannende televisie.
Helaas heb ik niet de mogelijkheid om de tv te verkiezen boven het werk
pi_125480678
Vertraging :')
pi_125480682
In the coolest little capital of the world
pi_125480683
Even nog volgen, ik moet om 15.00 weg, dan zal ie wel dood zijn.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:44:57 #224
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480685
CNN gaat vertragen omdat ze geen schokkende beelden willen laten zien.
#YOLO
pi_125480693
Andere streams zonder vertraging? :(
pi_125480696
Zodra er echt wat is gaan ze op zwart zeker
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:45:15 #227
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125480699
Wtf ze gaan het huis binnen dat vlak bij de journalisten is?
pi_125480701
misschien komt er een houdini-achtige ontsnapping :o gaat ie er opeens vandoor met een jetpack o.i.d.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:45:21 #229
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125480703
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:44 schreef maxburger het volgende:
Aan de ene kant baal ik er een beetje van.
pi_125480715
TwitterSean Kelly/Staff @SeanKellyTV

Heating up. SWAT heading to one location. Chopper above it.
pi_125480718
Meerdere streams tegelijk aan. Best goed te volgen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:45:37 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125480720
Krijg CNN niet aan de praat, Fox wel..
pi_125480722
Pff, zo'n gek zal maar je huis binnen rennen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:45:42 #234
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480726
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef julian6 het volgende:
misschien komt er een houdini-achtige ontsnapping :o gaat ie er opeens vandoor met een jetpack o.i.d.
Ik moest lachen :')
#YOLO
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:45:44 #235
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_125480729
Hoop dat ze hem levend pakken.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:45:50 #236
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_125480731
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:44 schreef maxburger het volgende:
Er zou maar eens een tepel te zien zijn :o
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:45:51 #237
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125480732
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef julian6 het volgende:
Hij heeft geen bomgordel om, maar een jetpack :D
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:04 #238
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480740
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:45 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Aan de ene kant baal ik er een beetje van.
Ja ik ook hoor. Ik ben wel wat gewend en hou niet van censuur.
#YOLO
pi_125480745
Fuck CNN delay :') waar live zonder censuur? :P
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:17 #240
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125480753
Rocket in the basement.

Via scanner...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125480756
Rocket in the basement?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:21 #242
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_125480757
iemand een werkende cnn
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_125480771
Hoe zijn ze nou uiteindelijk bij deze twee gekomen? Heeft het internet nog iets bijgedragen of was het gewoon werk van FBI / CIA / whatever?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:36 #244
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125480774
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef RAVW het volgende:
iemand een werkende cnn
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:37 #245
283085 TWP
kassalade
pi_125480775
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef JeMoeder het volgende:
Rocket in the basement.
EOD wordt erbij gehaald.
:)
pi_125480776
op Fox News pleegde een crimineel op de vlucht live zelfmoord.. dat willen ze niet hebben denk ik :P
pi_125480778
Misschien blaast die halve zool zichzelf wel op. :o
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:44 #248
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125480781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef RAVW het volgende:
iemand een werkende cnn
fox doet het goed: http://video.foxnews.com/v/1155606219001/
ok, lets go again
danku lieve fans
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:47 #249
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_125480783
Rocket? :? Bedoelen ze rucola? :D
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:52 #250
21273 JeMoeder
MijnMoeder
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:46:57 #251
192683 AMDB
Visionair.
pi_125480792
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Hoe zijn ze nou uiteindelijk bij deze twee gekomen? Heeft het internet nog iets bijgedragen of was het gewoon werk van FBI / CIA / whatever?
Gewoon werk FBI.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:07 #252
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125480797
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Rocket? :? Bedoelen ze rucola? :D
Ze willen de EOD erbij.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:12 #253
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_125480806
Begint echt een beetje op Blues brothers te lijken qua hoeveelheid politie :')
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_125480807
quote:
Wooooow dit is echt de grootste baggersite ooit
pi_125480813
Ze gaan huis voor huis langs met de swat teams
pi_125480817
wat is eod ook alweer?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:27 #257
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480820

Dit is inderdaad de beste.
#YOLO
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:41 #258
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480834
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Markeerstift het volgende:
wat is eod ook alweer?
Explosieven opruimingsdienst.
#YOLO
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:47:48 #259
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125480838
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Markeerstift het volgende:
wat is eod ook alweer?
Explosieven Opruimingsdienst ofwel Explosive Ordnance Disposal
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_125480839
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:46 schreef AMDB het volgende:

[..]

Gewoon werk FBI.
Betwijfel of ze waren gevonden als ze niet naar MIT waren gegaan en betrapt waren door die beveiligingsman.
pi_125480842
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Maisnon het volgende:
Idd. Ik heb firefox met pop up blocker en moest echt ziek veel shit wegklikken. Maar doet t wel :).
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:48:14 #262
111843 Cassius
Something's fucky
pi_125480855
Oh leuk, Shaft Theme op de radio erbij _O-
pi_125480867

Career & Money :') :')
pi_125480875
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef maxburger het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef maxburger het volgende:

[..]

Thanks >:O
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:48:59 #265
123170 alors
zlata1234
pi_125480881
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:47 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Ja dat idd, dacht dat ik de enige was die kapot werd gegooid met ads en valse links.
know'm sayin?
word? word.
pi_125480887
pi_125480894
Het is weer rustig op de scan!
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:49:20 #268
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125480899
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja :') :D
pi_125480900
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef Melleyn het volgende:
[ afbeelding ]
Echt erg eigenlijk... :')
pi_125480903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:48 schreef alors het volgende:

[..]

Ja dat idd, dacht dat ik de enige was die kapot werd gegooid met ads en valse links.
Na lang graven heb ik de stream te pakken
pi_125480907
die fox stream doet het beter
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:49:42 #272
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480921
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:48 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

[..]

Thanks >:O
Volgens mij hebben ze tegenwoordig Dienst veranderd in Commando in Nederland.
#YOLO
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:49:57 #273
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125480934
Ik heb een FOX stream, een CNN stream en de politiescanner open.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:50:06 #274
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125480941
Onbevestigd ooggetuigen report, maar er is iemand opgepakt en afgevoerd in een SUV.
#YOLO
pi_125480943
Peukie doen! Beter wachten ze ff met het vangen van dit figuur! ;)
pi_125480944
klusje voor dirty harry dit
pi_125480955
Gaan met die banaan!
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:50:19 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125480956
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef AppleMartini het volgende:
En? Kun je nog iets verstaan? :D
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:50:30 #279
373176 CrushedTinBox
pi_125480963
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:49 schreef AppleMartini het volgende:
Zelfde hier :)
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:50:45 #280
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_125480981
Spannond
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:50:53 #281
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125480986
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

En? Kun je nog iets verstaan? :D
Met die drie dingen door elkaar is het wel heel selectief luisteren :D
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:51:07 #282
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_125480997
gutver, cameraman moet weg.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_125481000
Politie staat er nu opeens wel heel rustig bij.
pi_125481002
check al die humbees en shit
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:51:13 #285
327202 maxburger
je krijgt die pics niet
pi_125481006
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef maxburger het volgende:
Onbevestigd ooggetuigen report, maar er is iemand opgepakt en afgevoerd in een SUV.
#YOLO
pi_125481010
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:50 schreef CrushedTinBox het volgende:

[..]

Zelfde hier :)
waar vind je die cnn stream?
pi_125481018
Hoe komen jullie aan die politiescanner eigenlijk :?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:51:32 #288
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125481026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef julian6 het volgende:

[..]

waar vind je die cnn stream?
pi_125481028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef TheVulture het volgende:
http://www.broadcastify.com/listen/feed/6254/web

quote:
thx
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:51:45 #290
373176 CrushedTinBox
pi_125481033
Denk dat ie er niet levend vanaf komt.
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:51:45 #291
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125481034
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef TheVulture het volgende:
pi_125481045
car wash 4,99 whahah
pi_125481047
Movement sector bravo?
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:52:03 #294
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125481051
Er is movement in een sector schreeuwt een of andere gast.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:52:04 #295
192683 AMDB
Visionair.
pi_125481053
Nadeel van politiescanner is natuurlijk dat je daar alleen onbelangrijke dingen over hoort..
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:52:10 #296
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125481060
Meer activiteit op de scanner
pi_125481065
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:51 schreef CrushedTinBox het volgende:
Denk dat ie er niet levend vanaf komt.
Ik denk het wel... ze zullen informatie willen, en bij zijn broer gaan ze die niet meer krijgen
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:52:25 #298
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_125481071
quote:
Doet het dan weer niet en dan weer wel. De 1e twee keer dat ik het probeerde kreeg ik "server not found". Derde keer lukte het wel..
pi_125481074
scanner is de politieradio?
  Redactie Frontpage vrijdag 19 april 2013 @ 14:52:37 #300
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_125481084
Grey coloured hoody gast met witte backpack gevlucht buiten de perimiter.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:52:38 #301
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_125481085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 14:52 schreef G.R.S. het volgende:
scanner is de politieradio?
yes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo