Waarom heeft hij dan Chechenya als interesse?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Volgens mij komt die knul niet uit Tsjetsjenie, maar uit Dagestan. Makhachkale is de hoofdstad van Dagestan, bij de plaatselijke voetbalclub is Guus Hiddink roebels aan het binnen harken.
Voor sommigen bestaat misschien de angst dat dit Putin een excuus geeft om veel mensen in Tsjetsjenie hard aan te pakken.. daar dacht ik eerst aan.quote:
Ik kom er niet vandaan maar ik vind Noord-Korea ook interessant.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Waarom heeft hij dan Chechenya als interesse?
Btw die ondertitels aanzetten (auto caps) laat je zien dat deze man idd gestoord is:quote:
Lijkt me niet. Bovendien is Makhachakla zijn school. Ik ben ook niet naar school gegaan in m'n eigen stad.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:56 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik kom er niet vandaan maar ik vind Noord-Korea ook interessant.
Vooral speurwerk van reddit gebruikers toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Beste mensen, wat is er met de verdachte Sunil gebeurd? Was dat een foutje van de FBI? Dan heeft de arme Sunil behoorlijk veel imagoschade geleden vermoed ik.
Dagestan is een bekend broeinest voor Al Quaida in de voormalige Sovjetstaten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Bovendien is Makhachakla zijn school. Ik ben ook niet naar school gegaan in m'n eigen stad.
DIt zou zijn basisschool/middelbare school zijn. Hij zal wel niet elke dag op en neer reizen vanuit Tsjetjenie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lijkt me niet. Bovendien is Makhachakla zijn school. Ik ben ook niet naar school gegaan in m'n eigen stad.
Hij is al een tijd vermist, misschien dat hij zich nu wel meldquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Beste mensen, wat is er met de verdachte Sunil gebeurd? Was dat een foutje van de FBI? Dan heeft de arme Sunil behoorlijk veel imagoschade geleden vermoed ik.
En Chechenya ligt er pal naast maar is kleiner. Daarom denk ik dat hij uit Chechenya komt maar in Dagestan heeft gestudeerd voor hij naar USA ging.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dagestan is een bekend broeinest voor Al Quaida in de voormalige Sovjetstaten.
Dan had ik toch echt "Republic Dagestan!" ofzo in z'n info verwacht.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:58 schreef Fides het volgende:
[..]
DIt zou zijn basisschool/middelbare school zijn. Hij zal wel niet elke dag op en neer reizen vanuit Tsjetjenie.
"gestudeerd"? We hebben het over zijn school van 99-01....toen was hij nog geen 10. Hij woonde daar gewoon met zn ouders/opvoeders.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En Chechenya ligt er pal naast maar is kleiner. Daarom denk ik dat hij uit Chechenya komt maar in Dagestan heeft gestudeerd voor hij naar USA ging.
Ik heb ook geen Amerikaanse vrienden en rook en drink ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:01 schreef arjan1212 het volgende:
'ik heb geen amerikaanse vrienden, ik snap ze niet. hij dronk geen alcohol en rookte niet '
aldus cnn
De moslims en moslima's die ik ken, en dat zijn er niet zoveel, dragen geen hoofddoek, geen baard, nooit een jurk wanneer van het mannelijk geslacht, alleen eten ze geen varkensvlees omdat het ze vies lijkt. Dat zijn Bosniers en Turken die net zo islamitisch zijn als mijn familie nog katholiek is.quote:[quote]Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat klopt er zijn idd heus wel materiële zaken te koppelen daaraan.
Toch denk ik dat dat geloof ahw immateriële zaken koppelt aan dit soort zaken en ze ziet als goed.
Omdat dat specifieke geloof zo stringent in werkt op de psyche van iemand, veel stringenter dan christendom of jodendom. Toch.
Ik bedoel kan ook nooit begrijpen waarom moslima's die hoofddoekjes dragen. Er moet iets zijn in dat geloof dat zo stringent is. Waardoor die mensen gedwongen worden tot...
Terrorist!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:02 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik heb ook geen Amerikaanse vrienden en rook en drink ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |