Tsjetsjenen zijn ook Russen natuurlijk. Maar op CNN is het "area near Chenchenya" EN volgens zijn profielpagina heeft hij in Makhachkala op de basisschool gezeten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Bron? Ik lees overal dat het om Tsjetsjenen gaat.
Tja, hij heeft het toch echt zelf over zich afgeroepen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
What the fuck zal er nu door die jongen heengaan? Die moet toch absolute doodsangsten uitslaan. Zijn broer is dood, hij heeft een terroristische actie uitgevoerd en wordt nu door honderden agenten opgejaagd. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.
Dat had ie van te voren kunnen weten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
What the fuck zal er nu door die jongen heengaan? Die moet toch absolute doodsangsten uitslaan. Zijn broer is dood, hij heeft een terroristische actie uitgevoerd en wordt nu door honderden agenten opgejaagd. Ik zou niet in zijn schoenen willen staan.
my bad...quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Het was ook redelijk sarcastisch bedoelt...
Eens wat anders dan de wijkagent hier.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:04 schreef themole het volgende:
Die amerikanen weten wel van aanpakken zeg.
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Tja, hij heeft het toch echt zelf over zich afgeroepen.
Wow, zo had ik het nog niet bekeken!!! Thanks!quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Dat had ie van te voren kunnen weten.
Binnenkort maagden pakken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik denk dat hij zichzelf van kant maakt en denkt dat hij zal sterven als een martelaar.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
In NL worden ook speciale teams ingezet om vuurwapen gevaarlijke malloten op te pakken hoor, de wijkagent heeft daar niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:07 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Eens wat anders dan de wijkagent hier.
Ik hoop dat hij levend gepakt wordt zodat hij de rest van zijn leven in Gitmo kan rotten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zichzelf van kant maakt en denkt dat hij zal sterven als een martelaar.
Ik las het volgens mij op nos.nl .... ff looken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Bron? Ik lees overal dat het om Tsjetsjenen gaat.
Komt over een uurtje terug, dan zijn het Nederlandersquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef thettes het volgende:
even een uurtje treinen en opeens zijn het tsjetsjenen? Net was het nog een gozer met een indiase naam. Die is nu out of the picture dus?
Maar niet zo gestoord groot als nu in Boston.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:10 schreef t-8one het volgende:
[..]
In NL worden ook speciale teams ingezet om vuurwapen gevaarlijke malloten op te pakken hoor, de wijkagent heeft daar niet zoveel mee te maken.
Die heeft er nooit iets mee te maken gehadquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:13 schreef thettes het volgende:
even een uurtje treinen en opeens zijn het tsjetsjenen? Net was het nog een gozer met een indiase naam. Die is nu out of the picture dus?
Mwah, Nederland heeft ook weleens flink uitgepakt bij terrorisme: http://nl.wikipedia.org/wiki/Treinkaping_bij_De_Punt#De_aanvalquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:14 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Maar niet zo gestoord groot als nu in Boston.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |