Als hij dat zou doen zou de situatie nog ingewikkelder worden, zowel van deur naar deur gaan alsook continue jezelf identificerenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:08 schreef G.R.S. het volgende:
CNN: Don't open the door unless he's clearly dressed as a police officer.
Tja, Breivik was verkleedt als een politieman
Het zijn ongetwijfeld Tsjetsjenen, en daar hoef je niks op voor te bereiden, dat land is al vakkundig gesloopt door de Russen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:04 schreef Strani het volgende:
Het goede nieuws is dat de VS wel geen invasie in Rusland zal voorbereiden
Vrouwen als Spongebobsterr?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:15 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Je snapt wel wat voor type meisjes, vrouwen dit zijn he![]()
Niet nodig dit te noemen, mijns inziens.
Ja, maar die zijn vooral tegen Moskou.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Er wonen veel radicale Moslims in Tsjetjenië.
Welke stream kijk jij?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Er komen 30SWAT mannekes uit een huis lopen
Dus, zat christenen die zich ook alleen maar met kerkzaken bezig houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:09 schreef Phaelanx_NL het volgende:
https://www.youtube.com/user/muazseyfullah/feed?filter=2
Alleen maar bezig met Islam.
CNN tvquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef henkde_j het volgende:
Er komen 30SWAT mannekes uit een huis lopen
Klopt. Maar veel Moslims hebben sowieso al flinke problemen met het Amerikaanse buitenland-beleid. Dat kan ook snel escaleren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn vooral tegen Moskou.
Ik bedoel de VS heeft in het grijze verleden die radicale moslims geholpen tegen toen nog de Sovjetunie.
Jeltsin, 1994, heeft Tsjetsjenië platgewalst.
Correct. Het gaat om 2 Tsjetjeense broers.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef speknek het volgende:
Ik was druk met werk en snap er nu geen reet meer van. Dus die Sunil waar iedereen het zeker van wist, had er totaal niks mee te maken?
Ja, en dan wel studeren in de VS?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt. Maar veel Moslims hebben sowieso al flinke problemen met het Amerikaanse buitenland-beleid. Dat kan ook snel escaleren.
blijkbaar, maar hij is nog wel vermistquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:17 schreef speknek het volgende:
Ik was druk met werk en snap er nu geen reet meer van. Dus die Sunil waar iedereen het zeker van wist, had er totaal niks mee te maken?
Denk eigenlijk een briefing. maar zag er grappig uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Drebbelman het volgende:
[..]Lekker makkelijk met 30 man tegelijk zo'n woning doorzoeken.
Of de bewoner had net een flinke bak versie koffie gezet, dat kan ook.
Net al gevonden in mijn supermarkt!quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef Markeerstift het volgende:
Een voordeel is dat er nu wel veel mensen weten van de vermissing van Sunil
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:19 schreef Disorder het volgende:
Van die gast z'n youtube pagina:
[ afbeelding ]
Holy shit. Haha.
Wasmiddel van je moeder?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Net al gevonden in mijn supermarkt!
Fijne broer heb je danquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef TheDutchguy het volgende:
Suspect 1 is overreden door suspect 2 toen die vluchtte.
Nee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:
De daders komen uit Tsjetjenië, dus de USA zal Georgië wel aanvallen, of zoiets.
Euh neequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:
De daders komen uit Tsjetjenië, dus de USA zal Georgië wel aanvallen, of zoiets.
Ik verwacht dan eerder Kazachstan, daar hebben ze olieveldenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:
Naar aanleiding van een bomaanslag op een appartementencomplex, die later niet door Tsjetjsenen gepleegd bleek, maar door de voormalig werkgever van Putin, de FSB.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn vooral tegen Moskou.
Ik bedoel de VS heeft in het grijze verleden die radicale moslims geholpen tegen toen nog de Sovjetunie.
Jeltsin, 1994, heeft Tsjetsjenië platgewalst.
Moslims hebben overal problemen meequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt. Maar veel Moslims hebben sowieso al flinke problemen met het Amerikaanse buitenland-beleid. Dat kan ook snel escaleren.
Ja, dat kan ik me herinneren, maar waarom dan in een menigte die naar een sportwedstrijd kijkt in Boston een bomaanslag plegen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een bomaanslag op een appartementencomplex, die later niet door Tsjetjsenen gepleegd bleek, maar door de voormalig werkgever van Putin, de FSB.
Dat vraag ik mij inderdaad af, ik was er zelf van overtuigd dat het een militie of sekte was die tegen de nieuwe wapenwetten was of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me herinneren, maar waarom dan in een menigte die naar een sportwedstrijd kijkt in Boston een bomaanslag plegen?
Welke logica zit daar achter?
Nou ja, het verwondert me wel dat er toch weer wrs moslims achter zitten, rogue elements, maar toch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef CodeRood het volgende:
Dit is wel een rare wending zeg, niet dat het me verwondert, maar dus tóch weer....
'Football' wordt beter beveiligdquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me herinneren, maar waarom dan in een menigte die naar een sportwedstrijd kijkt in Boston een bomaanslag plegen?
Indd, mijn moslim collega klaagt altijd over het feit dat mijn bureau niet voldoet aan de clean desk policy.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moslims hebben overal problemen mee. Maken zich druk om alles.
Ik dacht een doorgedraaide knutselaar met extreemrechtse neigingen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:29 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij inderdaad af, ik was er zelf van overtuigd dat het een militie of sekte was die tegen de nieuwe wapenwetten was of iets dergelijks.
Dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat betreft het Amerikaanse buitenland-beleid hebben ze daar alle recht toe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moslims hebben overal problemen mee. Maken zich druk om alles.
Ik begin toch te twijfelen, iets is niet goed in dat geloof iig.quote:
Jij praat deze aanslag goed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Saysem het volgende:
Wat betreft het Amerikaanse buitenland-beleid hebben ze daar alle recht toe.
Whatever, kijk gewoon naar al die islamitische landen, als daar wat aan de hand is staat iedereen altijd als een debiel te schreeuwen. Dat zegt toch al genoeg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Saysem het volgende:
[..]
Wat betreft het Amerikaanse buitenland-beleid hebben ze daar alle recht toe.
Nee, er is wel een verschil tussen je druk maken en onschuldige mensen opblazen. Laat dat duidelijk zijn.quote:
twitter:BreeSison twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 13:11:02SWAT entering home in #Watertown. Large pool of fresh blood found at back door. Basement unlocked #wbz http://t.co/iIJtjkOYTf reageer retweet
Wat een hoop onzin weer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whatever, kijk gewoon naar al die islamitische landen, als daar wat aan de hand is staat iedereen altijd als een debiel te schreeuwen. Dat zegt toch al genoeg.
De Russen hebben flink huisgehouden in Tsjetsjenië waardoor veel Tsjetsjenen nog verder zijn geradicaliseerd. En toen kwam al-Qaeda.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef Ryan3 het volgende:
WTF hebben Tsjetsjenen tegen de VS?
Ik bedoel Moskou heeft Tsjetsjenië platgebombardeerd?
En die basisschool in 2004?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Shawn het volgende:
[..]
De Russen hebben flink huisgehouden in Tsjetsjenië waardoor veel Tsjetsjenen nog verder zijn geradicaliseerd. En toen kwam al-Qaeda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasus_Emirate
Both the Russian Federation and the United States have designated the Caucasus Emirate as a terrorist organisation.
The United States government has offered US$5 million for information leading to the capture of the group's leader Dokka Umarov.
On July 29, 2011 the United Nations Security Council Al-Qaeda and Taliban Sanctions Committee added the Caucasus Emirate to the list of entities associated with Al-Qaeda.
Dus niet de Jemenitische tak van al-Qaeda heeft toegeslagen, maar de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda?
Las een artikel hierover heel lang geleden. De inlichtingendiensten focussen zich op Midden-Oosterse types, al-Qaeda zet een Nigeriaan in. Vervolgens focussen ze zich op Afrikanen, komt al-Qaeda met een Europeaan, etc.
Dus als de aanslagplegers Tsjetsjenen zijn, dan zijn ze waarschijnlijk verbonden met het Kaukasisch Emiraat, de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda, ook wel beter bekend van hun aanslag op een Russisch vliegveld in 2011:
Uiteraard is er iets niet goed in dat geloof, het is een religie namelijk. Maar volgens mij hoef je niet gelovig te zijn om als Tsjetsjeen ten strijde te trekken. Voor de moed die vereist is voor zelfopoffering in de vorm van een zelfmoordaanslag helpt een geloof natuurlijk wel, terwijl religies sowieso goed gedijen in een staat van wanhoop.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik begin toch te twijfelen, iets is niet goed in dat geloof iig.
Ik praat ook met die lui hè irl.
Er is iets, ik weet niet wat dat is.
dat bedoel ik, kijk eens verder dan wat je op TV ziet. TV toont ons enkel wat we willen zien omdat ze daar geld mee kunnen verdienen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat is geen onzin, dat is gewoon wat ik op TV zie.
Wellicht, maar Afghanistan, Irak, Syrië of Libië lijkt me niet de ideale vakantiebestemming.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef t-8one het volgende:
[..]
dat bedoel ik, kijk eens verder dan wat je op TV ziet. TV toont ons enkel wat we willen zien omdat ze daar geld mee kunnen verdienen.
Eng he, cultuurverschillenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wellicht, maar Afghanistan, Irak, Syrië of Libië lijkt me niet de ideale vakantiebestemming.
Niet met een rugzak neem ik aan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Onzin man. Je kan zo een baseballstadion binnen lopen als je een kaartje hebt.
Dus de suspect is een 'male Caucasian'?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:34 schreef Shawn het volgende:
[..]
De Russen hebben flink huisgehouden in Tsjetsjenië waardoor veel Tsjetsjenen nog verder zijn geradicaliseerd. En toen kwam al-Qaeda.
http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasus_Emirate
Both the Russian Federation and the United States have designated the Caucasus Emirate as a terrorist organisation.
The United States government has offered US$5 million for information leading to the capture of the group's leader Dokka Umarov.
On July 29, 2011 the United Nations Security Council Al-Qaeda and Taliban Sanctions Committee added the Caucasus Emirate to the list of entities associated with Al-Qaeda.
Dus niet de Jemenitische tak van al-Qaeda heeft toegeslagen, maar de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda?
Las een artikel hierover heel lang geleden. De inlichtingendiensten focussen zich op Midden-Oosterse types, al-Qaeda zet een Nigeriaan in. Vervolgens focussen ze zich op Afrikanen, komt al-Qaeda met een Europeaan, etc.
Dus als de aanslagplegers Tsjetsjenen zijn, dan zijn ze waarschijnlijk verbonden met het Kaukasisch Emiraat, de Tsjetsjeense tak van al-Qaeda, ook wel beter bekend van hun aanslag op een Russisch vliegveld in 2011:
Deze gasten hebben de film ''Act of Valor'' gekeken denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef Fides het volgende:
[..]
Onzin man. Je kan zo een baseballstadion binnen lopen als je een kaartje hebt.
Ik denk omdat ze nog meer wilde doenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Markeerstift het volgende:
Ik snap niet dat die lui niet gewoon het land uit zijn gegaan, tijd zat gehad!
Ik zou inderdaad ook niet gauw naar een land in oorlog op vakantie gaan , maar er zijn genoeg islamitische landen waar je niets te vrezen hebt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wellicht, maar Afghanistan, Irak, Syrië of Libië lijkt me niet de ideale vakantiebestemming.
In die film haalde zo'n soldaat ineens een gigantische militaire vlag uit z'n broekzak, best bizar was datquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze gasten hebben de film ''Act of Valor'' gekeken denk ik.
Ik doel op dit:quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Cultuurverschil. Dat zijn oorlogsgebieden.
Dat men loopt te schreeuwen wanneer er iets gebeurd is gewoon een cultuurverschil. Ze zullen ons wel dooie rakkers vinden zonder enig gevoelquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Whatever, kijk gewoon naar al die islamitische landen, als daar wat aan de hand is staat iedereen altijd als een debiel te schreeuwen. Dat zegt toch al genoeg.
Dooie rakkers zonder enig gevoel hebben wel minder de neiging om andersdenkenden af te slachten denk ik.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:39 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik doel op dit:
[..]
Dat men loopt te schreeuwen wanneer er iets gebeurd is gewoon een cultuurverschil. Ze zullen ons wel dooie rakkers vinden zonder enig gevoel
ik moet de hele tijd aan Four Lions denken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deze gasten hebben de film ''Act of Valor'' gekeken denk ik.
Ja, dat klopt er zijn idd heus wel materiële zaken te koppelen daaraan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteraard is er iets niet goed in dat geloof, het is een religie namelijk. Maar volgens mij hoef je niet gelovig te zijn om als Tsjetsjeen ten strijde te trekken. Voor de moed die vereist is voor zelfopoffering in de vorm van een zelfmoordaanslag helpt een geloof natuurlijk wel, terwijl religies sowieso goed gedijen in een staat van wanhoop.
Ook wel hoor. Misschien niet bij de Yankees ofzo, maar bij "Eerste Divisie" wedstrijden wordt er niet zo moeilijk gedaan. Zitten ook duizenden mensen op de tribune.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Niet met een rugzak neem ik aan.
Nounou, dat is me nogal een aanname.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dooie rakkers zonder enig gevoel hebben wel minder de neiging om andersdenkenden af te slachten denk ik.
Zou ie inmiddels de stad niet al uit kunnen zijn?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef Robijn48 het volgende:
Ongelofelijk dat verdachte 2 het zo lang uithoudt.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:40 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
ik moet de hele tijd aan Four Lions denken.
En in welke termijn was dat, hoe lang zijn ze daar al?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef arjan1212 het volgende:
CNN meld nu dat ze gevlucht waren uit tsjetsjenie naar kazachstan en daarna naar america
Dat zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zou ie inmiddels de stad niet al uit kunnen zijn?
Dat is idd een aanname.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef t-8one het volgende:
[..]
Nounou, dat is me nogal een aanname.
Amerika begint de ene na de andere oorlog.
FBI zit erop boven op, dus daar zullen ze ook wel rekening mee houden.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:41 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Zou ie inmiddels de stad niet al uit kunnen zijn?
ze zouden studenten zijnquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En in welke termijn was dat, hoe lang zijn ze daar al?
Precies, daarom vind ik dat ie het nog lang uithoudt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:43 schreef waht het volgende:
Ach, die knul houdt het niet lang uit. Als Amerikanen ergens van houden is het een goede jacht, ze zijn nu volledig in hun element en laten pas los als het prooi gepakt is.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef byah het volgende:
waarom zijn er zoveel agenten daar ter plaatse?
afleiding voor nieuwe bom in Boston?
Omdat ze hem graag willen aanhouden of uitschakelen misschien? Is maar een suggestie.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:44 schreef byah het volgende:
waarom zijn er zoveel agenten daar ter plaatse?
afleiding voor nieuwe bom in Boston?
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef DeParo het volgende:
Artikel uit 1999:
'De Tsjetsjenen blazen óns op, niet het Westen'
[..]
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)iet-het-Westen.dhtml
quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef DeParo het volgende:
Artikel uit 1999:
[..]
Russen hebben zelf ook aardig wat van Tsjetsjenie opgeblazen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:13 schreef DeParo het volgende:
Artikel uit 1999:
[..]
twitter:shawna_england twitterde op vrijdag 19-04-2013 om 12:04:20View from my house...crazy #watertown http://t.co/LFl1gVfASt reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |