Fijne broer heb je danquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:23 schreef TheDutchguy het volgende:
Suspect 1 is overreden door suspect 2 toen die vluchtte.
Nee.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:
De daders komen uit Tsjetjenië, dus de USA zal Georgië wel aanvallen, of zoiets.
Euh neequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:
De daders komen uit Tsjetjenië, dus de USA zal Georgië wel aanvallen, of zoiets.
Ik verwacht dan eerder Kazachstan, daar hebben ze olieveldenquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:24 schreef Nielsch het volgende:
Naar aanleiding van een bomaanslag op een appartementencomplex, die later niet door Tsjetjsenen gepleegd bleek, maar door de voormalig werkgever van Putin, de FSB.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar die zijn vooral tegen Moskou.
Ik bedoel de VS heeft in het grijze verleden die radicale moslims geholpen tegen toen nog de Sovjetunie.
Jeltsin, 1994, heeft Tsjetsjenië platgewalst.
Moslims hebben overal problemen meequote:Op vrijdag 19 april 2013 13:18 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt. Maar veel Moslims hebben sowieso al flinke problemen met het Amerikaanse buitenland-beleid. Dat kan ook snel escaleren.
Ja, dat kan ik me herinneren, maar waarom dan in een menigte die naar een sportwedstrijd kijkt in Boston een bomaanslag plegen?quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Naar aanleiding van een bomaanslag op een appartementencomplex, die later niet door Tsjetjsenen gepleegd bleek, maar door de voormalig werkgever van Putin, de FSB.
Dat vraag ik mij inderdaad af, ik was er zelf van overtuigd dat het een militie of sekte was die tegen de nieuwe wapenwetten was of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me herinneren, maar waarom dan in een menigte die naar een sportwedstrijd kijkt in Boston een bomaanslag plegen?
Welke logica zit daar achter?
Nou ja, het verwondert me wel dat er toch weer wrs moslims achter zitten, rogue elements, maar toch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef CodeRood het volgende:
Dit is wel een rare wending zeg, niet dat het me verwondert, maar dus tóch weer....
'Football' wordt beter beveiligdquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me herinneren, maar waarom dan in een menigte die naar een sportwedstrijd kijkt in Boston een bomaanslag plegen?
Indd, mijn moslim collega klaagt altijd over het feit dat mijn bureau niet voldoet aan de clean desk policy.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moslims hebben overal problemen mee. Maken zich druk om alles.
Ik dacht een doorgedraaide knutselaar met extreemrechtse neigingen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:29 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij inderdaad af, ik was er zelf van overtuigd dat het een militie of sekte was die tegen de nieuwe wapenwetten was of iets dergelijks.
Dat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat betreft het Amerikaanse buitenland-beleid hebben ze daar alle recht toe.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:28 schreef Merkie het volgende:
[..]
Moslims hebben overal problemen mee. Maken zich druk om alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |