neequote:Op vrijdag 19 april 2013 17:42 schreef ZetaOS het volgende:
Heb ik je voorbeeld figuur beledigd? Eerlijk zeggen.
1L melk 610 ; 37quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:21 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Met een 300 kcal overschot kun je in principe ook groeien. De groei zal sowieso voornamelijk bestaan uit vet.
oops foutje idd, moet 1L zijn. Zou eventueel 1,5L kunnen drinken omdat 2539,5 kcal net te weinig is denk ik. Onderhoud is 2314.quote:
Alleen in combinatie met chronisch boven onderhoud eten. Een ondervoed 3e wereld kind kan wel een noodpakketje met weightgainer incl. fructose gebruiken. Tevens als je op of onder onderhoud eet, vindt er geen extra vetopslag op of rondom de lever plaats indien matige hoeveelheden fructose, heb ff de bijbehorende studies niet bij de hand.quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Fructose lijkt het echter toch terecht hoor, tien maal meer potentie in termen van eiwit glycatie dan glucose, cross-linking en polymerisatie van eiwitten ( verhoogde kans op initiatie van reacties met vrije radicalen) en verhoogde serum triglyceriden (zoals je zegt, fructose wordt dus gemetaboliseerd in de lever en omgezet naar fructose-I-fosfaat -> pyruvate -> acteyl-CoA -> vet).
Is ook meermaals in verband gebracht als mogelijke oorzaak voor type II DM.
Edit:
http://abbmcertification.(...)20Visceral%20Fat.pdf aardig artikel omtrent het onderwerp
Stomme vraag wat voor vrucht/Fruit/Groene is die onderste?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
r plaats indien matige hoeveelheden fructose, heb ff de bijbehorende studies niet bij de hand.
Zaken gaan pas uit de hand lopen als je bv. >50% van je dagelijkse kcals aan fructose besteed... (ka
Wilde banaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Stomme vraag wat voor vrucht/Fruit/Groene is die onderste?
Modern geteeld.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
Niet zozeer modern geteeld maar meer het resultaat van 100 jaar kruisen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:35 schreef kaasplankje het volgende:
Ok, grappig.
Maar, wat ik meer bedoelde, je hebt bijvoorbeeld een groot verschil tussen tafeldruiven en druiven geschikt om wijn te maken.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij aan 2310kcal komt, maar met de gegevens die jij verstrekt kom ik op 1910kcal uit.
Daarnaast; wat zijn je doelen en wat is je VP op het moment?
Heb het even geupload:quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij aan 2310kcal komt, maar met de gegevens die jij verstrekt kom ik op 1910kcal uit.
Daarnaast; wat zijn je doelen en wat is je VP op het moment?
Noem je dat een arm?quote:Op vrijdag 19 april 2013 11:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedankt maatje! Klopt, die foto zie je geen aderen. Ze zijn er wel, maar alleen op mijn armen en schouders.Bovendien nemen ze een stuk in omvang + zichtbaarheid toe wanneer die bloat + bulking belly weg is.
Of gewoon een pump.
[ afbeelding ]
Gisteren, na trainen.
nice striae daarquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Noem je dat een arm?
[ afbeelding ]
Maar zeker wel goed bezig.
Kun je eigenlijk teveel eiwitten binnen krijgen (in de cut)? Alles beter dan KH toch?quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik krijg 76% teveel eiwitten binnen.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:45 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Noem je dat een arm?
[ afbeelding ]
Maar zeker wel goed bezig.
Echt Wow!quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:27 schreef Stereotomy het volgende:
Smaakt meer richting een aardappel (want veel zetmeel) dan onze supermarkt banaan (want suiker / fructose).
Teveel maakt geen klap uit, idd. Maar ik zou ook weer niet alle carbs cutten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:48 schreef Kerol het volgende:
[..]
Kun je eigenlijk teveel eiwitten binnen krijgen (in de cut)? Alles beter dan KH toch?
Hebben ze je niet gewoon een goudreinet aangesmeerd?quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Echt Wow!
Ik heb 3 appelbomen, speciaal gekocht bij een alternatieve winkel in Aalsmeer.
De appels zijn veel zuurder, maar waarschijnlijk veel gezonder.
(Maak er Salades, appelsap, appelmoes, appelflappen en appeltaart mee.
Alle fruit in de supermarkt zijn gemaakt op lekker smaak, dus vol met suikers.
iemand?quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:08 schreef stinkie het volgende:
Zo, 11% @ 90kg nu volgens meting
Helaas zegt mijn spiegel iets anders
Ik heb de laatste 3 trainingen voor borst en rug de machine pulldown en press gebruikt. Het voelt nu iig aan alsof lats meer getrained worden en zeker biceps doen veel beter mee.
Losse training is wel lekkerder, maar het lijkt nu minder effect te hebben
Uiteraard.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Teveel maakt geen klap uit, idd. Maar ik zou ook weer niet alle carbs cutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |