abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:49:24 #26
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125470088
Lekkah hoor Panzer.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_125470089
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:44 schreef fathank het volgende:
Wat een kutfoto's maakt zo'n Iphone eigenlijk. Vooral die foto van je rug is nou niet bepaald scherp ofzo :P.
Das de frontcam denk ik, zuigen altijd
pi_125470154
Zijn abs zijn verstopt. Desalniettemin, goede foto's.
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:52:22 #29
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125470170
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 08:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

EXCESSIVE
CALORIES

Deze keer met rugfoto.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Relaxed, geen pump.

en geen abs voor Weissman die banned is en stiekem meeleest :@
Looks good. ^O^
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:56:15 #30
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125470284
Magnetron kwamen vanmorgen de vlammen uit zetten :X
niks blijft er heel hier, het lijkt godvr allemaal wel van snijkoek gemaakt tegenwoordig
pi_125470315
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:29 schreef Questular het volgende:
Geen leg pics, hoe weten we nu zeker dat je niet stiekem een beachboy bent? ;)
Voor de rest nice pics :)
Haha, benen zijn ook wel weer aardig tegenwoordig. Zal vanavond even kijken voor een foto. Ben nu voornamelijk bezig met de leg extension machine enzo, moet die teardrop muscle van de quad hebben. :( :D

quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:51 schreef G.R.S. het volgende:
Zijn abs zijn verstopt. Desalniettemin, goede foto's.
Yeah, is gewoon een smak buikvet wat zich heel snel vormt als ik over een bepaald punt heen ga. Vervolgens lijkt dit zich ook nog vol te zuigen met water ofzo. :')

quote:
2s.gif Op zondag 14 april 2013 20:57 schreef Panzermaus het volgende:

;(, nog steeds flabby fatty her en der. Mijn bek is iig zo droog als wat, tijd voor melk. :D
they'll be back!

En thanks guys! O+ O+
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:57:37 #32
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125470318
Nieuw PR met bankdrukken gehaald gister, errug content :)

Maar nog steeds branden mijn schouders echt flink als ik een setje gedaan heb met een voor mij zwaar gewicht.

Ik ben er nog steeds niet achter wat het kan zijn :(

De vorm heb ik aangepast, ik heb de grip aangepast (iets smaller) maar niets helpt.

Snakey jij nog andere ideeën misschien?
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:58:37 #33
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125470342
Met smalle grip gebruik je je schouders juist meer.
Seto is zo ene baas he
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:00:38 #34
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125470392
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:58 schreef seto het volgende:
Met smalle grip gebruik je je schouders juist meer.
Smaller en ook breder geprobeerd... geen verschil in pijnlevel.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:01:17 #35
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125470406
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 april 2013 08:55 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

EXCESSIVE
CALORIES

Deze keer met rugfoto.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Relaxed, geen pump.

en geen abs voor Weissman die banned is en stiekem meeleest :@
Goed buff
pi_125470426
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 09:57 schreef ManageTheAnger het volgende:

Maar nog steeds branden mijn schouders echt flink als ik een setje gedaan heb met een voor mij zwaar gewicht.

De vorm heb ik aangepast, ik heb de grip aangepast (iets smaller) maar niets helpt.

Een tip, mijner zijde. Als je de volgende dag alsnog licht last heb van je schouders kap er dan wel direct ff voor een weekje mee. Gaat je een blessure schelen.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:05:16 #37
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125470494
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:02 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Een tip, mijner zijde. Als je de volgende dag alsnog licht last heb van je schouders kap er dan wel direct ff voor een weekje mee. Gaat je een blessure schelen.
Bankdrukken is 1x per week bij mij.
Three day split schema, met telkens exact een week tussen de spiergroepen.

Nu heb ik niet echt last van mijn schouders, niet de pijn die ik gelijk na een setje ervaar in elk geval.

Kan het zijn omdat mijn schouders dan ten opzichte van mijn borstspieren/triceps onderontwikkeld zijn? Dat ze het gewicht niet kunnen dragen?

BP nu 1*8 80 kilo, BW is 72
YouTube
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:09:20 #38
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125470599
quote:

Ik heb 1,5 jaar terug ergens een impingement gehad in beide schouders van teveel benchen en dippen, dat is wel over uiteraard, maar met zwaar bankdrukken hoeft het maar een beetje fout te gaan, en ik voel het weer een week. Week overslaan en het is weer over.
En dat heeft niks met m'n vorm te maken verder. Ik kan ook nooit snel naar beneden met benchen. Dan weet ik zeker dat ik alles vergurk van binnen daar.
Gisteren bleef ik ook weer onder 120kg liggen omdat ik opeens weer een enorme pijnscheut had in m'n rechter schouder, terwijl ik de week ervoor pijnloos 130kg PR had -O-
Echt kut als je schouders niet mee willen werken. :'(
pi_125470634
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:05 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Bankdrukken is 1x per week bij mij.
Three day split schema, met telkens exact een week tussen de spiergroepen.

Nu heb ik niet echt last van mijn schouders, niet de pijn die ik gelijk na een setje ervaar in elk geval.

Kan het zijn omdat mijn schouders dan ten opzichte van mijn borstspieren/triceps onderontwikkeld zijn? Dat ze het gewicht niet kunnen dragen?

BP nu 1*8 80 kilo, BW is 72
Dit was bij mij sowieso het geval.... 2 jaar lang en schouders en benen in verhouding niet serieus gedaan. Gewoon spierpijn is ook niet erg. Je moet niet vergeten dat die week rust niet opgaat voor je schouders. Schouders pak je bij zowel rug, borst als schouder dag zelf.

Heb schouders denk ik met bankdrukken te veel geforceerd, en op rugdag bij lat pull down schoot er een stekend gevoel in. Nu 4 dagen niks gedaan (bhelave cardio en benen) en gevoel in schouder is tot dusver blijvend.

Achteraf zat ik al een tijdje met lichte schouderpijn door te trainen. Erg dom dus. Als ik toen weekje rust had gepakt was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.

Probeer anders is tijdje op BP gewicht vast te blijven en je schouders wel iets op te schroeven.
..
..
pi_125470653
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:09 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik heb 1,5 jaar terug ergens een impingement gehad in beide schouders van teveel benchen en dippen, dat is wel over uiteraard, maar met zwaar bankdrukken hoeft het maar een beetje fout te gaan, en ik voel het weer een week. Week overslaan en het is weer over.
En dat heeft niks met m'n vorm te maken verder. Ik kan ook nooit snel naar beneden met benchen. Dan weet ik zeker dat ik alles vergurk van binnen daar.
Gisteren bleef ik ook weer onder 120kg liggen omdat ik opeens weer een enorme pijnscheut had in m'n rechter schouder, terwijl ik de week ervoor pijnloos 130kg PR had -O-
Schouders zijn een bitch, en zonder schouders valt bijna alles af...
..
..
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:12:21 #41
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125470663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Dit was bij mij sowieso het geval.... 2 jaar lang en schouders en benen in verhouding niet serieus gedaan. Gewoon spierpijn is ook niet erg. Je moet niet vergeten dat die week rust niet opgaat voor je schouders. Schouders pak je bij zowel rug, borst als schouder dag zelf.

Heb schouders denk ik met bankdrukken te veel geforceerd, en op rugdag bij lat pull down schoot er een stekend gevoel in. Nu 4 dagen niks gedaan (bhelave cardio en benen) en gevoel in schouder is tot dusver blijvend.

Achteraf zat ik al een tijdje met lichte schouderpijn door te trainen. Erg dom dus. Als ik toen weekje rust had gepakt was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest.

Probeer anders is tijdje op BP gewicht vast te blijven en je schouders wel iets op te schroeven.
Amen ^O^

en uiteraard ook de achterkant van je schouders trainen op een schouder dag...
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:12:41 #42
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125470673
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Schouders zijn een bitch, en zonder schouders valt bijna alles af...
lol ja idd. je kan dan weinig meer doen idd.
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:13:10 #43
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125470680
quote:

Is het pijn aan de voorkant, recht boven je biceps zeg maar? Als dat zo is dan raad ik toch aan een smallere grip te gebruiken, en je ellenbogen iets verder naar beneden te drukken, dus niet recht onder de bar te houden. Zo heb ik bij mezelf de meeste pijn weggekregen. Je haalt namelijk weldegelijk wat druk weg van je schouders,maar je moet wel erg sterke triceps ontwikkelen om grotere gewichten te kunnen benchen.

Ik heb het van Konstantinov afgekeken die toen hem werd aangeraden breder te benchen vreselijk last van zijn schouders kreeg. Zijn grip is wel erg smal, zo smal pak ik hem ook niet, maar als voorbeeld: let ook op waar hij zijn ellenbogen heeft.

Works for me.
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:13:35 #44
69994 seto
-|||--------|||-
pi_125470692
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:12 schreef RaymondK het volgende:

[..]

lol ja idd. je kan dan weinig meer doen idd.
Had ook een keer mijn schouder verneukt toen ik net was begonnen, kon niet eens meer squats doen omdat de stang op mijn rug houden teveel pijn deed :{
Seto is zo ene baas he
pi_125470704
quote:

[..]

Hoelang met die impingement rond gelopen dan?
..
..
pi_125470781
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Is het pijn aan de voorkant, recht boven je biceps zeg maar? Als dat zo is dan raad ik toch aan een smallere grip te gebruiken, en je ellenbogen iets verder naar beneden te drukken, dus niet recht onder de bar te houden. Zo heb ik bij mezelf de meeste pijn weggekregen. Je haalt namelijk weldegelijk wat druk weg van je schouders,maar je moet wel erg sterke triceps ontwikkelen om grotere gewichten te kunnen benchen.

Ik heb het van Konstantinov afgekeken die toen hem werd aangeraden breder te benchen vreselijk last van zijn schouders kreeg. Zijn grip is wel erg smal, zo smal pak ik hem ook niet, maar als voorbeeld: let ook op waar hij zijn ellenbogen heeft.

Works for me.
DIe gast pakt hem bijna puur uit de triceps! :D Dikke respect :P
..
..
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:19:03 #47
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_125470820
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Hoelang met die impingement rond gelopen dan?
als ik heel eerlijk ben zat het vanaf dag 1 met trainen al niet goed. Kon ook nooit fatsoenlijk schouders doen zonder pijn, totdat ik dacht "ik wil beter worden in benchen" en toen zei iemand oh dan moet je het gewoon 2x in de week doen.
maar ik had ook al een schouderdag, en dippen en en, en toen kon ik langzaam aan helemaal niks meer lol. Uiteindelijk wel een paar maandjes en na 7 fysio bezoeken was het zo goed als over, dat i.c.m. schouders laag houden bij alles wat je doet.
Alles zat vast in m'n bovenrug (nu weer trouwens) en waarsch. was toen m'n houding dus ook niet helemaal goed en zat ik met alles teveel met m'n schouders bij m'n oren te doen.
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:31:48 #48
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125471148
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

DIe gast pakt hem bijna puur uit de triceps! :D Dikke respect :P
Hij deadlift 380 kilo raw met een bolle rug,nergens last van. :D Hij doet dat sinds zijn 15e, die bolle rug.

vrijdag 19 april 2013 @ 10:36:17 #49
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_125471268
Ow, ik moet trouwens zeggen, ik weet niet of iemand anders dat kan bevestigen of ook heeft, dat nu ik chins en pull ups doe ook minder last van m´n schouders krijg. Misschien is het de stretch, of gewoon sterker wordende schouders. Maar het helpt.
  vrijdag 19 april 2013 @ 10:39:30 #50
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_125471339
quote:

[..]

Dat is het voor mij dus ook... en dat blijft dan even jengelen en verdwijnt na verloop van tijd weer na het sporten

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:

[..]

Nja het is meer dan alleen spierpijn, echt stekend/drukkend zie onderstaande foto.

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 10:13 schreef Snakey het volgende:

[..]

Works for me.

Waar mijn vinger zit, daar doet het dan zeer. (die drukt er nu dus op)
Eigenlijk ook echt alleen heel heftig aan die kant, de andere kant valt in verhouding mee.

Wat betreft die ellebogen, ik heb geprobeerd de stang iets verder voor mij uit te drukken (onderkant borst), meer in het midden van mijn borst, meer aan de bovenkant van mijn borst, met wel een arch in my back en zonder arch in my back, etc etc

Beetje moedeloos word ik ervan.

Zoals de trend is tegenwoordig, moet ik nu gewoon even zeggen dat het met de voorkant van mijn telefooncamera genomen is, een vga kwaliteit, ik heb geen pomp, slechte belichting, etc etc :')
YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')