SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-jarig contract dus dat ga je niet meer krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef Catch22- het volgende:
Liever nu 15-20 miljoen voor Eriksen, dan dat hij een jaar blijft en gratis de deur uitloopt
Vertonghen was ook 13 ofzo. Tegen de 15 moet lukken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1-jarig contract dus dat ga je niet meer krijgen ben ik bang
Denken dat iedere club hetzelfde wil betalen voor een spelerquote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vertonghen was ook 13 ofzo. Tegen de 15 moet lukken.
Jij meer.quote:
Ajax verkoopt bijna standaard spelers voor een goed bedrag. Waarom zou dat bij Eriksen anders zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denken dat iedere club hetzelfde wil betalen voor een speler
8-9 miljoen is ook een goed bedrag hequote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ajax verkoopt bijna standaard spelers voor een goed bedrag. Waarom zou dat bij Eriksen anders zijn.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
8-9 miljoen is ook een goed bedrag he
Dat vroeg AZ voor Maher.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
8-9 miljoen is ook een goed bedrag he
Maherquote:
Niveautje weer hoor.quote:
Zou ik een vreemde stap vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaartje verlengen en dan een clausule voor 12 a 15 miljoen. Maar goed, ik vrees dat ie in de zomer wel naar Liverpool gaat.
Nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cuenca? Sana? Wordt dat nog wat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_Ajax
Kunnen allebei wereldtop halenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maher
Mag niet eens de veters van Eriksen strikken
Cuenca is potentie echt wel een aanwinst, maar goed om een gehuurde speler fit te maken die weer weg gaat als hij in vorm is heeft ook weinig zin.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cuenca? Sana? Wordt dat nog wat?
Lijst van spelers van Ajax
Ik niet, de echte top clubs als real Madrid, Manchester etc scouten niet bij clubs als Ajax. Verschil tussen competities os te groot om het risico te nemen. Zij kijken liever bij iets mindere clubs in dezelfde competitie. Om naar de absolute top te gaan zouden dis nog een tussen stap moeten makenquote:
Manchester is niet het niveau Madrid met alle respect, maar zou qua voetbal beter bij hem passen, daar gaat het me meer om.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik niet, de echte top clubs als real Madrid, Manchester etc scouten niet bij clubs als Ajax. Verschil tussen competities os te groot om het risico te nemen. Zij kijken liever bij iets mindere clubs in dezelfde competitie. Om naar de absolute top te gaan zouden dis nog een tussen stap moeten maken
Denk eerder dat Barca hem in Spanje staltquote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca is inmiddels vriendjes met Sulejmani
http://www.isaaccuenca23.com/photos/325277
Ik zie overigens volgend jaar Cuenca nog niet bij Barca spelen aangezien hij eigenlijk nog fit moet worden en er te grote concurrentie is. Dus zou men niks verbazen als hij volgend seizoen bij Ajax mag spelen
Er moet echt nog wel een buitenspeler bij anders gaan jullie weer het hele seizoen janken over Derkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Van mij hoeft Cuenca niet te blijven. Lasse doet het goed genoeg imo.
Ach, wie weet doet Derk wel weer een Daleytje en speelt ie volgend seizoen weer op zijn niveau.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er moet echt nog wel een buitenspeler bij anders gaan jullie weer het hele seizoen janken over Derk
het is niet persoonlijk derkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er moet echt nog wel een buitenspeler bij anders gaan jullie weer het hele seizoen janken over Derk
Als ie blijft kwakkelen met zijn afwerken, zijn egoļsme en het sneller keuzes maken ben ik niet in de stemming voor nog een jaartje Derk.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wie weet doet Derk wel weer een Daleytje en speelt ie volgend seizoen weer op zijn niveau.
Lijkt me stug dat Eriksen en De Jong blijven, daar gaat er toch wel 1 van weg, dan zal Schone toch vaker op het middenveld komen te spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Van mij hoeft Cuenca niet te blijven. Lasse doet het goed genoeg imo.
Ga er maar vanuit dat zijn contract verlengd wordt. Het technisch hart is heel erg over hem te spreken en zijn inzetquote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie blijft kwakkelen met zijn afwerken, zijn egoļsme en het sneller keuzes maken ben ik niet in de stemming voor nog een jaartje Derk.
dan wordt het tijd voor een nieuw technisch hartquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat zijn contract verlengd wordt. Het technisch hart is heel erg over hem te spreken en zijn inzet
Geloof ik ook wel, hij doet veel goed, is wel ongelukkig met z'n acties vaak, als dat weer is zoals vorig seizoen is het een hele bruikbare spelerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat zijn contract verlengd wordt. Het technisch hart is heel erg over hem te spreken en zijn inzet
Ideale 12de man en hij voelt zich niet te groot om deze rol te vervullenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, hij doet veel goed, is wel ongelukkig met z'n acties vaak, als dat weer is zoals vorig seizoen is het een hele bruikbare speler
Toch moet je eigenlijk geen spelers hurenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca is een top spelertje en dan heeft hij echt tijd om in vorm te komen. En als hij belangrijk volgend jaar is levert dat veel centjes op met een nieuw eventueel kampioenschap.
Eriksen, Siem zijn wel twee belangrijke spelers die we kwijt raken. Als Derk nog een blind paard is is het wel makkelijk wat achter de hand te hebben ipv Derk en Lukoki op zn brommert
True. Maar eentje per jaar kan ook wel weer geen kwaad moet ik zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch moet je eigenlijk geen spelers huren
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik vond hem ook uitermate zwak, maar hij komt 1 op 1.5 met Pieters en de keeper bij psv-Ajax en maakt hem gewoon WEL itt tot wonderboii Eriksen die dit jaar zo al 5 keer gefaald heeft.
*begin the mayhem.
ow vandaar dat eriksen maar 2 doelpunten minder in de eredivisie heeft gescoord dan club-topscoorder siem de jongquote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik vond hem ook uitermate zwak, maar hij komt 1 op 1.5 met Pieters en de keeper bij psv-Ajax en maakt hem gewoon WEL itt tot wonderboii Eriksen die dit jaar zo al 5 keer gefaald heeft.
*begin the mayhem.
Dat hoop ik ook, die gast is echt goed als hij helemaal fit en in vorm is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Een fitte Cuenca het hele seizoen op rechtsbuiten.![]()
Dat gaan ze sowieso wel proberen.
Derk is een simpele jongen die ook wel weet dat Ajax zijn plafond is en dat hij blij mag zijn er te spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, hij doet veel goed, is wel ongelukkig met z'n acties vaak, als dat weer is zoals vorig seizoen is het een hele bruikbare speler
Heeft hij geen behoefte dan om ergens basis te spelen?quote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ideale 12de man en hij voelt zich niet te groot om deze rol te vervullen
die maakt nu furore bij Fujieda MYFC in Japan. Toppertje!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
Herinneren we Kerlon nog? Hij heeft ook nog op een blauwe maandag bij Ajax gespeeld..
quote:Ajax have rubbished reports which claim the club have already agreed to sell Christian Eriksen to Liverpool in the summer, according to Sky Sports.
Er speelt op dit moment niets dus hij heeft ook geen reden om verder te kijken.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:17 schreef CaasS het volgende:
[..]
Heeft hij geen behoefte dan om ergens basis te spelen?
Nee maar zou ook kunnen dat hij liever basis speelt bij een subtopper of ergens in het buitenland.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er speelt op dit moment niets dus hij heeft ook geen reden om verder te kijken.
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Vandaag een kleine tattoo laten zetten...
[ afbeelding ]
Ik kan jullie natuurlijk ook gewoon niets vertellen over Boerrigter mij maakt het niet uit hoorquote:Op donderdag 18 april 2013 16:21 schreef Stiggie het volgende:
Derk leest ook altijd mee op internet. Hoi Derk
Pas op! Die gozer heeft oren in zijn rug!quote:Op donderdag 18 april 2013 16:28 schreef MolFan het volgende:
Wel handig zon barcode op je harses. Ik leg je paddestoelenhoofdje op de scanner bij de kassa en ik weet direct wat de komkommers kosten
quote:Op donderdag 18 april 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan jullie natuurlijk ook gewoon niets vertellen over Boerrigter mij maakt het niet uit hoor
Gelukkig heeft de technische staf er meer kijk opquote:Op donderdag 18 april 2013 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Is goed hoor.
Ik hoop dat ze verkopen deze zomer, spelers met zo'n techniek horen wat mij betreft niet meer thuis in Ajax 1.
Hoe weet jij dan dat ze vol vertrouwen zitten?quote:Op donderdag 18 april 2013 16:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de technische staf er meer kijk op
Schöne speelt daar inderdaad ook elke keer.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Het heeft ook een reden dat Schöne in de basis speelt en Boerrigter niet. Dat zegt wat, een middenvelder als buitenspeler terwijl je nog andere buitenspelers hebt.
Ajax zit niet zo dik in de buitenspelers. Fischer, Babel, Boerrigter, Cuenca, Sana, Lukoki.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Het heeft ook een reden dat Schöne in de basis speelt en Boerrigter niet. Dat zegt wat, een middenvelder als buitenspeler terwijl je nog andere buitenspelers hebt.
Na de blessure van Cuenca wel ja, de enige reden dat Boerrigter er weer instond was omdat Poulsen geblesseerd was.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schöne speelt daar inderdaad ook elke keer.
Ik hoop ook dat hij nog een jaar gehuurd wordt (kopen zal wel geen optie zijn).quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Een fitte Cuenca het hele seizoen op rechtsbuiten.![]()
Dat gaan ze sowieso wel proberen.
Niet te vergelijken, zoals de meneer hierboven al zegt heb je gewoon geen ruimte als buitenspeler met deze manier van spelen bij Ajax.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef iketurnerjr het volgende:
Boerrigter behouden,dat sowieso
Hij zou maar naar een club binnen de Eredivisie verkassen,zal je zien dat het hij dan op de heupen krijgt.
de kans dat hij het in zijn rug krijgt is groterquote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef iketurnerjr het volgende:
Hij zou maar naar een club binnen de Eredivisie verkassen,zal je zien dat het hij dan op de heupen krijgt.
Lijkt me niet echt iets waar je je druk om hoeft te maken. Maar als hij slim is gaat hij lekker naar Engeland ofzo naar een team die niet op balbezit speelt, daar komt hij beter tot z'n recht, meer ruimte voor de counter.quote:Op donderdag 18 april 2013 18:52 schreef iketurnerjr het volgende:
quote:'Bij Ajax spelen en met je fiets door de stad rijden, heerlijk'
Als de schijn niet bedriegt, dan tilt Christian Poulsen binnenkort als gewaardeerde strijder van Ajax de kampioensschaal boven zijn hoofd. Dat is een mooie prestatie voor de Deen die vorig jaar na zijn komst vooral als overjarige en ordinaire schopper door het leven ging.
Poulsen leest en hoort niet alles in de media, zo vertelt hij lachend langs de kant van het trainingsveld. 'Maar ik begreep wel dat veel journalisten me niet als een typische Ajaxspeler zagen. Ik ben ook iets ouder dan de meeste jongens', beseft de 33-jarige middenvelder. 'Maar ik heb nooit spijt gehad van mijn keuze.'
De liefde is wederzijds. Vooral in topduels doet trainer Frank de Boer maar al te graag een beroep op de ervaren opvolger van Vurnon Anita. Zondag tegen PSV zag je maar weer waarom. Poulsen werkte Ola Toivonen al na een paar minuten tegen de grasmat. Even later was ook Mark van Bommel aan de beurt. ' Ze wilden ons met fysieke strijd overrompelen', zegt de 92-voudig international. 'Dan moet je even laten zien hoe ver ze kunnen gaan.'
Wie buiten het veld een woordje wisselt met Poulsen, maakt kennis met een zachtaardige jongen. Hoe anders is het beeld dat veel voormalige tegenstanders van de voetbalnomade uit Denemarken hebben. De makers van de populaire Duitse krant Bild gaven hem vorige maand zelfs een basisplaats in het elftal met meest gehate spelers. Hij vormde een middenveld met draaideurovertreder Joey Barton en Nigel de Jong, in het buitenland vooral bekend vanwege zijn karatetrap in de WK-finale.
Opvallend is dat Poulsen na 21 optredens in de eredivisie nog op een gele kaart wacht. 'Zie je nu wel dat het wel meevalt', stelt de middenvelder terwijl hij de brutale Viktor Fischer tijdens zijn interview van het lijf probeert te houden. Maar liefst 15 jaar schelen beide Denen. 'Maar samen met de overige jongens vormen we een hecht team', zegt Poulsen.
'Na de winterstop zijn we naar elkaar toe gegroeid. Je ziet dat aan bepaalde automatismen in het veld. Na een wedstrijd gaan we regelmatig met z'n allen wat eten. Nu zijn we samen bezig met dat belangrijke duel van vrijdagavond met Heerenveen. Want als we verliezen, heeft de zege op PSV geen waarde meer.'
Poulsen heeft na een lange voetbalreis langs FC Kopenhagen, Schalke 04, Juventus, Sevilla, FC Liverpool en Evian zijn rust gevonden. 'Misschien sluit ik mijn loopbaan hier wel af', zegt hij. 'Mijn vrouw studeert fotografie en mijn drie kinderen hebben het ook fantastisch in Amsterdam. Net als ik. Voor Ajax voetballen en met je fiets door de stad rijden, heerlijk.'
Ik dacht vroeger ook altijd dat het een hele nare, van-Bommel-achtige speler was, die Poulsen. Blijkt een prima vent te zijn.quote:
het is echt onwijs hoeveel hij voor Ajax betekent. Hij is die rotzak die de boel wakker kan schudden en tegenstanders uit de wedstrijd kan houdenquote:Op donderdag 18 april 2013 20:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat het een hele nare, van-Bommel-achtige speler was, die Poulsen. Blijkt een prima vent te zijn.
Wat n heerlijke, relaxte kerel zeg!quote:
Nou ja, die status heeft hij door deze momenten:quote:Op donderdag 18 april 2013 20:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger ook altijd dat het een hele nare, van-Bommel-achtige speler was, die Poulsen. Blijkt een prima vent te zijn.
twitter:AlmCitySupport twitterde op donderdag 18-04-2013 om 19:44:44Het is zo goed als zeker dat Michel Kreek bij Almere City de nieuwe 'Hoofd Jeugdopleiding' wordt. Binnenkort meer hierover. reageer retweet
quote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, die status heeft hij door deze momenten:
Al is dat met Gattuso wel geniaal.![]()
Vorig jaar regende het nog gele kaarten in Frankrijk, nu nog geen één.
Wat lees ikquote:Op donderdag 18 april 2013 20:08 schreef MouzurX het volgende:
Waarom zou je boerrigter eigenlijk verkopen?
Verkopen is toch alleen goed als je het geld nodig hebt, laten we dan het eerst maar gaan hebben over welke spelers ajax zou moeten gaan kopen van dat geld.(en de lading geld die ze voor champions leaque en eriksen etc krijgen)
Die pakken die kans nu toch ook niet anders speelde hij nietquote:Op donderdag 18 april 2013 22:53 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Wat lees ikWaarom zou je hem verkopen? Omdat die vent TOTAAL niet kan voetballen. Je verkoopt hem om nog wat geld te pakken en andere spelers op zijn positie een kans te geven.
Lol, die commentaren over van Bommel bij die videoquote:Op donderdag 18 april 2013 20:37 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nou ja, die status heeft hij door deze momenten:
Al is dat met Gattuso wel geniaal.![]()
Vorig jaar regende het nog gele kaarten in Frankrijk, nu nog geen één.
Natuurlijk op termijn, maar zolang er geen talent klaar staat en er is geen aankoop voor een redelijk bedrag te vinden dan is het beter nog even vast te houden wat je hebt.quote:Op donderdag 18 april 2013 22:56 schreef stoeltafel het volgende:
Nieuwe spelers zoals die nieuwe Serviėr en verder moet je gewoon door selecteren.
ik ook. maar woon naast een metrostation, dus is wel te plannen.maar wel even op tijd zijn voor vriendin die met de losse kaart van ons mee wilt. Ze ging vroeger met haar vader vaak naar De Meer, dan heb je bij ons toch even net een streepje meer.quote:
Ik verwacht geen gemakzucht, gewoon professioneel afmaken, 4-1quote:Op vrijdag 19 april 2013 07:55 schreef Ludachrist het volgende:
Ik ben vooral benieuwd of Frank ze nog een beetje scherp heeft weten te houden, of dat er nu een gemakzucht ingeslopen is. Ook maar kijken hoe jongens als Fischer en Hoessen met deze situatie omgaan. Maar ik verwacht dat het wel goed komt, 2-0.
Ben geen troll.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:09 schreef FiliusDeorum het volgende:
[..]
Jij bent echt de slechtste troll ooit
Net zoals dat ze psv gingen onderschatten zekerquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:11 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ben geen troll.
Ajax gaat Heerenveen onderschatten en verliezen .
Ajax speelt de laatste maanden super degelijk. Verliezen kan altijd, maar dit Ajax doet niet aan onderschattenquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:11 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ben geen troll.
Ajax gaat Heerenveen onderschatten en verliezen .
Daar waakt Frankie wel voor.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:19 schreef BlueRoom het volgende:
ik ben ook bang voor onderschatting en zoiets van "we zijn er al".
Ze zijn echt wel winnaar genoeg om te weten dat het nog echt wel moetquote:Op vrijdag 19 april 2013 08:19 schreef BlueRoom het volgende:
Jullie hebben Dickie en daar komt het niet mee goed.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:33 schreef PSV1990- het volgende:
Da bedoel ik dus, we hebben frankie dus et komt wel goed ..
.
Ow, nu ben je ineens voor Ajax?quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:33 schreef PSV1990- het volgende:
Da bedoel ik dus, we hebben frankie dus et komt wel goed ..
.
Ben jij die gast op die Nazigroet-foto? Ik heb maar weinig mensen zoveel fucking debiele bullshit zien posten in zo'n korte tijd.quote:
Hij raakt hem niet zo lekker he.quote:
Dat filmpje van Frank's explosie tijdens de waterpauze waarbij net de tegenstander de 1 - 5 had gescoord blijft legendarisch.quote:Op vrijdag 19 april 2013 08:19 schreef BlueRoom het volgende:
Kijk mij stoer doen , hij had de camera allang in de gaten .quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat filmpje van Frank's explosie tijdens de waterpauze waarbij net de tegenstander de 1 - 5 had gescoord blijft legendarisch.
Ik vind die twee sterren in je avatar zo aandoenlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:18 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Kijk mij stoer doen , hij had de camera allang in de gaten .
040 FOR LIFE JEWEETHETquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:18 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Kijk mij stoer doen , hij had de camera allang in de gaten .
quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:27 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
SOWIESOOO
Waar is lid HMF lijkt me een goeie kerel.
Ik troll nietquote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef Monolith het volgende:
Is dergelijke getroll in VBL toegestaan?
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:34 schreef Monolith het volgende:
Is dergelijke getroll in VBL toegestaan?
Nee joh, zo'n ventje beetje terug pesten. Genoeg om over te hebben lijkt mequote:
Als er sprake was van serieuze mogelijkheid tot discussie wellicht. Dit is gewoon een slappe aandachtshoer die onder een ander naampje is gaan trollen omdat ie z'n weddenschapje om een jaar lang een Ajax UI te dragen had verloren.quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee joh, zo'n ventje beetje terug pesten. Genoeg om over te hebben lijkt me.
Is hij dat?quote:Op vrijdag 19 april 2013 10:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als er sprake was van serieuze mogelijkheid tot discussie wellicht. Dit is gewoon een slappe aandachtshoer die onder een ander naampje is gaan trollen omdat ie z'n weddenschapje om een jaar lang een Ajax UI te dragen had verloren.
Oh er werd beweerd dat hij dat was. Gewoon een ander slap trolletje dus.quote:
Dat wel jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 11:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh er werd beweert dat hij dat was. Gewoon een ander slap trolletje dus.
Ben ik ook geweest jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 13:39 schreef Nativism het volgende:
[ afbeelding ]
En pijnlijk zou het worden
kwam ooit kaartje van mijn pa tegen. Ajax - Nurnberg uit 1968. Europacup voor landskampioenen, 5 gulden voor vak S. ¤2,25quote:
Ja kan me altijd wel identificeren met hem. Prima kracht. Als ie vertrekt is het een hoerenzoon snap je welquote:
Ik was erbij en zag al mijn favoriete spelers spelen alleen de uitslag ..quote:
Dan kan je toch gewoon binnenlopen? als je om 19.00 uur bij het stadion bent, het begint pas om 20.00 uurquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:01 schreef kurk_droog het volgende:
Vanavond pas rond 19:00 bij het stadion door de arbeiders kan ik niet erder de stad in...Zal wel halverwege eerste helft binnenkomen dus
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/13265quote:Ajax speelt zijn verplichte wedstrijd op vrijdagavond, tegen sc Heerenveen, en dat zorgt voor topdrukte. Behalve een potje foebele in de Amsterdam Arena zijn er evenementen in de Ziggo Dome en Heineken Music Hall.
Topdrukte
Bijkomend probleem is dat Ajax om 20.00 uur aftrapt en de concerten van P!nk en Eddie Izzard ook rond die tijd beginnen. Kortom, er zijn straks nogal wat mensen onderweg naar de Arena of gebouwen rond de Arena.
Dit zorgt natuurlijk voor drukte op de wegen en in parkeergarages. Daarom een serieus en goedbedoeld advies: kom op tijd naar de Arena! Het kan wel eens flink vastlopen allemaal en het zou zonde zijn om een deel van de eerste helft te moeten missen.
Ook de Ziggo Dome en Heineken Music Hall waarschuwen voor de verwachte drukte, net als Ajax zelf. Er wordt geadviseerd met het openbaar vervoer (trein, metro) te komen of vroeg aan te rijden.
In theorie jaquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:09 schreef handboek het volgende:
[..]
Dan kan je toch gewoon binnenlopen? als je om 19.00 uur bij het stadion bent, het begint pas om 20.00 uur
Het boeit me geen flikker ook eigenlijk. Dit seizoen alleen wel dramatisch veel wedstrijden later binnen gekomen. Helemaal aan het begin was het erg.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef handboek het volgende:
[..]
Gewoon om 7 uur in de rij gaan staan, kom je er wel door.
Ik hoop het. Wordt wel dringen geblazen iig.quote:Op vrijdag 19 april 2013 15:16 schreef handboek het volgende:
[..]
Gewoon om 7 uur in de rij gaan staan, kom je er wel door.
picsquote:Op vrijdag 19 april 2013 15:23 schreef Againzender het volgende:
Vrijdag 20:00 is een rottijdstip wmb. Nou ja, de kinderen maar lekker vroeg naar bed en dan op weg naar de Arena. Voor het eerst met de vrouw van vriend van mij naar een wedstrijdmaar ze ging vroeger met haar vader altijd naar De Meer, dus dat komt wel goed (en ze drinkt bier)
je weet toch wel hoe een glas bier eruit zietquote:
Radio 1 of je 'koopt een kijkcode om een stream van eredivisie-live om ajax te kijken'quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Dit.
Wedstrijden op vrijdagavondKan het niet zien omdat ik vandaag tot laat moet werken.
Of je kijkt gratis via sopcast!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef handboek het volgende:
[..]
Radio 1 of je 'koopt een kijkcode om een stream van eredivisie-live om ajax te kijken'
gratis streams zuigen of je moet van bufferen en kut kwaliteit houdenquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Of je kijkt gratis via sopcast!
Mijn Sopcast doet het prima hoor!quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
gratis streams zuigen of je moet van bufferen en kut kwaliteit houden
edl heeft zijn Google API Key niet voorelkaarquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef tammepiet het volgende:
Alles hierboven: http://www.eredivisielive.nl/fanzone/cafezoeker/
Kwaliteit is toch wel significant minder dan de officiėle stream vaak.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Mijn Sopcast doet het prima hoor!
13th stream echt niet.quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kwaliteit is toch wel significant minder dan de officiėle stream vaak.
glvoetbalquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
gratis streams zuigen of je moet van bufferen en kut kwaliteit houden
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ben gewoon niet skeer en heb eredivisielive
Ik heb EDL, maar dan nog kan ik het niet live kijken. Dan maar de samenvatting vanavond..quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:18 schreef handboek het volgende:
[..]
Radio 1 of je 'koopt een kijkcode om een stream van eredivisie-live om ajax te kijken'
veetle is beterquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Of je kijkt gratis via sopcast!
quote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je alle thuiswedstrijden gaat en regelmatig uit plus vaak als je thuis bent in de kroeg kijkt heb je weinig aan Eredivisie Livequote:Op vrijdag 19 april 2013 16:56 schreef wieisboos het volgende:
Streams kijkenwat is nou die 13 euro per maand
hier ookquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Michel Kreek naar Almere City
Michel Kreek, Ajax en Almere City FC zijn overeengekomen dat Kreek per 1 juli 2013 aan de slag gaat als hoofd jeugdopleiding bij Almere City FC. Kreek wordt daar tevens trainer van de A1. De overeenkomst is voor twee seizoenen, tot 1 juli 2015, en is een voortvloeisel uit de samenwerking die beide clubs sinds 2005 hebben.
Kreek (Amsterdam,16 januari 1971) is sinds 2006 werkzaam in de jeugdopleiding van Ajax. Na twee seizoenen trainer van de E1 geweest te zijn, volgden respectievelijk twee seizoenen D1 en twee seizoenen C1. De voormalige linkermiddenvelder van onder andere Ajax en de Italiaanse clubs Padova en Perugia is dit seizoen technisch manager van de middenbouw.
er was toch gedonder over hem?quote:
Schijnt dat ze hem kwijt wilden ja.quote:
quote:Spaan is kritisch op Wim Jonk, die 'geen groot communicator zou zijn'. Jonk vertelde aan Kreek dat hij naar Almere City kon, maar bij de zusterclub wisten ze van niets. Waarom Kreek moet vertrekken? Volgens Spaan omdat Kreek kritiek had geuit en vond dat de B1 en A1 wel moet leren om punten te pakken en niet alleen maar individueel beter te worden. Ronald de Boer en Orlando Trustfull zouden het hiermee eens zijn.
3-1 of 3-0 vandaag.quote:Op vrijdag 19 april 2013 18:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind, De Jong, Poulsen, Eriksen, Schöne, Sigthórsson, Fischer
AFC Ajax twitter
Okay dan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee. Die richt zich op volgend seizoen.
De Boer heeft gezegd dat hij dit seizoen nog eens bij de wedstrijdselectie zal zitten.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, nee. Die richt zich op volgend seizoen.
Hij komt er voor in aanmerking, of hij er nog een keer bij gaat zijn heeft hij niet gezegd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 19:08 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
De Boer heeft gezegd dat hij dit seizoen nog eens bij de wedstrijdselectie zal zitten.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 20:50 schreef tammepiet het volgende:
Zelfs volleybal is toegestaan in de Arena? Dit seizoen 1 a 2 pingels gehad.
Alles op eigen kracht
Ah het viel dus andere ook op. Bij psv was hij ook al onzichtbaar en vandaag wederom.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:34 schreef Pedroso het volgende:
Wordt het niet is tijd om de Jong er een keer af te halen ? Zo slecht en lusteloos heb ik 'm nog nooit zien spelen.
eerste helft was ook niet wat..quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:50 schreef Pedroso het volgende:
1e Helft was niks mis mee maar 2e helft slaat nergens op. Hoeveel pingels hebben we eigenlijk mee gehad dit seizoen ?
Ik wel, de nonchalance is er volledig ingeslopen, niemand haalde hun niveau, slordigheid, geen passie, geen inzet, gigantisch veel dom balverlies, veel te veel duels werden verloren, totaal geen snelheid in het spel, geen scherpte voorin en achterin, zo kan ik nog wel door gaan.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Overigens is er nog weinig aan de hand. Bij verlies was het nog wel tricky geworden. Volgende week zullen ze weer van de roze wolk af zijn en weer gewoon gaan winnen, ben ik niet bang voor.
In het ongunstigste geval zou Vitesse op 3 punten komen met een veel slechter doelsaldo. Mag ook geen probleem zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:53 schreef _NZT_ het volgende:
Gelukkig Vitesse Feyenoord, hopen op gelijkspel
quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:55 schreef FredVleespet het volgende:
Wat zei ik je vorige week, we zijn er nog niet
Je zult wel bij of NAC of Groningen uit moeten winnen... dat wordt nog lastig zatquote:Op vrijdag 19 april 2013 21:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
In het ongunstigste geval zou Vitesse op 3 punten komen met een veel slechter doelsaldo. Mag ook geen probleem zijn.
Kansloos zeg, het meeste komt de eerste man niet eens voorbij.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:56 schreef TJV het volgende:
Blijf het toch ook jammer vinden dat Eriksen de standaardsituaties neemt. Af en toe vallen ze perfect, maar 75% van de ballen slaan als een lul op een drumstel. Moet toch beter kunnen?
Die heb ik echt zelden zo slecht gezien jaquote:
Ja, die was echt dramatisch vandaag. Het is een beetje alles of niks bij hem. Geen minimum niveau wat hij kan halen.quote:
Ik heb nog vrij weinig "alles" gezien. Meestal is hij juist een beetje in het midden. Vrij veel kut en af en toe iets geniaals om het goed te maken.quote:Op vrijdag 19 april 2013 21:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, die was echt dramatisch vandaag. Het is een beetje alles of niks bij hem. Geen minimum niveau wat hij kan halen.
Je krijgt 2 100% penalties niet mee, natuurlijk ga je dan zeiken. Maakt t verder niet uit dat hij kut speelde.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zever niet over die pingels, je hebt eigenlijk niet eens uitgespeelde kansen gecreėerd Siem
Als je gewoon die pingels krijgt sta je met rust 2-0 voor..quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Zever niet over die pingels, je hebt eigenlijk niet eens uitgespeelde kansen gecreėerd Siem
Is geen toeval dan. Zo vaak die onnodige gelijke spelenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Mja geen pingels en Heerenveen speelde gewoon compact en op de counter. Doe je niet zoveel tegen. Net zoals tegen ADO enzo, kut wedstrijdjes waarbij je geluk moet hebben
Onzin wat je schrijft, siem zei juist dat ze het zelf hebben laten liggen, interviewer begon over de penalties, en gewoon terecht, zo duidelijk heb ik ze zelden gezien.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Kopbal op de paal..quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef TJV het volgende:
Weet je wat het is, als die pingels anders 100% scoringskansen waren snap ik het nog, maar nu zou je gewoon vrij gelukkig 2 pingels moeten krijgen(want het waren wel penalties, moge dat duidelijk zijn). Ja die scheids is blind en ja het is een turkse bosmongool, maar als je zo slecht speelt als deze 2e helft mag je blij zijn dat je niet nog 2 tegengoals krijgt.
Dit dus. Zelfs aan het einde liepen ze er niet harder voor..quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik niet snap is dat je de hele wedstrijd zo verschrikkelijk futloos voetbalt, terwijl je verdomme met anderhalf been kampioen kan worden
Standaardsituaties en Fischer moet zijn kop eens koel gaan houden, is totaal niet de Fischer uit de A1. Maarja, dat idee heb ik met Eriksen ook nog steeds. Is de Eredivisie dan echt zo goed?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Kopbal op de paal..
Fischer die voor de verandering weer eens over schiet..
Die tweede was toch een grote kans voor Babel geworden, en Ajax had er ook zo 2 bij kunnen maken. Zoals die bal op de paal, kans van fischer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:02 schreef TJV het volgende:
Weet je wat het is, als die pingels anders 100% scoringskansen waren snap ik het nog, maar nu zou je gewoon vrij gelukkig 2 pingels moeten krijgen(want het waren wel penalties, moge dat duidelijk zijn). Ja die scheids is blind en ja het is een turkse bosmongool, maar als je zo slecht speelt als deze 2e helft mag je blij zijn dat je niet nog 2 tegengoals krijgt.
Dat heb ik wel vaker gezien bij Ajax en het wordt ook door de supporters flink aangewakkerd. Afgelopen weer was er alleen maar sprake van voorbarige euforie en onterechte arrogantie. Een ploeg als Heerenveen die al vele malen heeft aangetoond zeer goed te kunnen spelen tegen de topploegen weet dat dan ook genadeloos af te straffen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
Wat ik niet snap is dat je de hele wedstrijd zo verschrikkelijk futloos voetbalt, terwijl je verdomme met anderhalf been kampioen kan worden
je snapt wel meer niet helaasquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
Je moet het toch met me eens zijn dat we de 2e helft vrijwel niets afgedwongen hebben? Ja het is kut dat we geen pingels krijgen maar we zitten al op ons quotum dus die krijgen we niet meer.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Die tweede was toch een grote kans voor Babel geworden, en Ajax had er ook zo 2 bij kunnen maken. Zoals die bal op de paal, kans van fischer.
Het is hier wel een opportunistische bende
WEL 3E STERquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
ALLES WEG
GEEN KAMPIOENSCHAP NIKS
PANNEKOEK
Ik reageer vooral op "geluk dat we er niet nog twee tegen krijgen" terwijl ajax ondanks hun slechte spel toch ook gewoon een paar goede kansen, en we hadden trouwens drie penalties moeten krijgen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:07 schreef TJV het volgende:
[..]
Je moet het toch met me eens zijn dat we de 2e helft vrijwel niets afgedwongen hebben? Ja het is kut dat we geen pingels krijgen maar we zitten al op ons quotum dus die krijgen we niet meer.
Daar gaat het niet om, ook al zou een gelijkspel vandaag voldoende zijn voor het kampioenschap, je behoort gewoon te spelen voor de overwinning en goed verzorgd voetbal op de mat te leggen. Je wilt toch elke wedstrijd gewoon kosten wat het kost winnen?quote:
Punt is dat je verdedigers de bal gaan brengen waardoor je achterin zeeėn van ruimte krijgt. Met van la Parra en die gozer die nog rood had moeten hebben op links zit je dan tegen 2 vrij snelle spelers die best wel wat gevaarlijker konden zijn met al die ruimte. Normaal gesproken is het geen probleem dat je verdedigende lijn ver vooruit staat, maar als je slap speelt en telkens een stap tekort doet is dat best iets wat je op kan breken. Gelukkig niet gebeurd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik reageer vooral op "geluk dat we er niet nog twee tegen krijgen" terwijl ajax ondanks hun slechte spel toch ook gewoon een paar goede kansen, en we hadden trouwens drie penalties moeten krijgen.
Ajax speelde slecht maar had ook het geluk niet mee, wat je soms in zo een wedstrijd nodig hebt. En het is niet de eerste keer
Ajax is een ploeg dat altijd uit moet gaan van de eigen kracht. We winnen normaliter geen wedstrijden als we niet de betere ploeg zijn, niet domineren, niet >60% balbezit hebben, niet met afstand de grootste en meeste kansen hebben of door een scheidsrechterlijke dwaling.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:11 schreef Omega het volgende:
[..]
Ik reageer vooral op "geluk dat we er niet nog twee tegen krijgen" terwijl ajax ondanks hun slechte spel toch ook gewoon een paar goede kansen, en we hadden trouwens drie penalties moeten krijgen.
Ajax speelde slecht maar had ook het geluk niet mee, wat je soms in zo een wedstrijd nodig hebt. En het is niet de eerste keer
Dit is gewoon niet goed voor je hart. Ik wilde zo graag morgen in alle rust AZ - PSV kijken en zondag Feyenoord - Vitesse, maar nu zijn de resultaten van deze wedstrijden weer enigszins van belang voor Ajaxquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV, Feyenoord en Vitesse weer een beetje hoop geven
Ja en nu zijn moeten we dus tóch weer achterom kijken. Hopen dat Feyenoord gelijk speelt en wat is het nu toch balen dat AZ van Utrecht won en de punten tegen PSV dus absoluut niet nodig hebben en wellicht expres gaan verliezen om Europa in te kunnen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV, Feyenoord en Vitesse weer een beetje hoop geven
Feyenoord winnen joh. Heb je nog steeds 4 punten voorsprong.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en nu zijn moeten we dus tóch weer achterom kijken. Hopen dat Feyenoord gelijk speelt en wat is het nu toch balen dat AZ van Utrecht won en de punten tegen PSV dus absoluut niet nodig hebben en wellicht expres gaan verliezen om Europa in te kunnen.
Nee want ik wil dat Vitesse tweede wordtquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord winnen joh. Heb je nog steeds 4 punten voorsprong.
Pech? Wat lul jij nou? Ajax mag blij zijn dat het een punt pakt in de ArenA (en het is diep triest dat het zo verwoord moet worden)quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:20 schreef Tarado het volgende:
Wat een eikels, ook wel een beetje pech maar dat roep je op jezelf af
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet goed voor je hart. Ik wilde zo graag morgen in alle rust AZ - PSV kijken en zondag Feyenoord - Vitesse, maar nu zijn de resultaten van deze wedstrijd weer enigszins van belang voor Ajax
Ik heb echt totaal geen spanning. PSV al helemaal niet, die moeten nog tegen AZ en Twente. Feyenoord ook niet met 6 punten verschil. Alleen Vitessequote:Op vrijdag 19 april 2013 22:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en nu zijn moeten we dus tóch weer achterom kijken. Hopen dat Feyenoord gelijk speelt en wat is het nu toch balen dat AZ van Utrecht won en de punten tegen PSV dus absoluut niet nodig hebben en wellicht expres gaan verliezen om Europa in te kunnen.
Dat kan me geen flikker interesseren, jouw mening is niet relevant.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee want ik wil dat Vitesse tweede wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |