SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Interviews PSV - AjaxOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1-jarig contract dus dat ga je niet meer krijgen ben ik bangquote:Op donderdag 18 april 2013 14:23 schreef Catch22- het volgende:
Liever nu 15-20 miljoen voor Eriksen, dan dat hij een jaar blijft en gratis de deur uitloopt
Vertonghen was ook 13 ofzo. Tegen de 15 moet lukken.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
1-jarig contract dus dat ga je niet meer krijgen ben ik bang
Denken dat iedere club hetzelfde wil betalen voor een spelerquote:Op donderdag 18 april 2013 14:30 schreef CaasS het volgende:
[..]
Vertonghen was ook 13 ofzo. Tegen de 15 moet lukken.
Jij meer.quote:
Ajax verkoopt bijna standaard spelers voor een goed bedrag. Waarom zou dat bij Eriksen anders zijn.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denken dat iedere club hetzelfde wil betalen voor een speler
8-9 miljoen is ook een goed bedrag hequote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Ajax verkoopt bijna standaard spelers voor een goed bedrag. Waarom zou dat bij Eriksen anders zijn.
quote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
8-9 miljoen is ook een goed bedrag he
Dat vroeg AZ voor Maher.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef MolFan het volgende:
[..]
8-9 miljoen is ook een goed bedrag he
Maherquote:
Niveautje weer hoor.quote:
Zou ik een vreemde stap vindenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Jaartje verlengen en dan een clausule voor 12 a 15 miljoen. Maar goed, ik vrees dat ie in de zomer wel naar Liverpool gaat.
Nee.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cuenca? Sana? Wordt dat nog wat?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_spelers_van_Ajax
Kunnen allebei wereldtop halenquote:Op donderdag 18 april 2013 14:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maher
Mag niet eens de veters van Eriksen strikken
Cuenca is potentie echt wel een aanwinst, maar goed om een gehuurde speler fit te maken die weer weg gaat als hij in vorm is heeft ook weinig zin.quote:Op donderdag 18 april 2013 14:56 schreef WhateverWhatever het volgende:
Cuenca? Sana? Wordt dat nog wat?
Lijst van spelers van Ajax
Ik niet, de echte top clubs als real Madrid, Manchester etc scouten niet bij clubs als Ajax. Verschil tussen competities os te groot om het risico te nemen. Zij kijken liever bij iets mindere clubs in dezelfde competitie. Om naar de absolute top te gaan zouden dis nog een tussen stap moeten makenquote:
Manchester is niet het niveau Madrid met alle respect, maar zou qua voetbal beter bij hem passen, daar gaat het me meer om.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik niet, de echte top clubs als real Madrid, Manchester etc scouten niet bij clubs als Ajax. Verschil tussen competities os te groot om het risico te nemen. Zij kijken liever bij iets mindere clubs in dezelfde competitie. Om naar de absolute top te gaan zouden dis nog een tussen stap moeten maken
Denk eerder dat Barca hem in Spanje staltquote:Op donderdag 18 april 2013 15:28 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca is inmiddels vriendjes met Sulejmani
http://www.isaaccuenca23.com/photos/325277
Ik zie overigens volgend jaar Cuenca nog niet bij Barca spelen aangezien hij eigenlijk nog fit moet worden en er te grote concurrentie is. Dus zou men niks verbazen als hij volgend seizoen bij Ajax mag spelen
Er moet echt nog wel een buitenspeler bij anders gaan jullie weer het hele seizoen janken over Derkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Van mij hoeft Cuenca niet te blijven. Lasse doet het goed genoeg imo.
Ach, wie weet doet Derk wel weer een Daleytje en speelt ie volgend seizoen weer op zijn niveau.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er moet echt nog wel een buitenspeler bij anders gaan jullie weer het hele seizoen janken over Derk
het is niet persoonlijk derkquote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er moet echt nog wel een buitenspeler bij anders gaan jullie weer het hele seizoen janken over Derk
Als ie blijft kwakkelen met zijn afwerken, zijn egoïsme en het sneller keuzes maken ben ik niet in de stemming voor nog een jaartje Derk.quote:Op donderdag 18 april 2013 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, wie weet doet Derk wel weer een Daleytje en speelt ie volgend seizoen weer op zijn niveau.
Lijkt me stug dat Eriksen en De Jong blijven, daar gaat er toch wel 1 van weg, dan zal Schone toch vaker op het middenveld komen te spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Van mij hoeft Cuenca niet te blijven. Lasse doet het goed genoeg imo.
Ga er maar vanuit dat zijn contract verlengd wordt. Het technisch hart is heel erg over hem te spreken en zijn inzetquote:Op donderdag 18 april 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als ie blijft kwakkelen met zijn afwerken, zijn egoïsme en het sneller keuzes maken ben ik niet in de stemming voor nog een jaartje Derk.
dan wordt het tijd voor een nieuw technisch hartquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat zijn contract verlengd wordt. Het technisch hart is heel erg over hem te spreken en zijn inzet
Geloof ik ook wel, hij doet veel goed, is wel ongelukkig met z'n acties vaak, als dat weer is zoals vorig seizoen is het een hele bruikbare spelerquote:Op donderdag 18 april 2013 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat zijn contract verlengd wordt. Het technisch hart is heel erg over hem te spreken en zijn inzet
Ideale 12de man en hij voelt zich niet te groot om deze rol te vervullenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, hij doet veel goed, is wel ongelukkig met z'n acties vaak, als dat weer is zoals vorig seizoen is het een hele bruikbare speler
Toch moet je eigenlijk geen spelers hurenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Stiggie het volgende:
Cuenca is een top spelertje en dan heeft hij echt tijd om in vorm te komen. En als hij belangrijk volgend jaar is levert dat veel centjes op met een nieuw eventueel kampioenschap.
Eriksen, Siem zijn wel twee belangrijke spelers die we kwijt raken. Als Derk nog een blind paard is is het wel makkelijk wat achter de hand te hebben ipv Derk en Lukoki op zn brommert
True. Maar eentje per jaar kan ook wel weer geen kwaad moet ik zeggenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch moet je eigenlijk geen spelers huren
quote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik vond hem ook uitermate zwak, maar hij komt 1 op 1.5 met Pieters en de keeper bij psv-Ajax en maakt hem gewoon WEL itt tot wonderboii Eriksen die dit jaar zo al 5 keer gefaald heeft.
*begin the mayhem.
ow vandaar dat eriksen maar 2 doelpunten minder in de eredivisie heeft gescoord dan club-topscoorder siem de jongquote:Op donderdag 18 april 2013 15:43 schreef HeatWave het volgende:
Sja, ik vond hem ook uitermate zwak, maar hij komt 1 op 1.5 met Pieters en de keeper bij psv-Ajax en maakt hem gewoon WEL itt tot wonderboii Eriksen die dit jaar zo al 5 keer gefaald heeft.
*begin the mayhem.
Dat hoop ik ook, die gast is echt goed als hij helemaal fit en in vorm is.quote:Op donderdag 18 april 2013 16:09 schreef j0rdiiii het volgende:
Een fitte Cuenca het hele seizoen op rechtsbuiten.![]()
Dat gaan ze sowieso wel proberen.
Derk is een simpele jongen die ook wel weet dat Ajax zijn plafond is en dat hij blij mag zijn er te spelenquote:Op donderdag 18 april 2013 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geloof ik ook wel, hij doet veel goed, is wel ongelukkig met z'n acties vaak, als dat weer is zoals vorig seizoen is het een hele bruikbare speler
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |